Ga jij PSV nou maar hard aanmoedigen, die hebben het harder nodig.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld naar 5 gemiste titels op een rij
Heb je ook gezien tegen welke clubs dit was?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef kevin6188 het volgende:
Ik wel. Van Vertonghen tenminste. En ook van Alderweireld. Verdediging staat prima de laatste duels.
zegt dat niet meer over vorig seizoen dan over dit seizoen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig seizoen kreeg je tegen Sparta en Heracles beiden 2 goals tegen thuis.
Kan je tellen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga jij PSV nou maar hard aanmoedigen, die hebben het harder nodig.
Neemt niet weg dat ze solide stonden en het gewoon goed doen. Je wil altijd wel íets afkraken van Ajax he, ook als het nergens op slaatquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je ook gezien tegen welke clubs dit was?
FC Timisoara die met 10 man achter de bal blijven.
Het waardeloze NAC
Heracles
Bratislava
Sparta
Ja die mannen zijn ook al echt getest.
Wat wil je dan? Dat we alleen wedstrijden tegen de topclubs AZ en PSV meerekenen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je ook gezien tegen welke clubs dit was?
FC Timisoara die met 10 man achter de bal blijven.
Het waardeloze NAC
Heracles
Bratislava
Sparta
Ja die mannen zijn ook al echt getest.
Zeker. Onze verdediging houdt de nul.quote:
PSV heeft in de wedstrijd tegen NAC er anders een tegen gekregen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben er mee eens dat de club die de minste goals tegen krijgt bijna altijd kampioen wordt maar om wedstrijden tegen zaadploegen als argument te gebruiken gaat ook al nogal ver
Tegen PSV stond Vertonghen dan ook niet in het centrum van de verdediging en kwamen 2 van de 4 doelpunten uit een directe vrije trap tot stand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je gaat kijken tegen de serieuze wedstrijden dan blijft dit staa
zo 16/8 PSV Ajax 4-3 Eredivisie
zo 2/8 FC Groningen Ajax 0-2 Eredivisie
2 wedstrijden - 4 goals tegen en dan ook nog een goal tegen RKC en Slovan, wat natuurlijk geen serieuze tegenstanders zijn
Ik hoef niet zonodig een wereldtopper te hebben hoor, ik ben allang blij dat zij wel gewoon de 0 houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met een beetje geluk houdt Vertonghen de komende 3 wedstrijden ook de 0 en ik denk dat er dan heel wat Ajacieden denken dat ze een nieuwe mondiale wereldtopper hebben
Nee, die tellen ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals een oud Ajax coach zei ´goals uit een vrije trap zijn geen goals´?
Ook dan, de laatste jaren hebben wel uitgewezen dat tegengoals in zulk soort wedstrijden funest zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook bij zo´n zaadwedstrijd als gisteren?
Te lang in de kroeg gehangen gister dat je jezelf al gaat quoten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet als je 2-2 speelt tegen Heracles of 4-0 verliest bij Sparta
Nu kan je wel spottend blijven doen, maar wat kan hij nog meer doen? Is het zijn schuld dat er geen toppers op het programma staan deze weken? Hij houdt de 0, scoorde vorige week een prachtige goal en is tot nu toe een zekerheidje samen met Toby.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar weer de 0 gehouden deze held
Tegen de club die maar liefst 3 keer het net tegen PSV wist te vinden.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar weer de 0 gehouden deze held
Hou eens op trollenquote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind hem beter dan Terry, Ferdinand en Pique
Waar schrijf ik dat?quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
Dat Ajax geen tegengoal krijgt is goed, maar dat ze niet scoren is de fout van Vertonghen? Wat een onzin
Je begint over de 0-0 wedstrijden, daar draait het toch niet om? Of wel dan? Hij moet gewoon de 0 houden, en dat doet hij. Dan kun je dus gewoon stellen dat hij het heel goed doet. Ik weet dat jij het graag anders ziet en niet objectief kan oordelenquote:Op zondag 20 september 2009 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat?
Verliezen we donderdag met 1-0 van AGOVVquote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef pfaf het volgende:
Overigens heeft Ajax nog geen enkel doelpunt tegen met Aldeweireld en Vertonghen als centraal duo.
Dat klinkt best stoer.
Ik zeg dat hij beter is dat Pique, Ferdinand en Terry, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je begint over de 0-0 wedstrijden, daar draait het toch niet om? Of wel dan? Hij moet gewoon de 0 houden, en dat doet hij. Dan kun je dus gewoon stellen dat hij het heel goed doet. Ik weet dat jij het graag anders ziet en niet objectief kan oordelen
quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Verliezen we donderdag met 1-0 van AGOVV
Niets. Geen woord aan gelogen. Hij is zelfs nog beter dan Pique, Ferdinand en Terry samen!quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij beter is dat Pique, Ferdinand en Terry, wat begrijp je daar niet aan?
Hij is zelfs beter dan een elftal vol Pique's, Ferdinand's en Terry's!quote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niets. Geen woord aan gelogen. Hij is zelfs nog beter dan Pique, Ferdinand en Terry samen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |