Volgens mij snap je niet helemaal wat hij bedoeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
CF's zijn van zichzelf toch al redelijk snel? En er zijn gewoon zulke adapters voor in je camera:
[ afbeelding ]
Maar dan gaat zijn verhaal alsnog wel op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat hij bedoeld.
Hij vind het jammer dat geen WiFi variant komt van die SDHC kaart maar dan in Compact Flash formaat.
Dus het gaat niet om het geheugen wat op die SDHC kaart zit maar om het WiFi gedeelte.
Ik ben er wel benieuwd naar! Maar ik kan hem nog even niet vinden in de NL-app-store...quote:
Ik ook niet, zal toch niet alleen US markt zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar! Maar ik kan hem nog even niet vinden in de NL-app-store...
Anderen mogen ook nieuws posten hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Shark.Bait het volgende:
je vergeet de 85mm f/3.5 DX AF-S VRII SIC IF G bla bla etc nog meer afk. nikkor
[..]
Ik ook niet, zal toch niet alleen US markt zijn?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, +micro.
ja, anderen ook, maar jouw nieuws was niet volledig. Ik eis je ontslagbrief en permban.
Waar zag jij voorbeeldfoto's?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ziet er gaaf uit.
De mogelijkheden zijn idd eindeloos.
Die voorbeeldfoto's zijn een zeer goede testcase voor de camera.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zag jij voorbeeldfoto's?
Ik vind ze niet.
En ik maar zoeken naar een linkje met voorbeeldfoto'squote:The photos below, taken by Stanford's Marc Levoy with a conventional Canon 5D SLR camera, illustrate how the Frankencamera might combine images to create a single, well-exposed picture.
Volgens mijn valuta-widget zou dat 73,01 euro zijn? Klinkt wel als heul weinig...quote:
Kan opzich wel, goedkope lens, goedkope sensor, het blijft een lomo he...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mijn valuta-widget zou dat 73,01 euro zijn? Klinkt wel als heul weinig...
Maar... wat ik vertellen wilde: ik kwam in mijn rss-reader deze special Edition van de Pentax K-x dSLR tegen. Deed me een beetje denken aan de Holga CMYK
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:52 schreef Netsplitter het volgende:
Nikon unveils D3S high-speed pro DSLR
ISO 102,400
My first Pentax.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mijn valuta-widget zou dat 73,01 euro zijn? Klinkt wel als heul weinig...
Maar... wat ik vertellen wilde: ik kwam in mijn rss-reader deze special Edition van de Pentax K-x dSLR tegen. Deed me een beetje denken aan de Holga CMYK
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is interessant:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:52 schreef Netsplitter het volgende:
Wednesday, 14 October 2009 04:00 GMT< Previous Next > Nikon has unveiled the D3S professional DSLR. The new model is an upgrade to the popular D3 and comes with 720p HD video recording and a sensitivity range up to ISO 102,400 for improved low light performance. Images are captured on a new 36 x 23.9 mm CMOS sensor and buffer size has been increased for 48 RAW frames in one burst. Futher improvements include a faster contrast detect AF in Live View and in-camera RAW-processing. Body shape, quality and operation are virtually identical to the D3.
Press release:
http://www.dpreview.com/news/0910/09101402nikonD3s.asp#press
Specs:
http://www.dpreview.com/news/0910/09101402nikonD3s.asp#specs
Brief hands-on:
http://www.dpreview.com/news/0910/09101403NikonD3shandson.asp
ja, dat was ook mijn eerste gedachte....quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
Maar gaat de Mk IV wel de IV heten?
IV schijnt een ongeluksnr te zijn in Japan.
Misschien wordt het wel de V.
ach. dan noemen ze hem maar anders in Japan. Daar heet de Ixus toch ook al Ixy enzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
Maar gaat de Mk IV wel de IV heten?
IV schijnt een ongeluksnr te zijn in Japan.
Misschien wordt het wel de V.
ja precies dat deden ze ook bij de canon G4quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. dan noemen ze hem maar anders in Japan. Daar heet de Ixus toch ook al Ixy enzo.
EOS 1D mark # ofzo
En wat te denken van de Kiss Digital X of zoiets. Nog een paar slagen idoter dan de "Rebel"-lijn in de V.S. en Canada.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. dan noemen ze hem maar anders in Japan. Daar heet de Ixus toch ook al Ixy enzo.
en S4 ...quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja precies dat deden ze ook bij de canon G4
was toch al eerder met een NL fabrikant?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
niet helemaal nieuws maar toch:
http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=870414
we gaan weer Polaroid filmpjes makenHULDE!
Misschien toch ook maar eens aanschaffen dan
nog 5 miljoen sconden ongeveer.quote:The Impossible Project
inspires Polaroid to re-launch Instant Cameras
We are pleased to herewith announce a history making cooperation between Polaroid and The Impossible Project:
As we have created quite some buzz about Analog Instant Photography over the past 12 months, the Polaroid licensee - The Summit Global Group - now can't resist any longer and announced at a press conference on October 13th in Hongkong that they will re-launch some of the most famous Polaroid Instant Cameras.
Therefore they are commissioning The Impossible Project to develop and produce a limited edition of Polaroid branded Instant Films in the middle of 2010.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |