quote:Op maandag 14 september 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand Kartonnetje trouwens gezien?
quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit daar een filmpje te kijken, Alice hield het bij 1000 euro droog
Tip van flip: altijd in bomen kijken! Voor je het weet valt er een trosje jonge olifanten naar beneden.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nou, ik heb niet meegekregen dat ik ook in bomen moest kijken
Je bent niet de enige. Ik heb Kartonnetje + vagjuh ook gemist.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nou, ik heb niet meegekregen dat ik ook in bomen moest kijken
Waarom ging het niet zoals met Piet Pootjequote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik heb Kartonnetje + vagjuh ook gemist.
Zo ging het ook met kartonnetjequote:Op maandag 14 september 2009 @ 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ging het niet zoals met Piet Pootje
KIJK!! PIET POOTJE!! DAAR IS PIET POOTJE! Heb je Piet Pootje al gezien!?!
Oh trouwens, daar is Piet Pootje!! Ja, daar!@! Kijk dan1
Van 10 verschillende mensen
Jullie hadden harder moeten roepen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo ging het ook met kartonnetje
Maar dat was redelijk op het eind, de groep was best verspreid.
ze moet gewoon niet zo zeiken, want wie liep er op een gegeven moment met Oma rond, wie kreeg er kusjes van die andere Jack Russell, wie liep er een paar maanden geleden te bleren dat ze zooooo'n lieve Jack Russell pup heeft geaaid...quote:Op maandag 14 september 2009 15:26 schreef bigbird het volgende:
Haha, waarschijnlijk alleen omdat ie een zielig verleden heeft, niet als het gewoon een Jack Russell was?
Ik heb er geen hekel aanquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze moet gewoon niet zo zeiken, want wie liep er op een gegeven moment met Oma rond, wie kreeg er kusjes van die andere Jack Russell, wie liep er een paar maanden geleden te bleren dat ze zooooo'n lieve Jack Russell pup heeft geaaid...
Juist, mevrouw Ik heb een hekel aan die kleine kutbeesten
Ja, we hebben nog massaal boom geklommen, al jubelendquote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo ging het ook met kartonnetje
Maar dat was redelijk op het eind, de groep was best verspreid.
Beagles vind ik ook vette honden.quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil een jack russell en een dobermann
en een beagle, en een mechelse herder, en een labrador retriever, en een...
quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
Een GOlden kun je krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
Beagles zijn toch wel honden met een gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Beagles vind ik ook vette honden.![]()
En mijn mama gaat morgen mee naar het asiel om te kijken.
Zwolle of Beilen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Beagles vind ik ook vette honden.![]()
En mijn mama gaat morgen mee naar het asiel om te kijken.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een GOlden kun je krijgen
[..]
Beagles zijn toch wel honden met een gebruiksaanwijzing
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Veel plezier morgen!
Ik gaat morgenochtend eerst ff naar zwolle bellen. Volgens de site zijn ze gewoon geopend dus ik voorzie geen problemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |