abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72746148
Mensa, stiekem heb je gewoon gelijk
당신을 사랑합니다
pi_72746724
Dan nog is zo een mate van verbitterdheid nergens goed voor.
pi_72747119
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
Dan nog is zo een mate van verbitterdheid nergens goed voor.
In Nederland wonen en die MBA-studie moeten afmaken, is voor hem vast net zoiets als een bord spruitjes voor een klein kind. Je weet dat je na het eten nog mag buitenspelen, maar die spruitjes worden er niet lekkerder van...
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 22:31:38 #154
230491 Zith
pls tip
pi_72747154
TS heeft overigens wel een punt dat Nederland steeds onaantrekkelijker wordt in het buitenland, en Nederlandse werkers ook. Niet zo overdreven als dat hij wilt laten zien - maar er is wel een omslag gaande.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_72750228
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Zith het volgende:
TS heeft overigens wel een punt dat Nederland steeds onaantrekkelijker wordt in het buitenland, en Nederlandse werkers ook. Niet zo overdreven als dat hij wilt laten zien - maar er is wel een omslag gaande.
Het buitenland wordt ook steeds aantrekkelijker voor Nederlanders, dat is ook al een tijdje aan de gang. Ik vind het hier ook niet echt zó jofel meer, die mentaliteit hier begint mij af en toe flink tegen te staan en daarnaast vind ik dat Nederland grosso modo aan vervuilen is.
pi_72753236
Ik weet ook niet zo goed wat ik van Nederland moet vinden. Als het waar is dat er hier een zesjescultuur heerst, zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn in de Nederlandse studenten. Daarnaast vind ik ook dat scholen en zeker universiteiten wat strenger mogen zijn. Studenten die niet hun best doen gewoon zonder pardon eruit gooien en studenten die het te moeilijk vinden een negatief advies geven. We hebben hier nog altijd te maken met serieuze opleidingen en geen gezellige cursussen.

De Treinen in Nederland vind ik wel weer tof.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72753869
tvPlaatjes please!
pi_72753993
Buitenlandse vrouwen

Nederlands vrouwen

[ Bericht 8% gewijzigd door Probably_on_pcp op 15-09-2009 00:58:13 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_72754006
godverdegodverdegodver
pi_72754194
Arabische Spice girls

Westerse Spice Girls
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72754309
Haven in Afrika

Haven van Rotterdam
pi_72754423
Even tussendoor, het is jouw volk dat voor een heel groot deel heeft bijgedragen aan onze verpaupering Mensa.

Als jullie nou eens godverdomme bijdehand genoeg waren om je eigen land op te bouwen, en daarin doorzetten, in plaats van elk akkefietje op droogkloot Allah gooiden, en een beetje langs geiten liep te luieren, zat jij nou niet hier te kankeren op alles wat wij voor jou betaald hebben, en had ik inmiddels een nieuwe Porsche 911 kunnen kopen van het overgebleven spaargeld.

Maar je hoeft ons er niet voor te bedanken hoor.

Sterf.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 september 2009 @ 01:15:38 #163
862 Arcee
Look closer
pi_72754424
Buurtfeest in Pakistan

Buurtfeest in Nederland

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 15 september 2009 @ 01:44:13 #164
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72754917
Andersom werkt het ook wel.

Rotterdam:

Afrika:
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72755151
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 01:44 schreef TC03 het volgende:
Andersom werkt het ook wel.

Rotterdam:
[ afbeelding ]

Afrika:
[ afbeelding ]
Kaapstad, raad eens door wie opgebouwd

TS vergeet zeker dat als er geen blanken waren hij nu ergens (behalve als hij een Chinees of Japanner is) nu op een kameel stront zat te vreten.
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 06:54:38 #166
230491 Zith
pls tip
pi_72755953
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef 68Chevelle het volgende:
Arabische Spice girls
[ afbeelding ]

Westerse Spice Girls
[ afbeelding ]
Men vergelijkt hier niet alleen het westen met het midden-oosten, Nederland vs andere westerse landen is ook geen partij meer deze dagen. Dat is zijn punt juist. En waarom denk je dat TS moslim/marokkaan is? Ben je echt zo zwart/wit?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:46:05 #167
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72756848

tvp
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72757196
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 02:01 schreef John_Difool het volgende:

[..]

TS vergeet zeker dat als er geen blanken waren hij nu ergens (behalve als hij een Chinees of Japanner is) nu op een kameel stront zat te vreten.

Hij komt dacht ik uit China.
Iedereen die meteen uitgaat van een moslim bij het woord allochtoon:

Daar bedoel ik jou niet mee hè.
pi_72757740
Inderdaad, het viel mij ook al op. Zodra het woord allochtoon valt, worden er meteen (makkelijke) grappen gemaakt over shoarma etc. Zulke opmerkingen zeggen meer over de persoon zelf, dan over de TS.
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 13:02:43 #170
230491 Zith
pls tip
pi_72763333
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:33 schreef Happychappy het volgende:
Inderdaad, het viel mij ook al op. Zodra het woord allochtoon valt, worden er meteen (makkelijke) grappen gemaakt over shoarma etc. Zulke opmerkingen zeggen meer over de persoon zelf, dan over de TS.
En onderlijnt misschien ook wel TS' punt (eenzijdig denken, niet open, niet internationaal gericht, verdedigend).
pi_72763620
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij komt dacht ik uit China.
Iedereen die meteen uitgaat van een moslim bij het woord allochtoon:

Daar bedoel ik jou niet mee hè.
Is moeilijk te geloven, gezien zijn domme uitspraken en dat hij sex heeft gehad met Nederlandse meisjes ? niks mis met Chinezen maar geen enkele Nederlandse meid wilt een kleine iele spleetoog.
pi_72765499
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 06:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Men vergelijkt hier niet alleen het westen met het midden-oosten, Nederland vs andere westerse landen is ook geen partij meer deze dagen. Dat is zijn punt juist. En waarom denk je dat TS moslim/marokkaan is? Ben je echt zo zwart/wit?
Dat viel me ook al op. TS kan net zo goed een Duitser of een Belg zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72765652
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Zith het volgende:

[..]

En onderlijnt misschien ook wel TS' punt (eenzijdig denken, niet open, niet internationaal gericht, verdedigend).
Onderlijnt het punt van TS

Dit is nog steeds het fokforum hoor De plek waar pubers en vroegvolwassenen met puberale trekjes maar wat graag lol hebben met vooroordelen en niets liever doen dan een ander uit de tent lokken.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:03:59 #174
206337 aychelle
pi_72771136
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 02:01 schreef John_Difool het volgende:

[..]

LOLS! haha raad eens door wie gebouwd ......

Dus alleen zuid Afrika heeft volgens jou een moderne cultuur alleen omdat er veel blanken waren.

Wat voorbeeldjes voor jou dan

senegal, dakar

kenia, nairoby

Tunesia

Amsterdam, gebouwd door nederlanders
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:10:00 #175
206337 aychelle
pi_72771393
En mooie mannen en vrouwen heb je wel in elk land. Niet erg eerlijk om hoofdoekjes te posten tegenover een hollands model.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')