quote:Jan Bert Lieve Vertonghen (Sint-Niklaas, 24 april 1987) is een Belgische voetballer die sinds het seizoen 2006/2007 onder contract staat bij de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax. Hij speelt als linksachter, linkshalf of centrale verdediger.
van Bronckhorst, Vlaar, Bahia en Fernandez zelfs 4 op rij. Dus die zijn alle 4 beter dan Jantje.quote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vooralsnog 3 wedstrijden op rij de 0.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
van Bronckhorst, Vlaar, Bahia en Fernandez zelfs 4 op rij. Dus die zijn alle 4 beter dan Jantje.
Ja die zijn er zeker. Maar die zal ik morgen even opsommen want ik kom net uit de kroeg. Geen zin om na te denken man.quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
Maar dirkie, heb je nog argumenten waarom het een middelmatige voetballer is?
NEC, Vitesse, Heracles en Roda zijn ook echte toppers. Nu wil ik niet zeggen dat Heracles, Sparta en NAC zo fantastisch zijn, maar volgens mij kregen jullie tegen Willem II ook weer 2 doelpunten tegen. Maar als Vertonghen ene middelmatige voetballer is, snap ik niet waarom hij door een toptrainer (want dat is Jol) elke wedstrijd in de basis wordt gezet en 3 wedstrijden op rij de 0 houdt.quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
van Bronckhorst, Vlaar, Bahia en Fernandez zelfs 4 op rij. Dus die zijn alle 4 beter dan Jantje.
Absoluut.quote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Eerlijk is eerlijk een mooie goal vandaag, wat een streep.
Wel gelukkig voor Jan dat je er in ieder geval nog over na moet denken.quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker. Maar die zal ik morgen even opsommen want ik kom net uit de kroeg. Geen zin om na te denken man.
Been is een betere trainer dan Jol laten we dat voorop stellen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
NEC, Vitesse, Heracles en Roda zijn ook echte toppers. Nu wil ik niet zeggen dat Heracles, Sparta en NAC zo fantastisch zijn, maar volgens mij kregen jullie tegen Willem II ook weer 2 doelpunten tegen. Maar als Vertonghen ene middelmatige voetballer is, snap ik niet waarom hij door een toptrainer elke wedstrijd in de basis wordt gezet en 3 wedstrijden op rij de 0 houdt.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Been is een betere trainer dan Jol laten we dat voorop stellen.
Misschien kun je beter naar bed gaan en morgen nuchter verder posten.quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Vertonghen elke wedstrijd speelt heeft meer met de zwaktes van Wielaert te maken.
Je bent nog serieus ook he, -edit-quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Vertonghen elke wedstrijd speelt heeft meer met de zwaktes van Wielaert te maken.
Jij bent niet serieus te nemenquote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gebaseerd op?quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik weet bij Vertonghen ook niet wat zijn beste positie is. Voor het middenveld vind ik hem iig te traag.quote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut.
De TT is wel bijzonder voorbarig. Laten we eerst maar eens zien hoe hij zich straks vanaf november, waar je een lastig programma tegemoet gaat, in het centrum staande weet te houden. Ik ben nog steeds niet overtuigd of dit nou echt zijn positie is.
Op het aantal prijzen dat Mario Been heeft gewonnen?quote:
Het is natuurlijk wel zo dat als je met die armzalige selectie (gedeeld) bovenaan staat, dat dat een topprestatie is.quote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op het aantal prijzen dat Mario Been heeft gewonnen?
Sinds hij met Alderweireld in het centrum staat zijn ze daar gewoon heerser, voorbarig vind ik het niet. Nu heersen ze, of ze in november heersen moeten we nog maar zien.quote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut.
De TT is wel bijzonder voorbarig. Laten we eerst maar eens zien hoe hij zich straks vanaf november, waar je een lastig programma tegemoet gaat, in het centrum staande weet te houden. Ik ben nog steeds niet overtuigd of dit nou echt zijn positie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |