In Nederland wonen en die MBA-studie moeten afmaken, is voor hem vast net zoiets als een bord spruitjes voor een klein kind. Je weet dat je na het eten nog mag buitenspelen, maar die spruitjes worden er niet lekkerder van...quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
Dan nog is zo een mate van verbitterdheid nergens goed voor.
Het buitenland wordt ook steeds aantrekkelijker voor Nederlanders, dat is ook al een tijdje aan de gang. Ik vind het hier ook niet echt zó jofel meer, die mentaliteit hier begint mij af en toe flink tegen te staan en daarnaast vind ik dat Nederland grosso modo aan vervuilen is.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Zith het volgende:
TS heeft overigens wel een punt dat Nederland steeds onaantrekkelijker wordt in het buitenland, en Nederlandse werkers ook. Niet zo overdreven als dat hij wilt laten zien - maar er is wel een omslag gaande.
Kaapstad, raad eens door wie opgebouwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:44 schreef TC03 het volgende:
Andersom werkt het ook wel.
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Afrika:
[ afbeelding ]
Men vergelijkt hier niet alleen het westen met het midden-oosten, Nederland vs andere westerse landen is ook geen partij meer deze dagen. Dat is zijn punt juist. En waarom denk je dat TS moslim/marokkaan is? Ben je echt zo zwart/wit?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef 68Chevelle het volgende:
Arabische Spice girls
[ afbeelding ]
Westerse Spice Girls
[ afbeelding ]
Hij komt dacht ik uit China.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:01 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Kaapstad, raad eens door wie opgebouwd
TS vergeet zeker dat als er geen blanken waren hij nu ergens (behalve als hij een Chinees of Japanner is) nu op een kameel stront zat te vreten.
En onderlijnt misschien ook wel TS' punt (eenzijdig denken, niet open, niet internationaal gericht, verdedigend).quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:33 schreef Happychappy het volgende:
Inderdaad, het viel mij ook al op. Zodra het woord allochtoon valt, worden er meteen (makkelijke) grappen gemaakt over shoarma etc. Zulke opmerkingen zeggen meer over de persoon zelf, dan over de TS.
Is moeilijk te geloven, gezien zijn domme uitspraken en dat hij sex heeft gehad met Nederlandse meisjes ? niks mis met Chinezen maar geen enkele Nederlandse meid wilt een kleine iele spleetoog.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij komt dacht ik uit China.
Iedereen die meteen uitgaat van een moslim bij het woord allochtoon:
Daar bedoel ik jou niet mee hè.
Dat viel me ook al op. TS kan net zo goed een Duitser of een Belg zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Men vergelijkt hier niet alleen het westen met het midden-oosten, Nederland vs andere westerse landen is ook geen partij meer deze dagen. Dat is zijn punt juist. En waarom denk je dat TS moslim/marokkaan is? Ben je echt zo zwart/wit?
Onderlijnt het punt van TSquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Zith het volgende:
[..]
En onderlijnt misschien ook wel TS' punt (eenzijdig denken, niet open, niet internationaal gericht, verdedigend).
LOLS! hahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:01 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Kaapstad, raad eens door wie opgebouwd
TS vergeet zeker dat als er geen blanken waren hij nu ergens (behalve als hij een Chinees of Japanner is) nu op een kameel stront zat te vreten.
Oneerlijkheid is de hoeksteen van het Fok! Forumquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:10 schreef aychelle het volgende:
En mooie mannen en vrouwen heb je wel in elk land. Niet erg eerlijk om hoofdoekjes te posten tegenover een hollands model.
en pizzadoos en een zwerver staat symbool voor amsterdam ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
LOLS! haha![]()
raad eens door wie gebouwd ......
Dus alleen zuid Afrika heeft volgens jou een moderne cultuur alleen omdat er veel blanken waren.
Wat voorbeeldjes voor jou dan
senegal, dakar
[ afbeelding ]
kenia, nairoby
[ afbeelding ]
Tunesia
[ afbeelding ]
Amsterdam, gebouwd door nederlanders
[ afbeelding ]
Net zo eerlijk als een oppevlakte van 5 km te laten zien op de ene kaart en 3 stoeptegels op de andere?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:10 schreef aychelle het volgende:
En mooie mannen en vrouwen heb je wel in elk land. Niet erg eerlijk om hoofdoekjes te posten tegenover een hollands model.
Geloof me, autochtone studenten op de uni zijn echt een zooitje luie idioten. Ze zijn simpelweg te verwend en weten dat ze hoe dan ook op hun pootjes terechtkomen omdat ze een netwerrrrrrrrrk (rollende r) hebben. Pa die bij Philips werkt, ma die bij Deloitte werkt, vrienden die bij KPMG werken, ex coprsleden die bij Shell werken...ze komen toch binnen en daar hoeven ze geen negens, of zelfs geen zevens voor te hebben. Het merendeel van de banen in het hogere segment zijn puur aan een netwerk te danken. Wat wil een baan via een netwerk eigenlijk zeggen? Het zegt dat je de baan nooit had gekregen als de vacature was blootgesteld aan openbare en eerlijke 'contest.' Het is een soort legitiem klinkende corruptie waarbij er geen monetaire middelen worden gebruikt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef Morrigan het volgende:
Ik weet ook niet zo goed wat ik van Nederland moet vinden. Als het waar is dat er hier een zesjescultuur heerst, zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn in de Nederlandse studenten. Daarnaast vind ik ook dat scholen en zeker universiteiten wat strenger mogen zijn. Studenten die niet hun best doen gewoon zonder pardon eruit gooien en studenten die het te moeilijk vinden een negatief advies geven. We hebben hier nog altijd te maken met serieuze opleidingen en geen gezellige cursussen.
De Treinen in Nederland vind ik wel weer tof.![]()
Zegt heel veel over het gemiddelde niveau van de Nederlanders. Ehhh...allochtoon = moslim....ehhh....of zo....en zo....zeg maar.....maar misschien is het geen moslim...misschien is het wel....zeg maar....een Turk....Mag ik nu een frikandel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:33 schreef Happychappy het volgende:
Inderdaad, het viel mij ook al op. Zodra het woord allochtoon valt, worden er meteen (makkelijke) grappen gemaakt over shoarma etc. Zulke opmerkingen zeggen meer over de persoon zelf, dan over de TS.
Leuk hoe je ook de goede volgorde noemtquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Mestras het volgende:
[..]
en pizzadoos en een zwerver staat symbool voor amsterdam ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar jij hebt gestudeerd, Nijenrode ofzo? Maar ik heb heel veel autochtone (en op 1 hand te tellen allochtone) medestudenten. En die autochtone zijn voor 80% iig niet zoals jij beschrijft.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:50 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Geloof me, autochtone studenten op de uni zijn echt een zooitje luie idioten. Ze zijn simpelweg te verwend en weten dat ze hoe dan ook op hun pootjes terechtkomen omdat ze een netwerrrrrrrrrk (rollende r) hebben. Pa die bij Philips werkt, ma die bij Deloitte werkt, vrienden die bij KPMG werken, ex coprsleden die bij Shell werken...ze komen toch binnen en daar hoeven ze geen negens, of zelfs geen zevens voor te hebben. Het merendeel van de banen in het hogere segment zijn puur aan een netwerk te danken. Wat wil een baan via een netwerk eigenlijk zeggen? Het zegt dat je de baan nooit had gekregen als de vacature was blootgesteld aan openbare en eerlijke 'contest.' Het is een soort legitiem klinkende corruptie waarbij er geen monetaire middelen worden gebruikt.
Eerder andersom. Nederland was al lang in elkaar gestort als een 'over priced' economie ware het niet dat de allochtonen neerwaartse druk op de lonen hebben uitgeoefend en de concurrentiepositie hebben gered.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef 68Chevelle het volgende:
Even tussendoor, het is jouw volk dat voor een heel groot deel heeft bijgedragen aan onze verpaupering Mensa.
Als jullie nou eens godverdomme bijdehand genoeg waren om je eigen land op te bouwen, en daarin doorzetten, in plaats van elk akkefietje op droogkloot Allah gooiden, en een beetje langs geiten liep te luieren, zat jij nou niet hier te kankeren op alles wat wij voor jou betaald hebben, en had ik inmiddels een nieuwe Porsche 911 kunnen kopen van het overgebleven spaargeld.
Maar je hoeft ons er niet voor te bedanken hoor.
Sterf.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef -Datdus- het volgende:
mensa wat doe je hier nog ... vervuil onze puur Nederlandse bandbreedte niet kut mongool.
Amen
Who are you kidding?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij hebt gestudeerd, Nijenrode ofzo? Maar ik heb heel veel autochtone (en op 1 hand te tellen allochtone) medestudenten. En die autochtone zijn voor 80% iig niet zoals jij beschrijft.
Zo, wat een manier om te reageren. Die inhoudelijkheid, die woordkeuzequote:
Nog nooit een R&D afdeling van binnen gezien, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Bovendien stelt NL ook nu weinig voor zonder allochtonen. Als je rondkijkt op R&D afdelingen van bedrijven (daar waar 'het' echt gebeurt) zie je maar weinig Nederlanders. Je vindt er eerder een mix van Chinezen, Pakistanis/Indiers en Oost Europeanen. Nederlanders vind je vooral in de administratie, sales en van die suffe functies waarbij ze de hele tijd betekenisloze PowerPoint presentaties geven en denken dat ze heel wat zijn.
Lees anders zijn andere topics even door. Schijnt dat China zijn thuisland is, als ik goed heb gelezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:13 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Is moeilijk te geloven, gezien zijn domme uitspraken en dat hij sex heeft gehad met Nederlandse meisjes ? niks mis met Chinezen maar geen enkele Nederlandse meid wilt een kleine iele spleetoog.
Zo zit de wereld gewoon in elkaar, in NL misschien nog wel in mindere mate dan elders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:50 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Geloof me, autochtone studenten op de uni zijn echt een zooitje luie idioten. Ze zijn simpelweg te verwend en weten dat ze hoe dan ook op hun pootjes terechtkomen omdat ze een netwerrrrrrrrrk (rollende r) hebben. Pa die bij Philips werkt, ma die bij Deloitte werkt, vrienden die bij KPMG werken, ex coprsleden die bij Shell werken...ze komen toch binnen en daar hoeven ze geen negens, of zelfs geen zevens voor te hebben. Het merendeel van de banen in het hogere segment zijn puur aan een netwerk te danken. Wat wil een baan via een netwerk eigenlijk zeggen? Het zegt dat je de baan nooit had gekregen als de vacature was blootgesteld aan openbare en eerlijke 'contest.' Het is een soort legitiem klinkende corruptie waarbij er geen monetaire middelen worden gebruikt.
Ben je ooit anaal vernederd door een autochtone Nederlander misschien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Zegt heel veel over het gemiddelde niveau van de Nederlanders. Ehhh...allochtoon = moslim....ehhh....of zo....en zo....zeg maar.....maar misschien is het geen moslim...misschien is het wel....zeg maar....een Turk....Mag ik nu een frikandel?
Ik beweer dat verreweg de meeste Nederlanders gare idioten zijn en geef ze een inkopper die ze gretig in het eigen doel schieten.
Gemiddelde niveau van de fokkers bedoel jequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Zegt heel veel over het gemiddelde niveau van de Nederlanders. Ehhh...allochtoon = moslim....ehhh....of zo....en zo....zeg maar.....maar misschien is het geen moslim...misschien is het wel....zeg maar....een Turk....Mag ik nu een frikandel?
Ik beweer dat verreweg de meeste Nederlanders gare idioten zijn en geef ze een inkopper die ze gretig in het eigen doel schieten.
Ik solliciteer al jarenlang niet meer omdat ik een baan heb. Maar destijds verhulde ik het prima. Het was niet echt verbitterdheid, maar verachting. Wat een glimlach en een goede imago als goed geintegreerde groep allochtonen allemaal niet kan doen. LOL.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:20 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Zo zit de wereld gewoon in elkaar, in NL misschien nog wel in mindere mate dan elders.
Ik ben trouwens benieuwd in hoeverre jij je enorme verbitterdheid weet te verhullen tijdens een sollicitatiegesprek.
O grote mensen hebben dan hun eigen fora en brievensecties en debatavonden en praatproramma's etc en uit al die bronnen is er maar een conclusie mogelijk: we hebben hier te maken met mensen die niet in orde zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Gemiddelde niveau van de fokkers bedoel je![]()
Fok aanzien als representatief voor Nederland![]()
En jij zit bij Mensa?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |