Mwoah, kon er vroeger best om lachen, maar nu de hele serie voor de 17e keer word herhaald wordend e grappen enigszins voorspelbaarquote:Op maandag 14 september 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
FriendsAchterlijke serie met scripthumor zodat we tenminste zeker weten wanneer we even horen te lachen
Ik ben ook redelijk "gevoelloos" bij emotionele dingen. Af en toe raken dingen mij wel en dan heb ik de neiging te gaan huilen, maar echt huilen doe ik nooit. De laatste keer dat ik moest huilen was vanwege pijn en toen was ik 11 of 12. Maar dat ligt niet aan opgekropte gevoelens oid, maar gewoon een andere manier van handelen bij gevoelens. Als jij iets zielig vindt, dan denk je erover na en dan kom je tot de conclusie dat het zielig is en dan is het voor jou afgehandeld. Voor sommige andere mensen is het dan nog noodzakelijk die emotie te uiten dmv. te huilen of iets anders. Als je dat niet hebt is dat ook normaalquote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens haar ben ik het dus aan het opkroppen en gaat het er ooit in 1 grote waterval naar buiten komen, terwijl ik het tussendoor op andere manieren af reageer. En nu ik er over na denk, zit ik te twijfelen of ze daar misschien gelijk in heeft.
En ik vind die lachband juist handig. Stel je voor dat je bij een voorstelling van een Othello zit wanneer Othello Desdemona vermoord. Dan weet jij niet of je wel of niet zou moeten lachen. Wil je echt op die manier voor lul staan? WIL JE DAT!?!?quote:Op maandag 14 september 2009 12:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, kon er vroeger best om lachen, maar nu de hele serie voor de 17e keer word herhaald wordend e grappen enigszins voorspelbaar
quote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En ik vind die lachband juist handig. Stel je voor dat je bij een voorstelling van een Othello zit wanneer Othello Desdemona vermoord. Dan weet jij niet of je wel of niet zou moeten lachen. Wil je echt op die manier voor lul staan? WIL JE DAT!?!?
Misschien wil ze dat aanhoren omdat heel veel users op het Viva Forum haar aanmoedigen het gehele verhaal daar te posten.quote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef Cat_Tank het volgende:
Heb je na heel veel onzekerheid, verlegenheid en slecht FOK! advies eindelijk de chick binnengehaald, gaat ie lopen zeuren![]()
Wel vreemde chick btw. Je zou toch zeggen dat de meeste vrouwen wel weten dat een groot deel van de mannen amper huilen. En dan ook nog die hele geschiedenis willen aanhoren...
Eens, ik heb het gekeken, maar ik keek 10 minuten zo:quote:Op maandag 14 september 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
FriendsAchterlijke serie met scripthumor zodat we tenminste zeker weten wanneer we even horen te lachen
Jij zag de grappen pas na de 17e keer aankomen?quote:Op maandag 14 september 2009 12:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, kon er vroeger best om lachen, maar nu de hele serie voor de 17e keer word herhaald wordend e grappen enigszins voorspelbaar
Heerlijk, een potje jankenquote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik huil heel snel, da's ook niet alles hoor
Ik weet het niet. Natuurlijk ben ik kapot van verdriet wanneer een dergelijk persoon zou overlijden, dat was ik ook bij het overlijden van mijn opa. Alleen verwerk ik dat op een manier die niet uiterlijk zichtbaar is voor een derde.quote:Op maandag 14 september 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Dus als een van je ouders, of je broer, beste vriend, vriendin, overlijd zou jij niet janken?
quote:Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Alleen verwerk ik dat op een manier die niet uiterlijk zichtbaar is voor een derde.
quote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie en de communicatie
Ik kan niet ontkennen dat ik niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat ik aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.quote:
Ik kan niet ontkennen dat ik ook niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat jij aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.quote:Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat ik aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.
Wel vet. Krijg ik dan ook een eigen parkeerplaats enzo?quote:Op maandag 14 september 2009 14:47 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik ook niet verbaasd zou zijn wanneer blijkt dat jij aan een (lichte) vorm van autisme lijdt.
Nee, je krijgt een stempel op je paspoort en je mag het land niet meer uit. Verder mag je niet meer rijden, drinken, fietsen, drugs gebruiken, grapjes maken, met mensen praten, sporten, lachen, vissen, varen, vliegen, tekenen, schrijven en zonder toezicht het huis verlaten.quote:Op maandag 14 september 2009 14:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel vet. Krijg ik dan ook een eigen parkeerplaats enzo?
Via spraakherkenning de hele dag topics makenquote:Op maandag 14 september 2009 14:57 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een stempel op je paspoort en je mag het land niet meer uit. Verder mag je niet meer rijden, drinken, fietsen, drugs gebruiken, grapjes maken, met mensen praten, sporten, lachen, vissen, varen, vliegen, tekenen, schrijven en zonder toezicht het huis verlaten.
U scoort 61 op verborgen narcismequote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef Appletree het volgende:
[..]
Misschien idd maar eens naar dit topic toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |