auto ongeluk met blikschadequote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Vertel wat over je persoonlijk leed TS
Ze ziet mij liever als gevoelige hondenliefhebber dan voetballende anabolenliefhebberquote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mooie nieuwe UI, iets zegt me dat je weldegelijk een gevoel hebt.
Tering...als dat belangrijker is dan mijn verwarring over mijn gevoelens, dan eens en voor altijd:quote:Op maandag 14 september 2009 10:32 schreef Onnoman het volgende:
wat een gelul allemaal.. heb je nou gebatst of niet!!
draai er toch niet telkens omheen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Dus het gaat nu al op de klippen lopen.. Jammer man!quote:Op maandag 14 september 2009 10:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze ziet mij liever als gevoelige hondenliefhebber dan voetballende anabolenliefhebber
Benjies Bats Adventures?quote:
DIe vriend van jou is gewoon een dikke cry-baby die een beetje BooHoo doet..quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Wat overigens een goed voorbeeld is is het volgende:
twee weken geleden hadden een vriend en ik een crematie van een leraar van de middelbare school. Aanvankelijk hadden we allebei niet het idee om erheen te gaan (zoveel hadden we niet met die vent), maar toch besloten we erheen te gaan. En op het moment dat de kist weg glijdt, wordt het nummer Nobody Home van Pink Floyd gedraaid.
Sindsdien is het volgens hem dat elke keer dat hij het nummer hoort, hij aan die vent moet denken. Maar als ik dat nummer hoor, moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal niet aan die kerel denk. Is dat nou echt een gebrek aan gevoel van mijn kant en 'mankeer' ik iets, of is die vriend van mij zich aan het aanstelllen?
heb je gespleten persoonlijkheid ofzo.. de ene keer ben je een vent.. de andere keer speel jij je vriendin..quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Wat overigens een goed voorbeeld is is het volgende:
twee weken geleden hadden een vriend en ik een crematie van een leraar van de middelbare school. Aanvankelijk hadden we allebei niet het idee om erheen te gaan (zoveel hadden we niet met die vent), maar toch besloten we erheen te gaan. En op het moment dat de kist weg glijdt, wordt het nummer Nobody Home van Pink Floyd gedraaid.
Sindsdien is het volgens hem dat elke keer dat hij het nummer hoort, hij aan die vent moet denken. Maar als ik dat nummer hoor, moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal niet aan die kerel denk. Is dat nou echt een gebrek aan gevoel van mijn kant en 'mankeer' ik iets, of is die vriend van mij zich aan het aanstelllen?
Ja, dat vond ik dus ook. Maar wat ik gisteravond hoorde schijn ik dus uitzonderlijk gevoelloos en bot te zijn, en nu zit ik dus te twijfelenquote:Op maandag 14 september 2009 10:41 schreef deepart het volgende:
[..]
DIe vriend van jou is gewoon een dikke cry-baby die een beetje BooHoo doet..
Leg uit?quote:Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je gespleten persoonlijkheid ofzo.. de ene keer ben je een vent.. de andere keer speel jij je vriendin..
neuk jij jezelf in je kont ofzo?
Te twijfelen of je misschien iets meer moet gaan huilen??quote:Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook. Maar wat ik gisteravond hoorde schijn ik dus uitzonderlijk gevoelloos en bot te zijn, en nu zit ik dus te twijfelen
Een goede kunstuiting geeft reden tot nadenken en/of een emotionele respons.quote:
Oplosing is simpel.quote:Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook. Maar wat ik gisteravond hoorde schijn ik dus uitzonderlijk gevoelloos en bot te zijn, en nu zit ik dus te twijfelen
Volgens haar ben ik het dus aan het opkroppen en gaat het er ooit in 1 grote waterval naar buiten komen, terwijl ik het tussendoor op andere manieren af reageer. En nu ik er over na denk, zit ik te twijfelen of ze daar misschien gelijk in heeft.quote:Op maandag 14 september 2009 10:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Te twijfelen of je misschien iets meer moet gaan huilen??Beetje boohoo derbij.. Dat werkt niet als het niet oprecht is, je bewijst dan alleen dat je jezelf en je meid heel goed voor de gek kan houden.
Gast maak je niet zo druk over een fukking film waar je niet bij hebt gejank. Bij begravenissen of iets dergelijks toon je toch wel enige emotie? En dat hoeft niet altijd gepaard te gaan met janken.quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens haar ben ik het dus aan het opkroppen en gaat het er ooit in 1 grote waterval naar buiten komen, terwijl ik het tussendoor op andere manieren af reageer. En nu ik er over na denk, zit ik te twijfelen of ze daar misschien gelijk in heeft.
Volgens mij was mijn gezichtsuitdrukking bij mijn laatste begravenis (grootvader) eenquote:Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gast maak je niet zo druk over een fukking film waar je niet bij hebt gejank. Bij begravenissen of iets dergelijks toon je toch wel enige emotie? En dat hoeft niet altijd gepaard te gaan met janken.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn gezichtsuitdrukking bij mijn laatste begravenis (grootvader) een
Inderdaad hier draait het om de rest interesseert ons geen fokquote:Op maandag 14 september 2009 10:32 schreef Onnoman het volgende:
wat een gelul allemaal.. heb je nou gebatst of niet!!
draai er toch niet telkens omheen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |