quote:
quote:
quote:
quote:
Helaas niet, lijkt zo raar met die flits enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef Sackboy het volgende:
Pics?
Neuken op een parkeerplaats niet?quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helaas niet, lijkt zo raar met die flits enzo.
En dan later aangeklaagd worden...quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lachen toch, gratis geld verdienen mits je ze gefilmd hebt.
Zonder flits niet?quote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Goofisch het volgende:
Je had moeten flitsen. had heel het internet overgegaan,
en dat is leuk.
PICS?..quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef cvboer het volgende:
Ik woon het centrum van een klein dorpje, naast mijn woning is een parkeerplaats voor het winkelend publiek.
Nou is hier nog geen verlichting geplaatst omdat het allemaal nieuwbouw is. Zo kwam er een uur geleden een auto aanrijden, opzich niks vreemds, dat komt meer voor hier. Alleen de bestuurder en zijn passagier stapten niet uit, ze bleven zitten. Waakzaam als ik ben het ik het eens in de gaten gehouden. Na een tijdje werd mijn vermoeden bevestigd, er werden andere activiteiten in de auto bedrevenik kon duidelijk het hoofd van de vrouw op en neer zien gaan...maw, er werd iemand gepaald
Het schouwspel duurde een klein half uurtje.
Klacht: sekstoerisme naast huis.
Nee want in het donker zie je dan geen reet op een fotoquote:
"Uw knipperlicht staat nog aan", of wat was het ook alweerquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef BasementDweller het volgende:
TS woont bij een homo-ontmoetingsplek
Homobosquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef BasementDweller het volgende:
TS woont bij een homo-ontmoetingsplek
Nee, want dan zie je niks.quote:
Wat voor type auto was het?..quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef cvboer het volgende:
Ik woon het centrum van een klein dorpje, naast mijn woning is een parkeerplaats voor het winkelend publiek.
Nou is hier nog geen verlichting geplaatst omdat het allemaal nieuwbouw is. Zo kwam er een uur geleden een auto aanrijden, opzich niks vreemds, dat komt meer voor hier. Alleen de bestuurder en zijn passagier stapten niet uit, ze bleven zitten. Waakzaam als ik ben het ik het eens in de gaten gehouden. Na een tijdje werd mijn vermoeden bevestigd, er werden andere activiteiten in de auto bedrevenik kon duidelijk het hoofd van de vrouw op en neer zien gaan...maw, er werd iemand gepaald
Het schouwspel duurde een klein half uurtje.
Klacht: sekstoerisme naast huis.
flikkerlicht bedoel jequote:Op zondag 13 september 2009 22:52 schreef TNA het volgende:
[..]
"Uw knipperlicht staat nog aan", of wat was het ook alweer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |