quote:Jan Bert Lieve Vertonghen (Sint-Niklaas, 24 april 1987) is een Belgische voetballer die sinds het seizoen 2006/2007 onder contract staat bij de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax. Hij speelt als linksachter, linkshalf of centrale verdediger.
van Bronckhorst, Vlaar, Bahia en Fernandez zelfs 4 op rij. Dus die zijn alle 4 beter dan Jantje.quote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vooralsnog 3 wedstrijden op rij de 0.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
van Bronckhorst, Vlaar, Bahia en Fernandez zelfs 4 op rij. Dus die zijn alle 4 beter dan Jantje.
Ja die zijn er zeker. Maar die zal ik morgen even opsommen want ik kom net uit de kroeg. Geen zin om na te denken man.quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
Maar dirkie, heb je nog argumenten waarom het een middelmatige voetballer is?
NEC, Vitesse, Heracles en Roda zijn ook echte toppers. Nu wil ik niet zeggen dat Heracles, Sparta en NAC zo fantastisch zijn, maar volgens mij kregen jullie tegen Willem II ook weer 2 doelpunten tegen. Maar als Vertonghen ene middelmatige voetballer is, snap ik niet waarom hij door een toptrainer (want dat is Jol) elke wedstrijd in de basis wordt gezet en 3 wedstrijden op rij de 0 houdt.quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
van Bronckhorst, Vlaar, Bahia en Fernandez zelfs 4 op rij. Dus die zijn alle 4 beter dan Jantje.
Absoluut.quote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Eerlijk is eerlijk een mooie goal vandaag, wat een streep.
Wel gelukkig voor Jan dat je er in ieder geval nog over na moet denken.quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker. Maar die zal ik morgen even opsommen want ik kom net uit de kroeg. Geen zin om na te denken man.
Been is een betere trainer dan Jol laten we dat voorop stellen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
NEC, Vitesse, Heracles en Roda zijn ook echte toppers. Nu wil ik niet zeggen dat Heracles, Sparta en NAC zo fantastisch zijn, maar volgens mij kregen jullie tegen Willem II ook weer 2 doelpunten tegen. Maar als Vertonghen ene middelmatige voetballer is, snap ik niet waarom hij door een toptrainer elke wedstrijd in de basis wordt gezet en 3 wedstrijden op rij de 0 houdt.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Been is een betere trainer dan Jol laten we dat voorop stellen.
Misschien kun je beter naar bed gaan en morgen nuchter verder posten.quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Vertonghen elke wedstrijd speelt heeft meer met de zwaktes van Wielaert te maken.
Je bent nog serieus ook he, -edit-quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Vertonghen elke wedstrijd speelt heeft meer met de zwaktes van Wielaert te maken.
Jij bent niet serieus te nemenquote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gebaseerd op?quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik weet bij Vertonghen ook niet wat zijn beste positie is. Voor het middenveld vind ik hem iig te traag.quote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut.
De TT is wel bijzonder voorbarig. Laten we eerst maar eens zien hoe hij zich straks vanaf november, waar je een lastig programma tegemoet gaat, in het centrum staande weet te houden. Ik ben nog steeds niet overtuigd of dit nou echt zijn positie is.
Op het aantal prijzen dat Mario Been heeft gewonnen?quote:
Het is natuurlijk wel zo dat als je met die armzalige selectie (gedeeld) bovenaan staat, dat dat een topprestatie is.quote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op het aantal prijzen dat Mario Been heeft gewonnen?
Sinds hij met Alderweireld in het centrum staat zijn ze daar gewoon heerser, voorbarig vind ik het niet. Nu heersen ze, of ze in november heersen moeten we nog maar zien.quote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut.
De TT is wel bijzonder voorbarig. Laten we eerst maar eens zien hoe hij zich straks vanaf november, waar je een lastig programma tegemoet gaat, in het centrum staande weet te houden. Ik ben nog steeds niet overtuigd of dit nou echt zijn positie is.
Ja allemaal leuk en aardig maar in de laatste 3 wedstrijden zijn ze amper op de proef gesteld. Sparta, Heracles en vandaag dus NAC, allen brachten aanvallend vrijwel niets.quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sinds hij met Alderweireld in het centrum staat zijn ze daar gewoon heerser, voorbarig vind ik het niet. Nu heersen ze, of ze in november heersen moeten we nog maar zien.
Dat dus. Maar dat het duo Alderweireld-Vertonghen nog geen serieuze tegenstander heeft gehad doet niets af aan het feit dat op dit moment heersen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Goeie pot vandaag, fantastische vrije trap maar ik moet het nog zien tegen een sterkere tegenstander met gevaarlijke spitsen.
Over het algemeen is de tandem Lurling-Amoah een redelijk succesvol duo.quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig maar in de laatste 3 wedstrijden zijn ze amper op de proef gesteld. Sparta, Heracles en vandaag dus NAC, allen brachten aanvallend vrijwel niets.
Ze hebben allebei een splijtende pass in de benen als ze de ruimte krijgen.Die ruimte krijg je echter niet tegen de betere tegenstanders.Maar inderdaad, tot nu toe is het allemaal primaquote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat het duo Alderweireld-Vertonghen nog geen serieuze tegenstander heeft gehad doet niets af aan het feit dat op dit moment heersen.
Twente heeft vorig jaar zelfs helemaal geen doelpunt gemaakt tegen Ajaxquote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over het algemeen is de tandem Lurling-Amoah een redelijk succesvol duo.
En tja, dan zou je eigenlijk alleen tegen PSV,AZ,Twente en misschien Feyenoord kunnen zeggen dat het tegen een sterke aanval was.
Ajax heeft al jarenlang veel tegendoelpunten en dat was niet alleen tegen de "toppers" hoor.
Mja, de tweede wedstrijd stond er voor Twente natuurlijk niets meer op t spel.quote:Op zondag 13 september 2009 22:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Twente heeft vorig jaar zelfs helemaal geen doelpunt gemaakt tegen Ajax
Daarin moet hij inderdaad groeien. Die prent was niet nodig . Ook al was hij er door dan waren er nog zat die hem tegen zouden houden en bij die stand.. sjees..quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef kevin6188 het volgende:
Ik kan er echt zo niet tegen dat Vertonghen constant van die stomme gele kaarten krijgt. Vandaag ook weer. Penders komt weg met die grove charge op Pantelic en Vertonghen, die op het verkeerde been staat en z'n been al expres naar beneden houdt, krijgt bij 6-0 voor gewoon geel van Nijhuis. Soms wordt hij ook teruggefloten voor de meest geweldige tackles.
Onbegrijpelijk.
Twente kwam ook om te winnen naar Amsterdam.. die hadden zich de avond er voor al lam gezopenquote:Op zondag 13 september 2009 22:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Twente heeft vorig jaar zelfs helemaal geen doelpunt gemaakt tegen Ajax
Da's Darioquote:
Dan moet hij nog een seizoen of 3 of 4 blijven. Wat is daar niet positief aan te noemen?quote:Op maandag 14 september 2009 02:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal de 200 wedstrijden bij Ajax wel halen en das niet bepaald positief te noemen
Te goed om opgeruimd te worden en te slecht om een transfer te maken, lijkt me niet dat je met dat soort spelers kampioen wordtquote:Op maandag 14 september 2009 02:30 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan moet hij nog een seizoen of 3 of 4 blijven. Wat is daar niet positief aan te noemen?
Nou, met Danny Blind zijn ze ook een paar keer kampioen gewordenquote:Op maandag 14 september 2009 02:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Te goed om opgeruimd te worden en te slecht om een transfer te maken, lijkt me niet dat je met dat soort spelers kampioen wordt
Ik had niet anders van je verwacht Dirkie.quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker. Maar die zal ik morgen even opsommen want ik kom net uit de kroeg. Geen zin om na te denken man.
Ga jij PSV nou maar hard aanmoedigen, die hebben het harder nodig.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld naar 5 gemiste titels op een rij
Heb je ook gezien tegen welke clubs dit was?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef kevin6188 het volgende:
Ik wel. Van Vertonghen tenminste. En ook van Alderweireld. Verdediging staat prima de laatste duels.
zegt dat niet meer over vorig seizoen dan over dit seizoen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig seizoen kreeg je tegen Sparta en Heracles beiden 2 goals tegen thuis.
Kan je tellen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga jij PSV nou maar hard aanmoedigen, die hebben het harder nodig.
Neemt niet weg dat ze solide stonden en het gewoon goed doen. Je wil altijd wel íets afkraken van Ajax he, ook als het nergens op slaatquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je ook gezien tegen welke clubs dit was?
FC Timisoara die met 10 man achter de bal blijven.
Het waardeloze NAC
Heracles
Bratislava
Sparta
Ja die mannen zijn ook al echt getest.
Wat wil je dan? Dat we alleen wedstrijden tegen de topclubs AZ en PSV meerekenen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je ook gezien tegen welke clubs dit was?
FC Timisoara die met 10 man achter de bal blijven.
Het waardeloze NAC
Heracles
Bratislava
Sparta
Ja die mannen zijn ook al echt getest.
Zeker. Onze verdediging houdt de nul.quote:
PSV heeft in de wedstrijd tegen NAC er anders een tegen gekregen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben er mee eens dat de club die de minste goals tegen krijgt bijna altijd kampioen wordt maar om wedstrijden tegen zaadploegen als argument te gebruiken gaat ook al nogal ver
Tegen PSV stond Vertonghen dan ook niet in het centrum van de verdediging en kwamen 2 van de 4 doelpunten uit een directe vrije trap tot stand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je gaat kijken tegen de serieuze wedstrijden dan blijft dit staa
zo 16/8 PSV Ajax 4-3 Eredivisie
zo 2/8 FC Groningen Ajax 0-2 Eredivisie
2 wedstrijden - 4 goals tegen en dan ook nog een goal tegen RKC en Slovan, wat natuurlijk geen serieuze tegenstanders zijn
Ik hoef niet zonodig een wereldtopper te hebben hoor, ik ben allang blij dat zij wel gewoon de 0 houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met een beetje geluk houdt Vertonghen de komende 3 wedstrijden ook de 0 en ik denk dat er dan heel wat Ajacieden denken dat ze een nieuwe mondiale wereldtopper hebben
Nee, die tellen ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals een oud Ajax coach zei ´goals uit een vrije trap zijn geen goals´?
Ook dan, de laatste jaren hebben wel uitgewezen dat tegengoals in zulk soort wedstrijden funest zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook bij zo´n zaadwedstrijd als gisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |