dat valt meequote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Happel het volgende:
Gelukkig is die wedstrijd gewoon om 14.30 zondag.
inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Happel het volgende:
Gelukkig is die wedstrijd gewoon om 14.30 zondag.
Dat was mijn gedachte ook, dan kan ie de week erna wat rust pakken. Maar de medische staf moet maar bekijken of dat verantwoord is.quote:
Ik vind ze ook heel erg meevallenquote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef Ritmo het volgende:
In het licht van de wedstrijd zondag ben ik het met je eens, maar in brabant wonen toch echt de mooiste dames van Nederland hoor.
Het zou een beetje lullig zijn als hij tegen PSV wél z'n kruisbanden afscheurt omdat hij te vroeg is gebracht.quote:Op maandag 14 september 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook, dan kan ie de week erna wat rust pakken. Maar de medische staf moet maar bekijken of dat verantwoord is.
http://www.nusport.nl/voe(...)r-keeper-darley.htmlquote:Op maandag 14 september 2009 14:53 schreef NJ het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Darley en de twee tot drie weken die hij uit de roulatie zou zijn?
Dus als het een beetje tegenzit pas bij Sparte weer...quote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)r-keeper-darley.html
quote:Babovic kan debuteren tegen PSV
14 september 2009
Stefan Babovic heeft zijn werk- en verblijfsvergunning binnen. De middenvelder kan hierdoor komende zondag debuteren voor Feyenoord, als PSV naar de Kuip komt.
Babovic rondt dinsdag de laatste formaliteiten af en stapt hierna op het vliegtuig naar Rotterdam. Een dag later wordt de Servische international, die voor één seizoen gehuurd is van FC Nantes, op het trainingsveld van coach Mario Been verwacht.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef Prosac het volgende:
Klassieker kapot, in Barbara Barend zit nooit mannensnot.
quote:Bekerduel met Harkemase Boys dag later gespeeld
De wedstrijd van Feyenoord in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB beker wordt op last van de KNVB een dag later dan aanvankelijk gepland gespeeld. De wedstrijd in Harkema stond oorspronkelijk voor woensdag 23 september op de agenda, maar zal nu op donderdag 24 september gespeeld worden. Het definitieve tijdstip waarop de wedstrijd wordt gespeeld is nog niet bekend.
De datumwijziging houdt verband met de bekerwedstrijd sc Joure tegen FC Twente, die op 23 september gespeeld wordt. De plaatselijke autoriteiten willen niet dat dit duel gelijk valt met de wedstrijd Harkemase Boys tegen Feyenoord.
ajaxquote:Op maandag 14 september 2009 15:40 schreef Happel het volgende:
Kijk ze eens creatief zijn daar in IJdorp.![]()
[ afbeelding ]
quote:Onderzoek in het Erasmus MC te Rotterdam heeft maandagmiddag uitgewezen dat Dani Fernández ernstiger geblesseerd is geraakt dan werd gehoopt. De Spaanse rechtsback heeft de kruisband van zijn linkerknie deels ingescheurd en is voorlopig niet inzetbaar. Over twee weken kan worden beoordeeld of een operatie aan het gewricht noodzakelijk is.
De voormalig jeugdspeler van FC Barcelona blesseerde zich zondagmiddag na een duel in de gewonnen wedstrijd tegen Willem II. Hij moest per brancard het veld verlaten.
quote:
Jawel hoor. Fernandez - Leerdam. Een + een = twee. Twee = dubbel.quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wordt alsnog op zoek naar een transfervrije RB als het te lang duurt. Juist de enige positie die niet dubbel bezet is bij ons.
Neuh, doe dan maar met 10 man spelen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pfff Greene maar weer terug halen
Leerdam is een nood-RB natuurlijk, en echt het zou zwaar kut zijn als ie tot de winterstop moet gaan spelen. Zou Landzaat daar niet kunnen spelen of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Fernandez - Leerdam. Een + een = twee. Twee = dubbel.Niettemin erg kut, hopen dat die kleine negert het weet te maken. Goede leerschool voor hem.
Ebi kan naar HSV. Nac, Monaco en Saint Etienne hadden interesse getoond.quote:Valencia To Bid For Feyenoord Midfielder Jonathan De Guzman In January
Los Che are hopeful of securing the services of the promising winger but face stiff competition from England...
Reports from Spain suggest that Valencia will make an offer for Feyenoord winger Jonathan de Guzman in the January transfer window, but they may face competition from Premier League side Aston Villa for his signature.
De Guzman, whose brother Julian plays for La Liga side Deportivo La Coruna, was born in Canada but has represented the Netherlands at the under-21 level, although FIFA regulations state that he is still eligible to represent Canada as he has yet to earn a full international cap for either nation.
Unai Emery is thought to be an admirer of the 22-year-old, who has made over 100 appearances for Feyenoord since breaking into the first team, and is readying a bid to bring him to the Mestalla once the window re-opens.
However, Aston Villa are also interested in De Guzman, and manager Martin O’Neill, who is an admirer of the winger's talent, is hopeful of luring the player to England.
Chelsea have also previously shown interest in De Guzman but it is not yet clear what kind of transfer fee Feyenoord would be asking..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Babovic heeft werkvergunning binnen
Feyenoord kan komend weekend in de topper tegen PSV beschikken over aanwinst Stefan Babovic.
14 sep. 2009 16:10:53
De Serviër, die voor één seizoen wordt gehuurd van FC Nantes, heeft zijn werkvergunning binnen en is derhalve speelgerechtigd voor de wedstrijd van komende zondag. De laatste formaliteiten worden dinsdag afgerond, waarna hij richting Nederland afreist, aldus Feyenoord op de eigen website.
Sinds hij op 1 september zijn overstap naar Feyenoord afrondde, was Babovic bezig zijn verblijfs- en werkvergunning te regelen. De wedstrijd tegen Willem II van afgelopen weekend kwam nog te vroeg voor de middenvelder.
Feyenoord ontvangt zondag in de Kuip mede-koploper PSV, dat net als de Rotterdammers veertien punten heeft verzameld.
Waarom dat nou weer. Mooie kans voor die jongen om minuten te maken en te groeien in zijn rol als rechtsback. Zie het niet echt als een probleem.quote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Leerdam is een nood-RB natuurlijk, en echt het zou zwaar kut zijn als ie tot de winterstop moet gaan spelen.
Dat was zo geweest als Fernandez zo af en toe een wedstrijdje moest missen (schorsing of lichte blessure) maar eventueel wekenlang of zelfs tot de kerst in de basis vind ik nog iets te veel van het goede.quote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Mooie kans voor die jongen om minuten te maken en te groeien in zijn rol als rechtsback. Zie het niet echt als een probleem.
Leerdam is geen rechtsback.quote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Fernandez - Leerdam. Een + een = twee. Twee = dubbel.Niettemin erg kut, hopen dat die kleine negert het weet te maken. Goede leerschool voor hem.
Ok.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Psv22 het volgende:
Aanvallend zijn wij veel sterker dan Feyenoord, Betere aanvallers
Onze middenvel is zeer sterk, en ik denk dat wij gaan winnen
omdat we creativteit hebben, en met engelaar en bakkal goede controleurs.
Dzudsak en Lazovic als buitenspelers, wordt moeilijk voor feyenoord.
Jullie winnen bijna nooit in de Kuip, zelfs vorig jaar en het jaar ervoor wonnen we nog van jullie.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Psv22 het volgende:
De aanval van PSV is redelijk wisselvallig en vaak afhankelijk van de bevlieging van één van jullie aanvallers.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Psv22 het volgende:
bel me om half 5 zondag nog ff. Als ik dan al uitgelachen ben om je domme gezwets.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Psv22 het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Psv22 het volgende:
quote:geregistreerd op: maandag 14 september 2009 @ 18:20
laatste bezoek: 2 minuten, 42 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Nee hoor, Dzudsák verkeert in een topvorm, en tegen topclubs geeft hij altijd extra.quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
De aanval van PSV is redelijk wisselvallig en vaak afhankelijk van de bevlieging van één van jullie aanvallers.
Het jaar ervoor wonnen we volgens mij welquote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie winnen bijna nooit in de Kuip, zelfs vorig jaar en het jaar ervoor wonnen we nog van jullie.![]()
Ik denk dat Fer - Affelay een zeer interessant duel gaat worden.quote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Psv22 het volgende:
[..]
Nee hoor, Dzudsák verkeert in een topvorm, en tegen topclubs geeft hij altijd extra.
en leerdam is niet genoeg om hem af te stoppen, verder komt Fer echt te kort om Afellay af te stoppen.
Vlaar is heel langzaam, en Lazovic gebruikt zijn snelheid, dus die komt vlaar ook voorbij.
Koevermans is af te stoppen, acht bahia hoger in. Verder vind ik de guzman jullie beste aanvaller en zal al het gevaar van hem komen.
Zekerquote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat Fer - Affelay een zeer interessant duel gaat worden.
Dat wordt dan een makkelijke middag voor Doedelzak.quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Cler of Landzaat dan maar rechtsback?
Maar wordt er wel op ingezet, wat maakt het hem dan?quote:
Rechtsbenige spelers op linksback is niet eens zo heel gek, aangezien linksbenige spelers nou eenmaal minder voor komen. Maar een linksbenige speler op een rechterflank?? Hm, ik zou het niet durven als ik Been was. Linksbenige spelers zijn vaak echt stijf link, de Cler al helemaal..quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef buddyb het volgende:
Het komt wel eens voor. Lahm, rechtsbenige back, speelde bij Bayern vooral aan de linkerkant. Verder herinner ik me Santon van Inter, ook een rechtsbenige back, die alleen als linksback heeft gespeeld. Het zou zomaar een beter optie kunnen zijn dan Leerdam op die positie.![]()
Tiendalli zou ook alleen maar stof happen..quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja kuuuutttt. Leerdam is gewoon geen RB, klaar, die zal zondag bij wind mee alleen nog wat stof happen van Dzudzak zijn hielen
Weet je wie daar verdedigend goed werk verricht zou hebben? Die ene echte rechtsback waarvan het contract ontbonden werd zomaar en die moeiteloos even bij Twente aan de bak kon.
Fooootoooo!quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Beschouw het volgende:
TT is onzin. Ik ben getrouwd met een Brabantse en je kan veel van haar zeggen, maar vies is ze niet.
quote:
Zal ik dan maar serieus op je ingaan?quote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Psv22 het volgende:
[..]
Nee hoor, Dzudsák verkeert in een topvorm, en tegen topclubs geeft hij altijd extra.
en leerdam is niet genoeg om hem af te stoppen, verder komt Fer echt te kort om Afellay af te stoppen.
Vlaar is heel langzaam, en Lazovic gebruikt zijn snelheid, dus die komt vlaar ook voorbij.
Koevermans is af te stoppen, acht bahia hoger in. Verder vind ik de guzman jullie beste aanvaller en zal al het gevaar van hem komen.
quote:Jong ADO Den Haag – Jong Feyenoord/Excelsior 1-2
Scoreverloop:
21’ 1-0
74’ 1-1 De Cler
79’ 1-2 Makaay
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Mulder; Leerdam, Ignjatovic, Hofland, De Cler; Landzaat, Bruins, Ribeiro; Wijnaldum (80’ Hagary), Makaay (80’ Pedro) en Biseswar.
En dan overdrijf je niet eens.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Merkie het volgende:
Dat was vorig jaar gewoon ons eerste elftal.
Als je de beloften wilt zien kan je beter naar Woudenstein gaan op vrijdagavond.quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef buddyb het volgende:
Hoe doet die Servier het eigenlijk bij de beloften? Gaat iemand wel eens kijken?
Alleen voor de duurdere vakken zijn nog kaarten.quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je de beloften wilt zien kan je beter naar Woudenstein gaan op vrijdagavond.
Zondag al uitverkocht?
40 euro ofzo per kaart ja..quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Alleen voor de duurdere vakken zijn nog kaarten.
Ouch.quote:Blessure Fernandez: van paar weken tot negen maanden
15 september 2009 K
Het is nog volledig onduidelijk hoe lang de blessure Dani Fernandez uit de roulatie zal houden. Dat zal pas later moeten blijken. 'Het kan een paar weken duren, maar in het ergste geval ook negen maanden,' aldus clubarts Van Eijck in het Algemeen Dagblad. 'Ja, het is veel erger dan wij hoopten.'
Feyenoord Netwerk
Mario Been in de krant laat weten dat de blessure een grote tegenvaller is. 'In principe hebben wij alleen Kelvin nog over als rechterverdediger. Anders moet ik gaan schuiven binnen mijn elftal en ik verander het liefst zo weinig mogelijk.'
Met Ricksen niet zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Haal aub ergens een RB op. Mijn part Fernando Ricksen. Door Leerdam ga je gewoon een punt of 10 verliezen dit seizoen.
Geef die jongen gewoon een kans. Met de juiste ondersteuning zal hij het echt wel beter gaan doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Haal aub ergens een RB op. Mijn part Fernando Ricksen. Door Leerdam ga je gewoon een punt of 10 verliezen dit seizoen.
Inderdaad, hij zal het tegen Doedelzak zwaar gaan krijgen, maar in andere wedstrijden moet hij toch wel op de been kunnen blijven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Geef die jongen gewoon een kans. Met de juiste ondersteuning zal hij het echt wel beter gaan doen.
Nou dat betwijfel ik. Vorig seizoen veel domme pingels door hem tegen gekregen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal het tegen Doedelzak zwaar gaan krijgen, maar in andere wedstrijden moet hij toch wel op de been kunnen blijven.
Ricksen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja dat zou nog wat kunnen worden ja. Maar op dit moment kost deze jongen ons gewoon punten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ricksen.
Dat is toch zo'n overschatte voetballer
Kan je beter Leerdam een kans geven, dat kan nog wat worden.
Ricksen niet wil je zeggen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat zou nog wat kunnen worden ja. Maar op dit moment kost deze jongen ons gewoon punten.
Het zal zeker geen makkie worden voor Feyenoord, maar die verdediging van P$V is nou niet echt sterk, zeker de backs komen te kort. Aanval van P$V is wisselvallig.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef Psv22 het volgende:
De verdediging vergelijken met vorig jaar is niet fair, toen draaide het voor geen meter, denk dat Leerdam nu veel betere rugdekking en coaching zal krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik. Vorig seizoen veel domme pingels door hem tegen gekregen.
Elke eredivisieclub heeft momenteel een betere rechtsback dan Leerdam is.
Loopt de laatste weken redelijk goed te voetballen op rechts, daar krijgt Van Bronckhorst nog een zwaare dobber aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:46 schreef Thunder0x het volgende:
en dan lazovicde mislukkeling van ons en psv
![]()
Die moet er zelf nog achter komen of hij links of rechtsbenig is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:11 schreef Ritmo het volgende:
Kan die Servier niet op rechts?
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Merkie het volgende:
Dat was vorig jaar gewoon ons eerste elftal.
Ben niet zo van gesponsorde namen, maar vind dit wel goed klinken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In de raadsvergadering waar besloten is tot nieuwbouw van het stadion is er ook direct een naam gevallen voor het stadion. Namelijk het Port of Rotterdam Stadium.
quote:Clubreporter zijn voor het Algemeen Dagblad, het kan je maar zo een stadionverbod opleveren. Vraag maar aan Bennie ten Boden van FC Utrecht...
Eus, namens Feyenoord clubreporter bij het AD en in het verleden een vaste kracht bij Lunatic News, is zich terdege bewust van dit risico. Zo lezen wij in zijn meest recente bijdrage:
Watching football is not a crime!
Dit kan voorlopig wel eens mijn laatste bijdrage zijn als clubreporter. Grote kans namelijk dat er een stevig stadionverbod aan zit te komen voor deze jongen.
Is het niet vanwege het schrijven van deze kritische column (Opruiing, 18 maanden) dan krijg ik 'm wel dubbel en dwars voor een aantal gedragingen rondom de wedstrijd Willem II-Feyenoord.
Niet doorvertellen, maar ik ben dus afgelopen zondag tegen alle regels, wetten en eventuele noodverordeningen in op eigen vervoer naar Tilburg afgereisd (Ontduiken combiregeling, 12 maanden).
Op slinkse wijze had ik een toegangskaart (Misbruik ClubCard, 12 maanden) weten te bemachtigen voor deze wedstrijd.
Voorafgaand aan de wedstrijd heb ik bier gedronken (Openbare dronkenschap, 9 maanden) in een Tilburgse horecagelegenheid. Samen met een aantal medesupporters, die ik daar ook heb voorzien van toegangskaarten voor een thuisvak (Verkoop illegale kaarten, 18 maanden).
Ik heb als Feyenoord-supporter de wedstrijd gekeken op een Willem II-tribune (Bezit illegale kaarten, 18 maanden), vanaf daar de spelers van m'n club regelmatig toegeschreeuwd dat ze wat feller moesten zijn in de duels (Opruiing, 18 maanden) en de Belgische scheidsrechter een aantal keer een "Jeanetteke" genoemd (Beledigen en/of kwetsen van personen, 9 maanden).
Na de wedstrijd ben ik met een smoesje (Opgeven van een valse naam, 3 maanden) het spelershome binnengekomen (Huisvredebreuk in het stadion, 36 maanden) en heb daar bier gedronken, grapjes gemaakt (Baldadigheid, 9 maanden) en een glas met Willem II-logo meegesnaaid (Diefstal of verduistering, 9 maanden) voor m'n verzameling.
Volgens de richtlijnen van de KNVB is dat bij elkaar opgeteld 161 maanden stadionverbod. Dat wordt dus voor mij de komende dertien jaar teletekst kijken, Radio Rijnmond luisteren en vele, vele, vele kampioenschappen missen. Snik.
Leve Feyenoord één!
Maar is financieel niet interessant.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:32 schreef Droopie het volgende:
Het Coen Moulijn Stadion in de haven van Rotterdam klinkt nog beter
12:30quote:ROTTERDAM - De topper Feyenoord-PSV, de nummers één en twee van de eredivisie, is nog niet uitverkocht. De Rotterdamse club heeft nog circa 2500 kaarten in de aanbieding.
De toegangsbewijzen kunnen tot op de dag van de wedstrijd worden aangeschaft.
De topper in de Kuip begint zondagmiddag om 12.30 uur. (AD)
Nice.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In de raadsvergadering waar besloten is tot nieuwbouw van het stadion is er ook direct een naam gevallen voor het stadion. Namelijk het Port of Rotterdam Stadium.
Het is aangepastquote:
Coen Moulijn Stadion lijkt me keuze 1 en deze keuze 2 (daar Happel al een stadion heeft)quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Coen dan hè.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Coun Moulijn Stadion lijkt me keuze 1 en deze keuze 2 (daar Happel al een stadion heeft)
Vind ik niet. De naam van je stadion hoort bij de club, niet bij een sponsor. Sommige dingen moet je niet willen verpatsen. De naam van je club, de clubkleuren, shirt-indeling, maar ook de naam van je stadion, waar je tientallen jaren aan vast zit.quote:
Je kan er gewoonweg niet onderuit dat de naam van het nieuwe stadion een commerciële lading zal hebben. Dan lijkt me Port of Rotterdam stadion nog zeer geschikt. Helemaal omdat er de naam van de stad erin zit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet. De naam van je stadion hoort bij de club, niet bij een sponsor. Sommige dingen moet je niet willen verpatsen. De naam van je club, de clubkleuren, shirt-indeling, maar ook de naam van je stadion, waar je tientallen jaren aan vast zit.
Nee dat kunnen ze alleen in amsterdam natuurlijk,. een sponsorvrije naam voor hun stadion.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:58 schreef Ritmo het volgende:
Zucht. Denk eens na, waarschijnlijk is de bouw van zo'n stadion niet eens mogelijk zonder gesponsorde naam.
Idd, vind het beter dan DSB Stadion ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je kan er gewoonweg niet onderuit dat de naam van het nieuwe stadion een commerciële lading zal hebben. Dan lijkt me Port of Rotterdam stadion nog zeer geschikt. Helemaal omdat er de naam van de stad erin zit.
In Amsterdam zijn ze financieel toch wat handiger dan bij ons.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze alleen in amsterdam natuurlijk,. een sponsorvrije naam voor hun stadion.
Dit project kost alleen even een paar honderd miljoen meer dan die snelkookpan die ze daar hebben neergezet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze alleen in amsterdam natuurlijk,. een sponsorvrije naam voor hun stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |