De hip hop scene kende z'n kunstje inmiddels wel...quote:Op maandag 14 september 2009 12:41 schreef Kevincy het volgende:
Is Akon in een keer een Dance neger geworden?
Die jongen doet alles voor het geld. Ik geef hem niet eens ongelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 12:41 schreef Kevincy het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 12:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Welke muziek? Dat geluid dat onder dat filmpje zit?
[..]
Ik zie alleen een plaatjequote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
check die clip. Overal halfnaakte vrouwmensen
Net als Kelly Rowlandquote:Op maandag 14 september 2009 12:41 schreef Kevincy het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 14 september 2009 13:22 schreef King_Julien_XIII het volgende:
[..]
Ik zie alleen een plaatje
quote:Op maandag 14 september 2009 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMijn fout
Hier de clip.
Jij bent de bitch versie?quote:Op maandag 14 september 2009 12:42 schreef smiksmaksmek het volgende:
Omfg het moet niet veel gekker worden
Klinkt niet als je de bitch versie gewoon bent
[..]
quote:
Sexy Chick inderdaad, wel gruwelijke dames hoor in die clipquote:
Juistquote:
Plaats de juiste clip dan ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar check die clip. Overal halfnaakte vrouwmensen
Verbeter het dan in de OPquote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef King_Julien_XIII het volgende:
[..]
Lees het hele topic dan ook
Ja, die luister ik altijd op mijn pc, ik wist niet eens af van de chick versiequote:Op maandag 14 september 2009 13:42 schreef King_Julien_XIII het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij bent de bitch versie?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
When love takes ooveeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yeaahhhhhhhhhheeeuuhhyeaaaahhh![]()
![]()
Jammer inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:11 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Ja, die luister ik altijd op mijn pc, ik wist niet eens af van de chick versie
Schijnt dat ze die standaard op de radio draaien maar radio luister ik niet
Dacht dan ook dat dit topic overladen zou zijn geweest met pics van lekkere chicks
Wat een anticlimax![]()
hehe toen zat ik in de autoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef RedFever007 het volgende:
Nu op 3FM
(Uiteraard de Sexy Bitch versie)
Kom niet focke met ons G we klikken direct met onze pipa's.quote:
Vieze ka ka internetheld wedden dat als je de kans had hem dat in z'n gezicht te zeggen dat je dat niet deed omdat je dan 7 kleuren schijt.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef defabiman het volgende:
Akon moet dood,,
Vieze tyfus herrie
[..]
Juist
Kut puber, met je niet leuke opmerkingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kom niet focke met ons G we klikken direct met onze pipa's.
quote:I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful
quote:Damn you's a sexy bitch
word.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
[..]
Vieze ka ka internetheld wedden dat als je de kans had hem dat in z'n gezicht te zeggen dat je dat niet deed omdat je dan 7 kleuren schijt.
Akon is een lieve man.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
[..]
Vieze ka ka internetheld wedden dat als je de kans had hem dat in z'n gezicht te zeggen dat je dat niet deed omdat je dan 7 kleuren schijt.
Wie is 'ons' trouwens?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Hij neukt wel minderjarige meisjes op het podium tijdens zijn optredensquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Akon is een lieve man.
Hij laat mensen geen 7 kleuren stront schijten.
En hij klikt ook niet met z'n pipa.
En mept er regelmatig op los.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hij neukt wel minderjarige meisjes op het podium tijdens zijn optredens
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hij neukt wel minderjarige meisjes op het podium tijdens zijn optredens
Maar diep in zijn hart is hij een goede neger. Die niet zomaar z'n pipa gaat klikken tegen goedgezinde FOK!kertjes.quote:
Dan is 'ie gewoon een kansloze slecht opgevoede sukkel.quote:Op maandag 14 september 2009 12:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is overigens een ode aan de vrouw, aangezien Akon aangeeft moeite te hebben zijn waardering voor de vrouw in woorden uit te drukken zonder respectloos te klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |