En jij bent wel in orde?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:33 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
O grote mensen hebben dan hun eigen fora en brievensecties en debatavonden en praatproramma's etc en uit al die bronnen is er maar een conclusie mogelijk: we hebben hier te maken met mensen die niet in orde zijn.
bachelor van de uni?quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?
Ok, doe nu maar een Big Mac want ik krijg honger van je onzin.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik solliciteer al jarenlang niet meer omdat ik een baan heb. Maar destijds verhulde ik het prima. Het was niet echt verbitterdheid, maar verachting. Wat een glimlach en een goede imago als goed geintegreerde groep allochtonen allemaal niet kan doen. LOL.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef Athmozz het volgende:
Aan een uni kan je enkel Masterstitels halen.
Mijn god, hoe dom kunnen jullie zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
bachelor van de uni?
Aan een uni kan je enkel Masterstitels halen.
Jullie? Je hebt het trouwens tegen een Belgquote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Mijn god, hoe dom kunnen jullie zijn?
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Mijn god, hoe dom kunnen jullie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |