Het is een veel voorkomend verschijnsel. Mensen kunnen zichzelf zo anoniem maken als ze willen, en dat is iedereen zijn of haar eigen keuze, en daar is ook niets mis mee, al snap ik persoonlijk die behoefte niet zo...
Maar er zijn mensen die qua uiterlijk of karakter gewoon niet sporen, en met problemen zitten, of niet om aan te zien zijn, en dan nog de behoefte voelen om anderen telkens volkomen anoniem aan te vallen en af te kraken, en dat concept ontgaat mij volledig.
Natuurlijk kun je best je bek roeren over zaken die je niet aanstaan, natuurlijk hoef je dan niet meteen je hele leven bloot te leggen om dat te doen, maar expres aggressief zijn naar anderen toe, terwijl je compleet ontevreden bent met hoe je zelf in het leven staat en wat je van jezelf vindt, en als verdedegingsmeganisme anderen aanvalt die wel bereid zijn een stukje van zichzelf bloot te geven is mijns inziens behoorlijk ziek, zwak en misselijk.
Kortom, de mensen die

als favotiete usericon hebben, geen inhoudelijke informatie over zichzelf neerzetten, en als de dood zijn dat ze ooit herkend worden, en dan nog een grote bek open trekken tegen anderen over werkelijk alles wat ze eerlijk zeggen, dat zijn mensen die heel nodig iets aan zichzelf moeten gaan doen..
Onaangenaam volk, zal ik het subtiel noemen...