Ik zie daar niks over het komende statement van Obama?quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:24 schreef Super_Fucker het volgende:
Openbaar maken van het bestaan van buitenaardse wezens.
http://www.disclosureproject.org
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack
Dat kan ook inderdaad, vlak voor thanksgiving en kerstmis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef ABombali het volgende:
Als het al waar is dat hij uitzendtijd heeft gekocht...Dan zal het waarschijnlijk gaan over de economie.
Hij zal dan denk ik de economie proberen te stimuleren door mensen aan te moedigen om kerst te vieren(geld uit geven) etc...
Als het over aliens ging hoeft hij geen uitzendtijd te kopen/reserveren...
Anders vraag je het hem zelf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie daar niks over het komende statement van Obama?
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef ABombali het volgende:
Als het over aliens ging hoeft hij geen uitzendtijd te kopen/reserveren...
Done:quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Anders vraag je het hem zelf.
http://www.whitehouse.gov/contact
Thank you for contacting the White House.quote:Hi Barack!
First I want to congratulate you with your presidency, you are really the representing the hope the world is needing at the moment.
What I want to ask is about rumours about your planned broadcast on the major networks on friday the 27th of November. Is it about the startegy in Afghanistan or Iraq or about the economy? Or is it really about a contact with an alien civilization? I'm really curious.
Keep up the good work, your open mind and spirit is what te world needed!
Cheers!
remlof
Ja, wat moet die press secretary anders zeggen dan 'Ik ben hier niet over ingelicht door de president' als een Lambiekje belt?quote:
en startegy, maar hij begrijpt dat op dit tijdstip het niet allemaal vlekkeloos gaat. Super dat je daadwerkelijk contact hebt gezocht.quote:
Die beller klonk niet dronken oid, maar zoiets wordt gewoon afgekapt in dit geval met een kwinkslag van de voorlichter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:12 schreef Super_Fucker het volgende:
Heb je filmpje gezien van Press Secretary?
De man stelt simpele vraag en hij geeft als antwoord dat het niet simpel is omdat beller om +/- 4.00uur s'nachts belt.
Ja, ik zal 'm morgenvroeg als ik aan de koffie zit nog een keer mailenquote:Op dinsdag 17 november 2009 03:12 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
en startegy, maar hij begrijpt dat op dit tijdstip het niet allemaal vlekkeloos gaat. Super dat je daadwerkelijk contact hebt gezocht.
Heb je filmpje gezien van Press Secretary?
De man stelt simpele vraag en hij geeft als antwoord dat het niet simpel is omdat beller om +/- 4.00uur s'nachts belt.
Dan is het 04.00u in Washington en krijg je misschien een intrigerend antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:16 schreef remlof het volgende:
Ja, ik zal 'm morgenvroeg als ik aan de koffie zit nog een keer mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |