Te lang in de kroeg gehangen gister dat je jezelf al gaat quoten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet als je 2-2 speelt tegen Heracles of 4-0 verliest bij Sparta
Nu kan je wel spottend blijven doen, maar wat kan hij nog meer doen? Is het zijn schuld dat er geen toppers op het programma staan deze weken? Hij houdt de 0, scoorde vorige week een prachtige goal en is tot nu toe een zekerheidje samen met Toby.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar weer de 0 gehouden deze held
Tegen de club die maar liefst 3 keer het net tegen PSV wist te vinden.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar weer de 0 gehouden deze held
Hou eens op trollenquote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind hem beter dan Terry, Ferdinand en Pique
Waar schrijf ik dat?quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
Dat Ajax geen tegengoal krijgt is goed, maar dat ze niet scoren is de fout van Vertonghen? Wat een onzin
Je begint over de 0-0 wedstrijden, daar draait het toch niet om? Of wel dan? Hij moet gewoon de 0 houden, en dat doet hij. Dan kun je dus gewoon stellen dat hij het heel goed doet. Ik weet dat jij het graag anders ziet en niet objectief kan oordelenquote:Op zondag 20 september 2009 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat?
Verliezen we donderdag met 1-0 van AGOVVquote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef pfaf het volgende:
Overigens heeft Ajax nog geen enkel doelpunt tegen met Aldeweireld en Vertonghen als centraal duo.
Dat klinkt best stoer.
Ik zeg dat hij beter is dat Pique, Ferdinand en Terry, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je begint over de 0-0 wedstrijden, daar draait het toch niet om? Of wel dan? Hij moet gewoon de 0 houden, en dat doet hij. Dan kun je dus gewoon stellen dat hij het heel goed doet. Ik weet dat jij het graag anders ziet en niet objectief kan oordelen
quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Verliezen we donderdag met 1-0 van AGOVV
Niets. Geen woord aan gelogen. Hij is zelfs nog beter dan Pique, Ferdinand en Terry samen!quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij beter is dat Pique, Ferdinand en Terry, wat begrijp je daar niet aan?
Hij is zelfs beter dan een elftal vol Pique's, Ferdinand's en Terry's!quote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niets. Geen woord aan gelogen. Hij is zelfs nog beter dan Pique, Ferdinand en Terry samen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |