quote:Op maandag 14 september 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand Kartonnetje trouwens gezien?
quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit daar een filmpje te kijken, Alice hield het bij 1000 euro droog
Tip van flip: altijd in bomen kijken! Voor je het weet valt er een trosje jonge olifanten naar beneden.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nou, ik heb niet meegekregen dat ik ook in bomen moest kijken
Je bent niet de enige. Ik heb Kartonnetje + vagjuh ook gemist.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nou, ik heb niet meegekregen dat ik ook in bomen moest kijken
Waarom ging het niet zoals met Piet Pootjequote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik heb Kartonnetje + vagjuh ook gemist.
Zo ging het ook met kartonnetjequote:Op maandag 14 september 2009 @ 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ging het niet zoals met Piet Pootje
KIJK!! PIET POOTJE!! DAAR IS PIET POOTJE! Heb je Piet Pootje al gezien!?!
Oh trouwens, daar is Piet Pootje!! Ja, daar!@! Kijk dan1
Van 10 verschillende mensen
Jullie hadden harder moeten roepen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo ging het ook met kartonnetje
Maar dat was redelijk op het eind, de groep was best verspreid.
ze moet gewoon niet zo zeiken, want wie liep er op een gegeven moment met Oma rond, wie kreeg er kusjes van die andere Jack Russell, wie liep er een paar maanden geleden te bleren dat ze zooooo'n lieve Jack Russell pup heeft geaaid...quote:Op maandag 14 september 2009 15:26 schreef bigbird het volgende:
Haha, waarschijnlijk alleen omdat ie een zielig verleden heeft, niet als het gewoon een Jack Russell was?
Ik heb er geen hekel aanquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze moet gewoon niet zo zeiken, want wie liep er op een gegeven moment met Oma rond, wie kreeg er kusjes van die andere Jack Russell, wie liep er een paar maanden geleden te bleren dat ze zooooo'n lieve Jack Russell pup heeft geaaid...
Juist, mevrouw Ik heb een hekel aan die kleine kutbeesten
Ja, we hebben nog massaal boom geklommen, al jubelendquote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo ging het ook met kartonnetje
Maar dat was redelijk op het eind, de groep was best verspreid.
Beagles vind ik ook vette honden.quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil een jack russell en een dobermann
en een beagle, en een mechelse herder, en een labrador retriever, en een...
quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
Een GOlden kun je krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
Beagles zijn toch wel honden met een gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Beagles vind ik ook vette honden.![]()
En mijn mama gaat morgen mee naar het asiel om te kijken.
Zwolle of Beilen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Beagles vind ik ook vette honden.![]()
En mijn mama gaat morgen mee naar het asiel om te kijken.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een GOlden kun je krijgen
[..]
Beagles zijn toch wel honden met een gebruiksaanwijzing
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Veel plezier morgen!
Ik gaat morgenochtend eerst ff naar zwolle bellen. Volgens de site zijn ze gewoon geopend dus ik voorzie geen problemen.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
1000 euro en idd ze hield het droog
Dames organisatie collega's, ik ben trots op jullie
En ook op de donateurs natuurlijk!
Als je er heen gaat, doe dan de groeten aan Remco van het baasje van Boris Bengaal!quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gaat morgenochtend eerst ff naar zwolle bellen. Volgens de site zijn ze gewoon geopend dus ik voorzie geen problemen.
* ook trots isquote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Alleen al op het feit dat jullie het shirt aan durfden!![]()
Vlooienbeten lijkt me ook stug, aangezien al die dieren worden ontvlooid.quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Qwea het volgende:
trouwens... sinds ik bij dth wegkom, zit ik vanaf zaterdag aaf onder de kleine bultjes. En het zijn geen muggenbultjes, want ze zitten OVERAL, dan moeten er 40 muggen ofzo zijn. En ze jeuken als een idioot, en als ik ze openkrab komt er wit vocht uit
Er omheen is het rood trouwens. Ik dacht eerst aan vlooienbeten, maar dat lijkt me sterk, toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg er alleen nogal zweterige okseltjes in
Synthetische meuk FTW!
Even de warme strijkbout er op en hij zit weer vast!quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook al een zeer gewenste ontmoeting met de wasmachine gehad idd![]()
En nu heb ik een hangende G
Maar dat heb ik niet aangeraakt. Heb jij misschien dat groene shirt gewassen met wasverzachter ofzo? Daar zat ik ook al aan te denken. Eerst aan mn eigen wasverzachter lenor, maar das hypo allergeen geloof ik, en daar was ik al 4 weken mee en geen last. En ik weet wel dat ik voor normale wasverzachter allergisch ben.quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlooienbeten lijkt me ook stug, aangezien al die dieren worden ontvlooid.
Sterker nog, ze mogen er niet binnen komen vanuit andere asiels zonder ontvlooid te zijn.
Misschien een allergische reactie van het hooi of stro waar de katten in lagen?
Ga ik zeker proberen...alleen heb ik geen strijkijzertquote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Even de warme strijkbout er op en hij zit weer vast!
Ik heb hem binnenstebuiten op fijne was gedaan; het laat wel iets los, maar dat deed het daarvoor ook al.quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Kan t in de wasmachine ja? Ik durfde niet
Ik ook niequote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Kan t in de wasmachine ja? Ik durfde niet
De kaartjes zaten er nog aan, dus ik denk niet dat Greys ze gewassen heeftquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet aangeraakt. Heb jij misschien dat groene shirt gewassen met wasverzachter ofzo? Daar zat ik ook al aan te denken. Eerst aan mn eigen wasverzachter lenor, maar das hypo allergeen geloof ik, en daar was ik al 4 weken mee en geen last. En ik weet wel dat ik voor normale wasverzachter allergisch ben.
Nou, dan ist dat dus ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kaartjes zaten er nog aan, dus ik denk niet dat Greys ze gewassen heeft
Ik denk dat je allergisch bent voor alle honden behalve Goldens.quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet aangeraakt. Heb jij misschien dat groene shirt gewassen met wasverzachter ofzo? Daar zat ik ook al aan te denken. Eerst aan mn eigen wasverzachter lenor, maar das hypo allergeen geloof ik, en daar was ik al 4 weken mee en geen last. En ik weet wel dat ik voor normale wasverzachter allergisch ben.
Het groene shirt kwam nieuw uit de winkel, net als de polo's. Dus niet gewassenquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allergisch voor Bomba, waar ze mee heeft zitten tongen!quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat je allergisch bent voor alle honden behalve Goldens.
Ik vond dat ook maar een engerdquote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Allergisch voor Bomba, waar ze mee heeft zitten tongen!
Er waren idd wel veel vliegenquote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben daar wel gebeten / gestoken door iets, maar daar ontstond geen akelige bult van
Katoen e.d ben ik niet allergisch voor. Enkel voor wol, nou ja, ook niet, dat jeukt gewoonquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het groene shirt kwam nieuw uit de winkel, net als de polo's. Dus niet gewassen
En dat shirt is gewoon katoen volgens mij?
ik heb ook niet 1 bullt, maar heel veel hele kleintjes. Niet groter dan een speldenknop .quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben daar wel gebeten / gestoken door iets, maar daar ontstond geen akelige bult van
lijkt me geen slecht plan, gezien ik kapot ga van de jeukquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Kweej, bel anders morgen DTH even? Misschien weten zij wat het zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |