Zo mogelijk nog lelijker (maar hey, zelfde marketing als Oakley). Komen wel toffe platen/films uitquote:
Omdat CF-SD adapter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Die Eye-fi kaartjes vind ik best leuk... Maar waarom ze nou geen Wi-Fi CF ontwikkelen...
Misschien omdat voor de DSLR vaak al een wi-fi-transmitter te koop is...?
??quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:59 schreef Noxa het volgende:
De nieuwe Canon Nikon EOS 1 is uit
[ afbeelding ]
CF's zijn van zichzelf toch al redelijk snel? En er zijn gewoon zulke adapters voor in je camera:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
??
Ik denk dat hij een CF variant bedoeld van de SDHC kaart.
Ze zijn er wel maar ze hebben allemaal een uitstekend einde, dus meer bedoeld voor laptops en pda's.
Niet voor Dslr's.
Volgens mij snap je niet helemaal wat hij bedoeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
CF's zijn van zichzelf toch al redelijk snel? En er zijn gewoon zulke adapters voor in je camera:
[ afbeelding ]
Maar dan gaat zijn verhaal alsnog wel op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat hij bedoeld.
Hij vind het jammer dat geen WiFi variant komt van die SDHC kaart maar dan in Compact Flash formaat.
Dus het gaat niet om het geheugen wat op die SDHC kaart zit maar om het WiFi gedeelte.
Ik ben er wel benieuwd naar! Maar ik kan hem nog even niet vinden in de NL-app-store...quote:
Ik ook niet, zal toch niet alleen US markt zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar! Maar ik kan hem nog even niet vinden in de NL-app-store...
Anderen mogen ook nieuws posten hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Shark.Bait het volgende:
je vergeet de 85mm f/3.5 DX AF-S VRII SIC IF G bla bla etc nog meer afk. nikkor
[..]
Ik ook niet, zal toch niet alleen US markt zijn?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, +micro.
ja, anderen ook, maar jouw nieuws was niet volledig. Ik eis je ontslagbrief en permban.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |