You got yourselve a dealquote:Op zondag 13 september 2009 21:23 schreef gonzo1979 het volgende:
CoD WaW ruilen tegen Devil May Cry 4
Donequote:Op zondag 13 september 2009 21:39 schreef koei het volgende:
Ik heb Perfect Dark voor je. Voor Daxter?
Primaquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef STRAWxBARRY het volgende:
F.E.A.R. ruilen voor SC: Double Agent?
Vind ik te weinig. Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef ROFLOL het volgende:
Mass Effect en CoD4 tegen je PSP. Kan eventueel nog wat bij betalen!
Ruilen voor the darkness?quote:Op zondag 13 september 2009 22:16 schreef Lyzio het volgende:
Heb nog mijn Remote Control voor de X360 erbij gezet. Dat is in normaal Nederlands een afstandsbediening
Yep. Dealquote:
Gelezen en deal. OP aangepastquote:
De GOTY-versie komt er wel in hoorquote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef lkb9000 het volgende:
Schande trouwens dat je Fallout 3 weg doet
Maar misschien is het handig om bij je Te Ruil lijst niet 'Verkocht' te zetten, beetje misleidend
Deal. Verder per PMquote:Op maandag 14 september 2009 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Oblivion GOTY editie (360) voor jouw FFIV DS?
Damn, wat was die game in opperbeste staat zeg. Stond er echt van te kijken. Ik doe je game morgen op de bus, ben namelijk net pas terug uit Trierquote:Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Oblivion alvast opgestuurd naar je. Ik zie FFIV vanzelf wel verschijnen
Ik heb the darkness pas net op de bus kunnen doen dus die zal morgen vandaag nog niet in de bus liggen vrees ik... zal er dus vrijdag wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Damn, wat was die game in opperbeste staat zeg. Stond er echt van te kijken. Ik doe je game morgen op de bus, ben namelijk net pas terug uit Trier
Ik zal iedereen nog even een PM sturen hierover.
Je hebt PMquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef VDVDV het volgende:
Ik heb Assasins Creed voor je voor Fifa 09.
Wie oh wie kan mij aan deze rits games helpen voor mijn X360? Door de jaren heen zijn er een paar mooie games uit mijn verzameling geglipt, die ik graag terug zou willen. Ik wil ze eventueel van je kopen, of ruilen tegen een van mijn games. Die onderaan de post staan. Alvast hartelijk bedankt!quote:NIEUWE OP!
heb helaas nog niks binnen gekregenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Damn, wat was die game in opperbeste staat zeg. Stond er echt van te kijken. Ik doe je game morgen op de bus, ben namelijk net pas terug uit Trier
Ik zal iedereen nog even een PM sturen hierover.
No thanksquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef SpookY22 het volgende:
Toevallig niet geinteresseerd in GH Aerosmith (game only) en de 2 viva pinata's voor weinig?
je hebt ze toch donderdag op de bus gedaan? want heb helaas weer niks gekregenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:10 schreef Lyzio het volgende:
Horen toch vandaag of uiterlijk maandag bij jullie binnen te zijn. Zal eens contact opnemen met GLS vandaag.
Alleen vreemd dat hij eerst beweerd dat alles al op de post lag, en vervolgens blijkt dat hij nog niets heeft gestuurd. Maar ik had ook het idee dat het allemaal wel goed zou komen omdat het idd geen onbekende is en zijn communicatie in het begin prima was.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lyzio is geen onbekende user op FOK! en ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goed komt hoor. Hij had alleen niet moeten zeggen dat hij zijn games donderdag al zou versturenIk zeg ook altijd 'zo snel mogelijk' en dat duurt soms een week
ja het komt ook vast wel goed, maja heb nu eenmaal een hekel als erg gelogen wordt, dat wekt nu eenmaal niet erg veel vertrouwen opquote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lyzio is geen onbekende user op FOK! en ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goed komt hoor. Hij had alleen niet moeten zeggen dat hij zijn games donderdag al zou versturenIk zeg ook altijd 'zo snel mogelijk' en dat duurt soms een week
En uiteraard kunnen we niet verbieden per pm te onderhandelen maar voor andere users is het wel zo makkelijk om te lezen of ze overboden zijn of dat sommige deals niet doorgaan etc etc....quote:Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.
Ik heb geen PM gekregen... kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:18 schreef Lyzio het volgende:
Iedereen heeft gisteren een PM gekregen. Ik bied mijn verontschuldigingen aan, in zoverre dat ze nog niet op de bus zijn. Dat heeft zijn redenen, die in de PM duidelijk te lezen waren. Ik heb vanmorgen tussen ziekenhuis-bezoeken door de games verstuurd.
Nogmaals excuses voor de vertraging.
Klopt inderdaad. Komt omdat ik de games alleen een PM gestuurd had, mijn fout. Jij had een accessoire. My bad. Mocht je behoefte hebben aan uitleg, spreekt het natuurlijk voor zich dat ik je deze nog stuur.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef VDVDV het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gekregen... kan dat kloppen?
Okequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij zien liever dat er hier in het topic onderhandelt wordt
[..]
En uiteraard kunnen we niet verbieden per pm te onderhandelen maar voor andere users is het wel zo makkelijk om te lezen of ze overboden zijn of dat sommige deals niet doorgaan etc etc....
Nee, Fifa 09quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Komt omdat ik de games alleen een PM gestuurd had, mijn fout. Jij had een accessoire. My bad. Mocht je behoefte hebben aan uitleg, spreekt het natuurlijk voor zich dat ik je deze nog stuur.
Ohja, zie het. Die kwam wat later binnen, had al een notepadje gemaakt. Maar had jou er nog niet bij staan. Niet ongerust worden, alles is vanmorgen op de bus gegaan. Ook die van jou.quote:
Ok, fijn, ik wacht met smart!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, zie het. Die kwam wat later binnen, had al een notepadje gemaakt. Maar had jou er nog niet bij staan. Niet ongerust worden, alles is vanmorgen op de bus gegaan. Ook die van jou.
Heb je geen andere games in de aanbieding? Zoals ik ze in de OP heb aangegeven bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef larry_flynt het volgende:
Wil je Fallout ruilen tegen Alone in the dark, eragon, viva pinata en/of Lost:Via Domus plus geld?
Nee helaas. De games die ik daaruit heb hou ik liever zelfquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb je geen andere games in de aanbieding? Zoals ik ze in de OP heb aangegeven bijvoorbeeldDe games die je aanbiedt zijn niet echt mijn ding.
Groot gelijk inquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee helaas. De games die ik daaruit heb hou ik liever zelf.
nou hopelijk zie ik hem morgen dan verschijnen, en dan nog een tip: zeg pas dat je een game hebt verstuurd, wanneer je hem ook daadwerkelijk hebt verstuurd. Dat voorkomt een hoop verwarring en frustratie. Snap dat je nu andere proiriteiten had, maar had dat dan op voorhand gemeld, daar hebben we allemaal begrip voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:18 schreef Lyzio het volgende:
Iedereen heeft gisteren een PM gekregen. Ik bied mijn verontschuldigingen aan, in zoverre dat ze nog niet op de bus zijn. Dat heeft zijn redenen, die in de PM duidelijk te lezen waren. Ik heb vanmorgen tussen ziekenhuis-bezoeken door de games verstuurd.
Nogmaals excuses voor de vertraging.
Ik had even andere dingen aan mijn hoofd. Maar zal er in het vervolg aan denkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:42 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
nou hopelijk zie ik hem morgen dan verschijnen, en dan nog een tip: zeg pas dat je een game hebt verstuurd, wanneer je hem ook daadwerkelijk hebt verstuurd. Dat voorkomt een hoop verwarring en frustratie. Snap dat je nu andere proiriteiten had, maar had dat dan op voorhand gemeld, daar hebben we allemaal begrip voor.
Geen probleem, ik zie 'm wel verschijnen!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:01 schreef Lonker het volgende:
heeeey,
Ik heb je geld ontvangen en ben vanmiddag nara het postkantoor gegaan.
Die was eerder dicht omdat ze aan het balansen waren..!
Dus hij kan pas morgenochtend weg, sorry
Nogmaals mijn excuses voor de vertragingquote:Op woensdag 23 september 2009 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn game binnen. Prima staat, en hij werkt ook nog eens
Je had hem schijnbaar aangetekend verstuurd. Op moment van levering was ik niet thuis, dus hebben ze 'm bij het dichtstbijzijnde postkantoor bezorgdquote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Zoals ik je al in een PM stuurde; Splinter Cell is binnen! Thanks!![]()
Vreemd overigens dat je F.E.A.R. pas gister binnen kreeg, terwijl ik hem donderdag op de post had gedaan![]()
Ik heb de zending online gevolgd en er stonden wat dingen bij waar ik niets van begreep, maar gelukkig is het goed gekomen!
Voor herhaling vatbaar!
Hee kerel, ik heb nog geen PM van je!quote:
Klopt ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je had hem schijnbaar aangetekend verstuurd. Op moment van levering was ik niet thuis, dus hebben ze 'm bij het dichtstbijzijnde postkantoor bezorgd
Goed om te horenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Klopt ook!![]()
Maar normaal staat er dan iets in de trant van 'Eerste afleverpoging mislukt' o.i.d., nu stond er echter 'Afleverlocatie gesloten' ofzo, dus ik dacht echt: WTF![]()
Maar goed.. het is allemaal goed gekomen!
Game ziet er goed uit, en draait als een tierelier!
Oblivion heb ik al via dit topic bemachtigd. Gears of War loopt min of meer een deal mee, maar als me dat te lang gaat duren wil ik graag wat meer wetenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef Lonker het volgende:
hey hey,
Hij is vanmiddag weg gegaan hoor
Ik heb ook nog Oblivion en GOW voor je !
13 euro excluquote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oblivion heb ik al via dit topic bemachtigd. Gears of War loopt min of meer een deal mee, maar als me dat te lang gaat duren wil ik graag wat meer weten
Is goed man! Ik laat wat van me horenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Lonker het volgende:
[..]
13 euro exclu
Hoor het wel vn je en PM me wanneer je halo binnen hebt
Gelukkig maar! Zelfs mét batterijenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef bioloogje het volgende:
heb de afstandsbediening ook binnen. Is ook in prima staat![]()
Bedankt
Nog niks gehoord over GOW. Als ik morgenavond nog niks vernomen heb dan wil ik onderhandelenquote:
Nu pas ? ging eerder gister wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef Lyzio het volgende:
Heb HALO3 binnenNog maar een oproep dan voor Call of Juarez
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:05 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nu pas ? ging eerder gister weg
Maar PM me dit weekend maar of je GOW wilt of niet
....quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:35 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb Gears of War nog altijd niet binnen...
Oepsquote:
Halo 3 van mij heb je al binnen zei jequote:Op zondag 27 september 2009 00:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OepsWas even in de war met HALO
Het loopt ook allemaal door elkaar
`quote:Op zondag 27 september 2009 10:46 schreef Lonker het volgende:
[..]
Halo 3 van mij heb je al binnen zei je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |