abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73535864
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:34 schreef badwurm het volgende:
Trein Nederland:
[ afbeelding ]

Treintje India:
[ afbeelding ]
Lach maar lekker om die Afrikaanse treinen, maar ben je ervan bewust dat die kut Hollandse trein nooit op tijd komt, aan de lopende band stuk is of 'vierkante' (!) wielen heeft (dat kan alleen in Nederland). Het is reteduur. Het is zelfs duurder dan een zuinige auto. Je kan er niet op aan. Dus als je op tijd op je werk moet zijn moet je standaard zo de trein nemen dat je nog een dienst buffer hebt. De stoelformatie is ook door een achterlijke kaas verzonnen. Wie gaat er nu in godsnaam zoveel stoelen tegenover elkaar zetten zodat je in de spits tegen twee onbekende smoelen moet aanstaren? Stelletje achterlijke idioten.
pi_73535908
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Anders kanker je even op met je kankerkick zeg. Ik dacht dat je afgetuigd was door marrokanen met je grote internetbek. Helaas
kanker zelf lekker op.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:14:28 #278
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_73536002
Voor iemand die bij de Mensa zit denk je wel erg weinig na over je posts hè?
[KNE]-Mod
pi_73536161
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:11 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

kanker zelf lekker op.
Naar m'n vaderland? Is goed.. Oh wacht...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:03:07 #280
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_73537586
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:09 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Lach maar lekker om die Afrikaanse treinen, maar ben je ervan bewust dat die kut Hollandse trein nooit op tijd komt, aan de lopende band stuk is of 'vierkante' (!) wielen heeft (dat kan alleen in Nederland). Het is reteduur. Het is zelfs duurder dan een zuinige auto. Je kan er niet op aan. Dus als je op tijd op je werk moet zijn moet je standaard zo de trein nemen dat je nog een dienst buffer hebt. De stoelformatie is ook door een achterlijke kaas verzonnen. Wie gaat er nu in godsnaam zoveel stoelen tegenover elkaar zetten zodat je in de spits tegen twee onbekende smoelen moet aanstaren? Stelletje achterlijke idioten.
En nu nog even de goede punten van de 'Afrikaanse' spoorwegen aantippen ja?
pi_73580839
Arbeider in Nederland:

Arbeider in Azië:

-----------------

Kleding rek in Nederland:

Kleding rek in Duitsland:

-----------------

Beschermt Groen in Nederland:

Beschermt Groen in het Midden Oosten:

* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_73586788
Haha die kledingsrek is geniaal. Het is echt een typisch Hollandse kutwinkelte waar je de leegte in je kutbestaan kunt opvullen door een zooitje T-shirts in te slaan van 19.95 per stuk.

Eenmaal thuis smijt je je gore, van voedigswaarde beroofde, AH excellent Pizza in de oven, kijk je naar zo een achterlijke en voorspelbare praatprogramma (gaat altijd over integratie) waardoor je jezelf ook belangrijk voelt, geef je aansluitend je mening op een forum, en afsluitend masturbeer je jezelf al jankende in slaap om morgen weer vroeg in de file te staan terwijl de nachtzweet in je kruis en tussen je bilnaad nog niet droog is.

Wat is het toch een totale strontland.
pi_73587617
pi_73587703
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Haha die kledingsrek is geniaal. Het is echt een typisch Hollandse kutwinkelte waar je de leegte in je kutbestaan kunt opvullen door een zooitje T-shirts in te slaan van 19.95 per stuk.

Eenmaal thuis smijt je je gore, van voedigswaarde beroofde, AH excellent Pizza in de oven, kijk je naar zo een achterlijke en voorspelbare praatprogramma (gaat altijd over integratie) waardoor je jezelf ook belangrijk voelt, geef je aansluitend je mening op een forum, en afsluitend masturbeer je jezelf al jankende in slaap om morgen weer vroeg in de file te staan terwijl de nachtzweet in je kruis en tussen je bilnaad nog niet droog is.

pi_73587726
komop hier kunnen we toch wel om lachen. Ik lig dubbel in ieder geval. Zelfspot.
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:54:36 #286
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73587759
quote:

Feyenoord Rotterdam
pi_73587980
Heb je wel vrienden mensa_allochtoon?

Want anders ga ik me wel lichtjes zorgen maken..
pi_73587991
quote:
Ik ga deze opslaan in mijn memorabelequotes.txt
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73588383
Hey uitzuiger, mensa-troll. Jij geeft Wilder op deze manier wel weer een extra zetje heh. Ik hoop dat ze je snel van die MBA aftrappen en dat je baas je er snel uitflikkert wegens ongeschikte persoonlijkheid.
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Whatever...
pi_73588384
Damn, wat zal ik blij zijn als dit topic uit mijn MYAT verdwenen is.
pi_73588504
'Die kledingsrek' Ik hoor het al...gevalletje mocro-mislukkeling
quote:

Whatever...
pi_73588886
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Spanky78 het volgende:
Hey uitzuiger, mensa-troll. Jij geeft Wilder op deze manier wel weer een extra zetje heh. Ik hoop dat ze je snel van die MBA aftrappen en dat je baas je er snel uitflikkert wegens ongeschikte persoonlijkheid.
[..]

Dude, FUCK Wilders. Wat kan die gast doen? Wat zou zijn theoretisch maximale macht kunnen zijn? Dat hij buitenlanders het land uitzet? Dude, ik zet mezelf wel uit na mijn MBA. Dacht je nou echt dat ik hier een toekomst aan het plannen ben? Dat ik mijn zinnen heb gezet op zo een Hlllandse poepleven met een over priced hypotheek van 450000 pleuro voor een van die kutrijtjeshuizen van jullie?

Nederland is voor mongooltjes.
pi_73588890
quote:

foto ging trouwens op het hakenkruis in het Duitse rekje.
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_73589335
Ik houd ook van jou hoor. Liefs van mij
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Dude, FUCK Wilders. Wat kan die gast doen? Wat zou zijn theoretisch maximale macht kunnen zijn? Dat hij buitenlanders het land uitzet? Dude, ik zet mezelf wel uit na mijn MBA. Dacht je nou echt dat ik hier een toekomst aan het plannen ben? Dat ik mijn zinnen heb gezet op zo een Hlllandse poepleven met een over priced hypotheek van 450000 pleuro voor een van die kutrijtjeshuizen van jullie?

Whatever...
pi_73594098
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Ochtendjas het volgende:
Allochtonen die denken kritiek te mogen hebben op Nederland.
GTFO.
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef Luman het volgende:

[..]

Quoted for the FUCKING truth!
YOU GO SISTAH!
Aan de andere kant weer een mooi bewijs hoe slecht sommigen onderen ons met kritiek om kunnen gaan. En denken dat ze het allenrecht daarop hebben. Royal sadness.
pi_73594156
Ik vrees dat hij inderdaad geen vriendjes heeft.
pi_73594254
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
komop hier kunnen we toch wel om lachen. Ik lig dubbel in ieder geval. Zelfspot.
Ik kan er ook wel om lachen

Ik zou wel eens willen weten wat er mis is gegaan in zijn leven dat ie zo boos is op Nederland
pi_73594297
'koorballen'
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:40:22 #299
236264 crew  capricia
pi_73594583
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

En hoelang blijf jij hier nog als mongooltje rondhangen?

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 11-10-2009 23:09:25 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73595717
Ik moet hier gepost hebben, dit is zeer vermakelijk.
pi_73595954
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Snowcold het volgende:
Ik moet hier gepost hebben, dit is zeer vermakelijk.
ja toch!
En weer een kut topic in de vergetelheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')