abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 september 2009 @ 11:12:54 #51
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72724559
Ah, een maandahochtend-Trannellius-topic, zo starten we de week graag. Inhoudelijk heb ik helaas niet zoveel te zeggen over het topic, dus bash ik maar een andere user:
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef Onnoman het volgende:

[..]

heb je gespleten persoonlijkheid ofzo.. de ene keer ben je een vent.. de andere keer speel jij je vriendin..
neuk jij jezelf in je kont ofzo?
  maandag 14 september 2009 @ 11:13:45 #52
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72724590
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:


Opmerking erbij: het is niet zo dat ik uit de hood kom en allerlei wereldleed heb gezien, maar ik kom ook niet uit het meest stabiele gezin

Dus het is er bij jou vroeger met de harde hand ingeslagen ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72724683
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef TNA het volgende:
Ah, een maandahochtend-Trannellius-topic, zo starten we de week graag. Inhoudelijk heb ik helaas niet zoveel te zeggen over het topic, dus bash ik maar een andere user:
[..]


Nog meer een paar uurtjes voor het middag topic
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72724688
quote:
De film Benji gaat over een straathond die zwerft in een kleine town in Texas. Hier raakt hij bevriend met enkele bewoners, die hem allemaal anders noemen. Hij krijgt genoeg voedsel en aandacht als hij een van deze mensen bezoekt.

Op een gegeven moment ontmoet hij een klein, wit teefje, met wie hij een soort relatie aangaat.

Wanneer twee bevriende kinderen ontvoerd worden, proberen de twee honden te helpen.
Klinkt als een behoorlijke kutfilm. En dan ook nog vragen waarom je niet huilt?
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_72724707
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:09 schreef l3laster het volgende:
serieus, als je met je vriendin een film over een zerfhond gaat kijken zit je wél onder de plak
Ach, het was niet zo dat ik hele boeiende andere plannen had voor gisteravond. En het was een film uit mijn jeugd, die wilde ik best nog eens zien
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72724710
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef Appletree het volgende:

[..]

Klinkt als een behoorlijke kutfilm. En dan ook nog vragen waarom je niet huilt?
A MOVIE BOUT A DAWG WITH A LIL WHITE BIIIITCH
  maandag 14 september 2009 @ 11:18:27 #57
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72724711
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef Appletree het volgende:

[..]

Klinkt als een behoorlijke kutfilm. En dan ook nog vragen waarom je niet huilt?
Heb je geen gevoel ofzo? Ik had al tranen in mijn ogen na het lezen van de tweede zin maar na het witte teefje werd het een tranenoceaan.
pi_72724753
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef TNA het volgende:

[..]

Heb je geen gevoel ofzo? Ik had al tranen in mijn ogen na het lezen van de tweede zin maar na het witte teefje werd het een tranenoceaan.
Ik pink trouwens wel eens een traantje weg als ik wederom een juweeltje van een topic heb geschreven voor mijn publiek hier. Zou dat onder gevoelens tellen?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72724769
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef Appletree het volgende:

[..]

Klinkt als een behoorlijke kutfilm. En dan ook nog vragen waarom je niet huilt?
Misschien de volgende keer Bambie kijken met je meid, wel je best doen om het echt heel zielig te vinden voor het hertje.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 14 september 2009 @ 11:20:31 #61
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72724772
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:19 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik pink trouwens wel eens een traantje weg als ik wederom een juweeltje van een topic heb geschreven voor mijn publiek hier. Zou dat onder gevoelens tellen?
Ik jank ook regelmatig om de kwaliteit van je topics dus zo'n autist zal ik nou ook weer niet zijn.
  maandag 14 september 2009 @ 11:20:50 #62
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72724781
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:19 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik pink trouwens wel eens een traantje weg als ik wederom een juweeltje van een topic heb geschreven voor mijn publiek hier. Zou dat onder gevoelens tellen?
Nee, dat is een hele pure uiting van narcisme...
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_72724805
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Nee, dat is een hele pure uiting van narcisme...
Om serieus te zijn; als ik daar ooit nog een betrouwbare test voor tegen kom, wil ik mij best laten testen om te zien in hoeverre ik daar aan lijd
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72724842
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
ik zit niet onder de plak oid
[blaat]
En ze wilde het allemaal per se vannacht horen
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
pi_72724872
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef zovty het volgende:

[..]

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
Ach, het is voor het eerst sinds tijden dat iemand het wilde horen en dat is op zich best vleiend. En ik moest die zooi toch een keertje tegen haar zeggen.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72724912
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ach, het is voor het eerst sinds tijden dat iemand het wilde horen en dat is op zich best vleiend. En ik moest die zooi toch een keertje tegen haar zeggen.
Misschien idd maar eens naar dit topic toe.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_72724913
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ach, het is voor het eerst sinds tijden dat iemand het wilde horen en dat is op zich best vleiend. En ik moest die zooi toch een keertje tegen haar zeggen.
Nou mooi. .
  maandag 14 september 2009 @ 11:26:22 #68
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72724929
Was er ook niet zo'n aflevereing van Seinfeld of Friends dat een van de hoofdpersonen moet gaan huilen van de anderen om zo het verleden te kunnen verwerken en dan niet meer kan ophouden met janken
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_72724972
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Oplosing is simpel.

Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72725022
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef De_Vink het volgende:
Was er ook niet zo'n aflevereing van Seinfeld of Friends dat een van de hoofdpersonen moet gaan huilen van de anderen om zo het verleden te kunnen verwerken en dan niet meer kan ophouden met janken
Kan mij herinneren dat het Bruce Willis in een gastrol in Friends was.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72725120
Even een hele andere vraag tussen door. Triannisuss, wat als je meid erachter komt dat je als sinds het begin jou hele liefdes verhaal hier op FOK neerpleurt? Ze zal dan een welgemeend gevoel hebben alsof ze een slecht geschreven real-life soap zit te lezen over haar eigen leven. Hoe ga je dat aan haar uitleggen? Of is ze niet zo goed met computers?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_72725182
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef deepart het volgende:
Even een hele andere vraag tussen door. Triannisuss, wat als je meid erachter komt dat je als sinds het begin jou hele liefdes verhaal hier op FOK neerpleurt? Ze zal dan een welgemeend gevoel hebben alsof ze een slecht geschreven real-life soap zit te lezen over haar eigen leven. Hoe ga je dat aan haar uitleggen? Of is ze niet zo goed met computers?
Ze kan prima met computers overweg, maar ze zit er niet voor ontspanning achter. Fora komt ze domweg niet op.
En we hebben het al over die week gehad, toen ik wilde uitleggen waarom ik vreemd deed vanwege de nervositeit. Uiteindelijk bleek dat zijzelf nog net niet kalmerende zooi had geslikt voor onze eerste 1-op-1 afspraak, zo zenuwachtig was zij ook
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 14 september 2009 @ 11:37:32 #73
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72725241
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Kan mij herinneren dat het Bruce Willis in een gastrol in Friends was.
FUCK JA! Het was idd Bruce.... Geniale rol speelde hij daar zeg! Dat Ross hem voor de spiegel die macho/bodybuild moves ziet uithalen Ik ga nu weer stuk als ik het zie....

Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_72725747
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef De_Vink het volgende:

[..]

FUCK JA! Het was idd Bruce.... Geniale rol speelde hij daar zeg! Dat Ross hem voor de spiegel die macho/bodybuild moves ziet uithalen Ik ga nu weer stuk als ik het zie....

Hahaha Ross is baas...
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 14 september 2009 @ 12:03:28 #75
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72725894
Friends Achterlijke serie met scripthumor zodat we tenminste zeker weten wanneer we even horen te lachen
pi_72725919
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
Friends Achterlijke serie met scripthumor zodat we tenminste zeker weten wanneer we even horen te lachen
Mwoah, kon er vroeger best om lachen, maar nu de hele serie voor de 17e keer word herhaald wordend e grappen enigszins voorspelbaar
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72725931
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Volgens haar ben ik het dus aan het opkroppen en gaat het er ooit in 1 grote waterval naar buiten komen, terwijl ik het tussendoor op andere manieren af reageer. En nu ik er over na denk, zit ik te twijfelen of ze daar misschien gelijk in heeft.
Ik ben ook redelijk "gevoelloos" bij emotionele dingen. Af en toe raken dingen mij wel en dan heb ik de neiging te gaan huilen, maar echt huilen doe ik nooit. De laatste keer dat ik moest huilen was vanwege pijn en toen was ik 11 of 12. Maar dat ligt niet aan opgekropte gevoelens oid, maar gewoon een andere manier van handelen bij gevoelens. Als jij iets zielig vindt, dan denk je erover na en dan kom je tot de conclusie dat het zielig is en dan is het voor jou afgehandeld. Voor sommige andere mensen is het dan nog noodzakelijk die emotie te uiten dmv. te huilen of iets anders. Als je dat niet hebt is dat ook normaal
pi_72725960
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:04 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Mwoah, kon er vroeger best om lachen, maar nu de hele serie voor de 17e keer word herhaald wordend e grappen enigszins voorspelbaar
En ik vind die lachband juist handig. Stel je voor dat je bij een voorstelling van een Othello zit wanneer Othello Desdemona vermoord. Dan weet jij niet of je wel of niet zou moeten lachen. Wil je echt op die manier voor lul staan? WIL JE DAT!?!?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72726035
Heb je na heel veel onzekerheid, verlegenheid en slecht FOK! advies eindelijk de chick binnengehaald, gaat ie lopen zeuren

Wel vreemde chick btw. Je zou toch zeggen dat de meeste vrouwen wel weten dat een groot deel van de mannen amper huilen. En dan ook nog die hele geschiedenis willen aanhoren...
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 14 september 2009 @ 12:10:58 #80
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72726076
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef Trannellius het volgende:

[..]

En ik vind die lachband juist handig. Stel je voor dat je bij een voorstelling van een Othello zit wanneer Othello Desdemona vermoord. Dan weet jij niet of je wel of niet zou moeten lachen. Wil je echt op die manier voor lul staan? WIL JE DAT!?!?
pi_72726234
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef Cat_Tank het volgende:
Heb je na heel veel onzekerheid, verlegenheid en slecht FOK! advies eindelijk de chick binnengehaald, gaat ie lopen zeuren

Wel vreemde chick btw. Je zou toch zeggen dat de meeste vrouwen wel weten dat een groot deel van de mannen amper huilen. En dan ook nog die hele geschiedenis willen aanhoren...
Misschien wil ze dat aanhoren omdat heel veel users op het Viva Forum haar aanmoedigen het gehele verhaal daar te posten.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_72726428
Benji
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_72729013
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
Friends Achterlijke serie met scripthumor zodat we tenminste zeker weten wanneer we even horen te lachen
Eens, ik heb het gekeken, maar ik keek 10 minuten zo: en daarna heb ik het afgezet en ben ik iets anders gaan doen.
pi_72729059
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:04 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Mwoah, kon er vroeger best om lachen, maar nu de hele serie voor de 17e keer word herhaald wordend e grappen enigszins voorspelbaar
Jij zag de grappen pas na de 17e keer aankomen?
pi_72729081
Ik huil heel snel, da's ook niet alles hoor
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72729308
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik huil heel snel, da's ook niet alles hoor
Heerlijk, een potje janken
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_72729501
Huilen doe ik alleen als ik mijn kleine teentje stoot aan een tafel- of stoelpoot.

Voor de rest is niets het huilen waard.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72729566
Iedereen kan huilen, alleen ligt bij sommige mensen (vooral mannen) de lat erg hoog. Ik vind het toch wel belangrijk dat mensen hun emoties kunnen uiten of iig kunnen vertellen hoe ze zich voelen.
Daar zit je dan.
pi_72729620
Dus als een van je ouders, of je broer, beste vriend, vriendin, overlijd zou jij niet janken?
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_72729645
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Dus als een van je ouders, of je broer, beste vriend, vriendin, overlijd zou jij niet janken?
Ik weet het niet. Natuurlijk ben ik kapot van verdriet wanneer een dergelijk persoon zou overlijden, dat was ik ook bij het overlijden van mijn opa. Alleen verwerk ik dat op een manier die niet uiterlijk zichtbaar is voor een derde.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72729682
Opkroppen FTW trouwens.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72729837
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Alleen verwerk ik dat op een manier die niet uiterlijk zichtbaar is voor een derde.
quote:
Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie en de communicatie
pi_72729865
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:41 schreef Otis. het volgende:

[..]


[..]


Ik kan niet ontkennen dat ik niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat ik aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72729983
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat ik niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat ik aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.
Ik kan niet ontkennen dat ik ook niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat jij aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.
pi_72730114
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:47 schreef Otis. het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat ik ook niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat jij aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.
Wel vet. Krijg ik dan ook een eigen parkeerplaats enzo?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72730154
Misschien moet jij eens met mijn ex praten

Al heb ik hem wel een keertje echt heel verdrietig gemaakt/gezien Maar hij beleeft emoties ook wel een beetje zoals jij.
Daar zit je dan.
pi_72730232
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:52 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Wel vet. Krijg ik dan ook een eigen parkeerplaats enzo?
Nee, je krijgt een stempel op je paspoort en je mag het land niet meer uit. Verder mag je niet meer rijden, drinken, fietsen, drugs gebruiken, grapjes maken, met mensen praten, sporten, lachen, vissen, varen, vliegen, tekenen, schrijven en zonder toezicht het huis verlaten.
pi_72730258
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:57 schreef Otis. het volgende:

[..]

Nee, je krijgt een stempel op je paspoort en je mag het land niet meer uit. Verder mag je niet meer rijden, drinken, fietsen, drugs gebruiken, grapjes maken, met mensen praten, sporten, lachen, vissen, varen, vliegen, tekenen, schrijven en zonder toezicht het huis verlaten.
Via spraakherkenning de hele dag topics maken
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72730465
Whehe, ik ben een beetje aan het kijken voor info over Narcisme, wordt ik verwezen naar psychopaten.forum-xl.nl Dat klinkt al bijna eng genoeg om een soortement van Hannibal te worden
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72730680
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef Appletree het volgende:

[..]

Misschien idd maar eens naar dit topic toe.
U scoort 61 op verborgen narcisme
Een score tussen 11 en 44 geldt als laag; tussen 45 en 77 geldt als hoog.
U scoort 72 op openlijk narcisme
Een score tussen 12 en 48 geldt als laag; tussen 49 en 84 geldt als hoog.
Hoera! Weer een kuttopic!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')