Ja, en zoals TheGeneral zei, maakte hij ze echt allemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 00:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Veel overheads voor Federer vandaag.
Verdiendt?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Als ik het zo teruglees dan klopt het ook gewoon niet... Het ziet er ook raar uit..
zag alleen heel snel de herhaling en dacht:quote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een smash vanuit het achterveld zeg.![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef franklop het volgende:
[..]
zag alleen heel snel de herhaling en dacht:
'waar gaat die service heen'
Ik vind hem enorm scherp en geconcentreerd vandaag.quote:
En nog één.quote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef Federer-fan het volgende:
Virtueel matchpoint voor Fed.
Goeie service. Deuce weer.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe komt Federer aan het rare idee dat Djokovic bevoordeelt zou kunnen zijn met een verkeerde call? :
Bevoordeeld. Zullen we afspreken dat we allemaal op d's en dt's gaan letten?quote:Op maandag 14 september 2009 00:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe komt Federer aan het rare idee dat Djokovic bevoordeelt zou kunnen zijn met een verkeerde call? :
klopt, federer schijnt niet te mogen verliezen van de lijnrechters... al 8 bewezen fouten...quote:Op maandag 14 september 2009 00:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die challenges van Nole
Afgang van het lijnrechterskorps deze wedstrijd
Fascinerend, maar ik denk niet dat er wat achter zit.quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef evert het volgende:
[..]
klopt, federer schijnt niet te mogen verliezen van de lijnrechters... al 8 bewezen fouten...
8-1 is wel heel opvallendquote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fascinerend, maar ik denk niet dat er wat achter zit.
federer fan, je kan toch ook niet ontkennen dat hij de lijnrechters wel heel erg mee heeft....quote:
dit verschil.... is wel erg groot, komt echt nooit voorquote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat het een complot is he?
Tuurlijk, die willen nog wel een set, logisch.quote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het publiek is op de hand van Djokovic
Is dat een reactie op mijn post? Ik begon zelf in de eerste set het idee te krijgen dat de lijnrechters de opdracht hadden gekregen om alles van Djokovic wat twijfelachtig was uit te geven. Ik vond het ook wel erg veel calls in zijn nadeel, met als toppunt die belachelijke overrules van Chryst.quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef evert het volgende:
[..]
federer fan, je kan toch ook niet ontkennen dat hij de lijnrechters wel heel erg mee heeft....
Lijkt me onwaarschijnlijk. Denk dat gewoon vooroordelen op basis van het idee dat Federer Federer is en Djokovic Djokovic bijdragen.quote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat het een complot is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had als djokovic allang een vervanging van lijnrechters gevraagd, al was het alleen maar om het signaal af te geven richting de lijnrechters dat je ze niet vertrouwt... dit is echt belachelijke hoeveelheid foutenquote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mijn post? Ik begon zelf in de eerste set het idee te krijgen dat de lijnrechters de opdracht hadden gekregen om alles van Djokovic wat twijfelachtig was uit te geven. Ik vond het ook wel erg veel calls in zijn nadeel, met als toppunt die belachelijke overrules van Chryst.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
8-1 Djokovic. 1-2 Federer.Federer heeft er ook al twee goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Ambrosius het volgende:
Federer vond 'm dus mooier dan die bal tegen Roddick, ik ook
.
Was het ook.quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Federer-fan het volgende:
Federer noemt het zijn beste bal ooit.
Je hebt inmiddels al een heel patroon ontdekt?quote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef evert het volgende:
zo nu hopen op del potro. ik word een beetje moe van de bevooroordeling van federer door de scheidsrechter en de linesman in dit soort toernooien
okquote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef evert het volgende:
zo nu hopen op del potro. ik word een beetje moe van de bevooroordeling van federer door de scheidsrechter en de linesman in dit soort toernooien
Dit is de 1e keer dat dat, in ieder geval zo zichtbaar, gebeurd hoor. Het was gewoon een slechte groep lijnrechters. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef evert het volgende:
Vouw nog een aluminium-hoedje.quote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef evert het volgende:
yep, kijk alle challenges in grand slam tournooien er maar op naar. federer zit bijna altijd mis met zijn challenges en zijn tegenstanders hebben vrijwel altijd gelijkquote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels al een heel patroon ontdekt?
theo bakker refereerde er een aantal keren ook naar... federer is een geweldige tennisser maar zit bij challenges bijna altijd foutquote:Op maandag 14 september 2009 01:17 schreef evert het volgende:
[..]
yep, kijk alle challenges in grand slam tournooien er maar op naar. federer zit bijna altijd mis met zijn challenges en zijn tegenstanders hebben vrijwel altijd gelijk
Vind je het gek, hij is zowat de enige die niet eerst alle coaches en familieleden gaat raadplegen alvorens een challenge aan te vragen.quote:Op maandag 14 september 2009 01:18 schreef evert het volgende:
[..]
theo bakker refereerde er een aantal keren ook naar... federer is een geweldige tennisser maar zit bij challenges bijna altijd fout
Verkeerde plaatje, die van Wimbledon staat erbijquote:Op maandag 14 september 2009 01:17 schreef franklop het volgende:
Ow ja:
[US Open] Federer naar finale
nee hoor, niemand kan ontkennen dat het 'resultaat' van de challenges vanavond wel heel erg scheef was. 8 versus 2 gebeurt zelden. dus de lijnrechters waren gewoon erg slechtquote:Op maandag 14 september 2009 01:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vouw nog een aluminium-hoedje.![]()
Serieus, dit soort 'conspiracy'.
daarom zit hij er ook bijna altijd naastquote:Op maandag 14 september 2009 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij is zowat de enige die niet eerst alle coaches en familieleden gaat raadplegen alvorens een challenge aan te vragen.
had t gezienquote:Op maandag 14 september 2009 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje, die van Wimbledon staat erbij
En wat is je probleem dan verder?quote:Op maandag 14 september 2009 01:23 schreef evert het volgende:
[..]
daarom zit hij er ook bijna altijd naast
dat het systeem van challenges niet goed is.... als je gelijk hebt mag het niet ten koste gaan van je aantal challenges. dat djoko 8x gelijk heeft (en ook 3x in 1 set) moet je nog steeds de mogelijkheid hebben te challengen., ga terug naar 2 challenges maar je raakt hem niet kwijt als je gelijk hebtquote:Op maandag 14 september 2009 01:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
En wat is je probleem dan verder?
Dat is ook niet zoquote:Op maandag 14 september 2009 01:27 schreef evert het volgende:
[..]
dat het systeem van challenges niet goed is.... als je gelijk hebt mag het niet ten koste gaan van je aantal challenges. dat djoko 8x gelijk heeft (en ook 3x in 1 set) moet je nog steeds de mogelijkheid hebben te challengen., ga terug naar 2 challenges maar je raakt hem niet kwijt als je gelijk hebt
En dat is nu niet zo of wat bedoel je?quote:Op maandag 14 september 2009 01:27 schreef evert het volgende:
[..]
dat het systeem van challenges niet goed is.... als je gelijk hebt mag het niet ten koste gaan van je aantal challenges. dat djoko 8x gelijk heeft (en ook 3x in 1 set) moet je nog steeds de mogelijkheid hebben te challengen., ga terug naar 2 challenges maar je raakt hem niet kwijt als je gelijk hebt
i know, verkeerd verwoord... ik bedoel dat als je al driemaal een terechte challenge hebt gemaakt, de lijnrechters gewoon vervangen moeten wordenquote:
Als er één 3x fout zit misschien, maar je kan niet de hele groep maar gelijk vervangen.quote:Op maandag 14 september 2009 01:32 schreef evert het volgende:
[..]
i know, verkeerd verwoord... ik bedoel dat als je al driemaal een terechte challenge hebt gemaakt, de lijnrechters gewoon vervangen moeten worden
mijn objectieve observatie (want ik ben niet een fan van 1 van beiden): als er 8 versus 2 fouten gemaakt worden, is er echt iets mis en moet je als scheidsrechter ingrijpen en ook niet zelf nog zo de mist ingaanquote:Op maandag 14 september 2009 01:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als er één 3x fout zit misschien, maar je kan niet de hele groep maar gelijk vervangen.
Maar wie zegt dat Federer alle fouten van de lijnrechters in zijn nadeel echt gechallenged heeft? We weten het alleen zeker van de challenges, maar niet van de twijfelgevallen waar niet bij gechallenged werd. Voordeel van de challenges is dat als er fouten in iemands voor/nadeel worden gemaakt de speler dit aan kan vechten. Enige vreemde is dat Djokovic een keer een ace sloeg en na de challenge het punt over moest spelen. Maar dat lag niet aan de lijnrechter, maar aan de umpire.quote:Op maandag 14 september 2009 01:38 schreef evert het volgende:
[..]
mijn objectieve observatie (want ik ben niet een fan van 1 van beiden): als er 8 versus 2 fouten gemaakt worden, is er echt iets mis en moet je als scheidsrechter ingrijpen en ook niet zelf nog zo de mist ingaan
Staat dat al op Youtube?quote:Op maandag 14 september 2009 03:25 schreef Ambrosius het volgende:
*********Geldstraf voor Serena Williams
**Serena Williams heeft een boete van
10.500 dollar gekregen naar aanleiding
van haar wangedrag in het duel op de US
Open met Kim Clijsters.
De Amerikaanse,die op matchpoint tegen
een tweede waarschuwing kreeg en dus de
partij direct verloor,moet 500 dollar
betalen voor een kapot geslagen racket
en 10.000 dollar voor het beledigen van
een lijnrechter.
Bron: NOS-TT.
Toch een flink bedrag, al ligt Serena er natuurlijk niet wakker van.
quote:Op maandag 14 september 2009 03:25 schreef Ambrosius het volgende:
*********Geldstraf voor Serena Williams
**Serena Williams heeft een boete van
10.500 dollar gekregen naar aanleiding
van haar wangedrag in het duel op de US
Open met Kim Clijsters.
De Amerikaanse,die op matchpoint tegen
een tweede waarschuwing kreeg en dus de
partij direct verloor,moet 500 dollar
betalen voor een kapot geslagen racket
en 10.000 dollar voor het beledigen van
een lijnrechter.
Bron: NOS-TT.
Toch een flink bedrag, al ligt Serena er natuurlijk niet wakker van.
Keer of 80 denk ik? Check dit topic (of een vorige) even vanaf zondag uur of 05.00 tot 12.00.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik las celstraf, jammer dat ik verkeerd las
Wat is daar 'al' aan? 17 games ook al gespeeld, valt zelfs best mee.quote:Op maandag 14 september 2009 04:42 schreef Szura het volgende:
Inmiddels 3-2* Clijsters.
Wedstrijd al 1u17 bezig
Dat het helemaal niet zo lang lijkt...quote:Op maandag 14 september 2009 04:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is daar 'al' aan? 17 games ook al gespeeld, valt zelfs best mee.
En over apen gesproken...quote:Op maandag 14 september 2009 05:02 schreef Szura het volgende:
Volkomen terecht als je de Bokito's uit het toernooi weet te slaan
2 sets ook maar verloren in 7 partijen![]()
Mooi, schors haar maar!quote:Het grandslamcomité besliste eveneens om een onderzoek te openen naar het gedrag van Williams. Er zal bekeken worden of haar daden als een "zware fout" kunnen beschouwd worden. Dat onderzoek is aan de gang.
Eurosportquote:Op maandag 14 september 2009 09:30 schreef -Dries- het volgende:
Kan je de finale tussen Federer en Del Potro nog (live) vanavond zien op de nederlandsche TV?
En dan zijn er nog malloten die niet kunnen toegeven dat Federer de beste tennisser ooit is.quote:Op maandag 14 september 2009 01:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer in 17 van de laatste 18 Grand Slam finales
Mee eens. Geweldig was dat.quote:Op maandag 14 september 2009 08:17 schreef Norrage het volgende:
Maar hier kan fedje niet aan tippen trouwens![]()
Dat geldt voor de meeste mensen hier ja.quote:Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef eurosport het volgende:
Voor de tennisliefhebbers onder ons:
[...]
Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
En dan zijn er nog malloten die niet kunnen toegeven dat Federer de beste tennisser ooit is.
Wie vind jij dan de beste tennisser ooit?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 06:07 schreef northernlight81 het volgende:
Mooi gedaan van Clijsters. Heb het nog gezien tot 5-4 in de eerste set. Ik wist niet dat ze 'pas' 1 grand slam gewonnen heeft. Om dan zo je comeback te maken is wel heel bijzonder.
En wat een bal van Federer vannacht bij 0-30 in de laatste game![]()
Ik vind sowieso dat vergelijken geen goede manier van beschouwen is.quote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie vind jij dan de beste tennisser ooit?
Je kunt hun resultaten vergelijken. Wie de grootste is, leid je af uit resultaten.quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat vergelijken geen goede manier van beschouwen is.
Ik heb spelers als Bjorn Borg en Rod Laver nooit live zien spelen, terwijl ik nu het tennis op de voet volg. Echt eerlijk vergelijken kan ik dus niet.
Je kunt alleen maar winnen van de mensen die je tegenover je krijgt. Omdat Federer zo geweldig is, stak de rest er een tijd wat schril tegen af. En dat iemand een niet niet kan spelen, bijvoorbeeld wegens een schorsing, een ziekte of wat dan ook, hoort er gewoon bij. Je kunt hooguit zeggen dat ze misschien de beste aller tijden hadden kunnen worden. Maar ja,wat heb je daaraan.quote:Daarnaast waar baseer je het op? Wint Federer omdat hij zo goed is, of omdat er geen tegenstand is? Rod Laver en Bjorn Borg hebben misschien minder prijzen gewonnen, maar Rod Laver mocht in zijn beste jaren niet tennissen (5 jaar lang) en Bjorn Borg stopte ook al op vroege leeftijd.
Ja, maar dat was een vrije keus van ze toch?quote:Tegenwoordig zijn er vier Grand Slams, en allemaal tellen ze. Vroeger had je die ook wel, maar werd Australië bijvoorbeeld bijna nooit aangedaan door de grote spelers. Dus ook 1 kans minder per jaar om een GS te winnen.
Oké, ik snap het. Maar de GS'en zijn de belangrijkste graadmeters voor iemand klasse en Federer heeft de meeste.quote:Dit zijn een paar redenen waarom ik niet durf te zeggen: Federer is de beste ooit.
quote:
Chic taalgebruik.quote:Ik hoop op een lange en onderhoudende wedstrijd vanavond tegen Delpo!
Ja, maar minder voor mijn nachtrust.quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef nightcowboy het volgende:
Een spannende 5-setter zou leuk zijn
Ja, wel van de categorie dat ze het ook schriftelijk kunnen afdoen. Ze hebben zoveel meer power dan die tegenstandsters.quote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Serena en Venus winnen wel de damesdubbel.
Mat Cronin op usopen.org verwacht bij bijna elke wedstrijd dat het vier sets worden. Dan zit je er altijd dichtbij, als ik die lees denk ik ook altijd...quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vin ddie vooruitblikken altijd zo gaar. Bijvoorbeeld deze - leuk om te lezen allemaal maar zoals de schrijver (Steve Tignor) in het begin al aangeeft, zat hij vanaf het begin al steeds naast. Het is natuurlijk wel luk om erover te speculeren maar wat heeft het nou voor nut. De voorspellingen op tennis.com komen volgens mij zeer zelden uit.
In de SF hadden ze nog wel flinke moeite.quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel van de categorie dat ze het ook schriftelijk kunnen afdoen. Ze hebben zoveel meer power dan die tegenstandsters.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mat Cronin op usopen.org verwacht bij bijna elke wedstrijd dat het vier sets worden. Dan zit je er altijd dichtbij, als ik die lees denk ik ook altijd...![]()
Oké, dat wist het niet. Vanavond waren ze echt oppermachtig. Zaten wel mooie rallies bij.quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In de SF hadden ze nog wel flinke moeite.
Ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan die bal, Nadal deed gister precies hetzelfde en daar zei niemand wat van?quote:Op maandag 14 september 2009 06:07 schreef northernlight81 het volgende:
Mooi gedaan van Clijsters. Heb het nog gezien tot 5-4 in de eerste set. Ik wist niet dat ze 'pas' 1 grand slam gewonnen heeft. Om dan zo je comeback te maken is wel heel bijzonder.
En wat een bal van Federer vannacht bij 0-30 in de laatste game![]()
Ojaquote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan die bal, Nadal deed gister precies hetzelfde en daar zei niemand wat van?
Ik kan me überhaupt niet herinneren dat Nadal gister winners heeft geslagen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan die bal, Nadal deed gister precies hetzelfde en daar zei niemand wat van?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef senswal het volgende:
Het was volgens mij ook geen winner, Delpo had de bal nog waarna de rally weer door ging, dacht ik...![]()
Oke nu ik deze zin typ moet ik toegeven dat dat dan wel een punt waarom de bal van Federer veel beter was.
Staat al 15 keer in dit topic, het gaat me gewoon te ver om nog antwoord te geven.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Eva4Evah het volgende:
Kim![]()
![]()
![]()
Hoelaat is de wedstrijd Federer - Del Potro nou?
Om 4 uurquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Eva4Evah het volgende:
Kim![]()
![]()
![]()
Hoelaat is de wedstrijd Federer - Del Potro nou?
Bedoel je die rally waar Nadal alle hoeken te zien kreeg, Delpo aan het net kwam en de bal nog eens naar Nadal toespeelde. En Nadal sloeg hem langs Delpo net achter de baseline, dus uit?quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef senswal het volgende:
Het was volgens mij ook geen winner, Delpo had de bal nog waarna de rally weer door ging, dacht ik...![]()
Oke nu ik deze zin typ moet ik toegeven dat dat dan wel een punt waarom de bal van Federer veel beter was.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mijn TV Guide geeft aan dat er om 22:00 Pro Wrestling te zien is op Eurosportquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat al 15 keer in dit topic, het gaat me gewoon te ver om nog antwoord te geven.
Ehhm, ik weet niet of dat dezelfde is maar iig kreeg Nadal eerst een lob over zich heen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Bedoel je die rally waar Nadal alle hoeken te zien kreeg, Delpo aan het net kwam en de bal nog eens naar Nadal toespeelde. En Nadal sloeg hem langs Delpo net achter de baseline, dus uit?
Dat had inderdaad een geweldig punt kunnen worden...
Dat is omdat de finale eigenlijk gisteravond zou zijn en niet vandaag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mijn TV Guide geeft aan dat er om 22:00 Pro Wrestling te zien is op Eurosport?
Bedoel je dat worstelen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Szura het volgende:
Ik kijk trouwens ff op Eurosport een voorbeschouwing heeft maar wat zie ik nou voor idioot gedoe op die zender![]()
![]()
Dat jaquote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Bedoel je dat worstelen?![]()
![]()
Dat commentaar is belachelijk, al helemaal als je bedenkt dat het één grote show is
Dat worstelen is echt té dom. Zou je ook een WWF-equivalent van Federer hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Szura het volgende:
Ik kijk trouwens ff op Eurosport een voorbeschouwing heeft maar wat zie ik nou voor idioot gedoe op die zender![]()
![]()
Toen ze die gids drukten wisten ze toch niet dat het toernooi niet op tijd kon worden afgemaakt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mijn TV Guide geeft aan dat er om 22:00 Pro Wrestling te zien is op Eurosport?
Dude, ik bedoel natuurlijk mijn EPG (Electronic Programme Guide) en niet een papieren gidsquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toen ze die gids drukten wisten ze toch niet dat het toernooi niet op tijd kon worden afgemaakt.
Hulk Hogiequote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat worstelen is echt té dom. Zou je ook een WWF-equivalent van Federer hebben?![]()
Ik hoop dat het nu snel begint. Ben echt zo gaar als een konijn van dat wachen. Hopelijk is het het waard. Maar qua nachtrust hoop ik gewoon op Federer in 3.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
Genoeg tijd zometeen nog voor de voorbeschouwing lijkt me, zal wel minimaal 22.20 worden voor het echt begint.
Oeps.quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel natuurlijk mijn EPG (Electronic Programme Guide) en niet een papieren gids!
Hier het punt dat Nadal tegen Del Potro uiteindelijk verliestquote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
OjaHeb je daar een filmpje van?
Ja, je hebt gelijk. Dat zou ook vrij geniaal zijn geweest. Was die 'between the legs'-bal helemaal vergeten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hier het punt dat Nadal tegen Del Potro uiteindelijk verliest
Kristie: 'Welkom in het jaar 2019'
Stond er maand geleden nog op!quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
Empire State Building in beeld. Dankzij Al Qaida weer het hoogste gebouw in NY.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
Empire State Building in beeld. Dankzij Al Qaida weer het hoogste gebouw in NY.
Je krijgt toch alleen een bonus als je de series wint?quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Szura het volgende:
Del Potro heeft trouwens in dit toernooi sowieso 800.000 dollar voor z'n finaleplaats bijeengeslagen.
Hij eindigde als 3e in de US Open series waardoor z'n prijzengeld 925.000 totaal bedraagt.
Als ie vandaag wint is z'n prijzengeld 1,6 miljoen dollar plus de bonus uit de US Open series die hem op 1.850.000 dollar.
Niet verkeerd.
http://www.usopen.org/en_(...)ey.html?promo=topnavquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je krijgt toch alleen een bonus als je de series wint?
Netjesquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
Genoeg tijd zometeen nog voor de voorbeschouwing lijkt me, zal wel minimaal 22.20 worden voor het echt begint.
quote:
S.v.p. geen valse scores posten.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Colplay het volgende:
Het zit Federer niet tegen met die netballetjes.
Ja, geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |