You got yourselve a dealquote:Op zondag 13 september 2009 21:23 schreef gonzo1979 het volgende:
CoD WaW ruilen tegen Devil May Cry 4
Donequote:Op zondag 13 september 2009 21:39 schreef koei het volgende:
Ik heb Perfect Dark voor je. Voor Daxter?
Primaquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef STRAWxBARRY het volgende:
F.E.A.R. ruilen voor SC: Double Agent?
Vind ik te weinig. Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef ROFLOL het volgende:
Mass Effect en CoD4 tegen je PSP. Kan eventueel nog wat bij betalen!
Ruilen voor the darkness?quote:Op zondag 13 september 2009 22:16 schreef Lyzio het volgende:
Heb nog mijn Remote Control voor de X360 erbij gezet. Dat is in normaal Nederlands een afstandsbediening
Yep. Dealquote:
Gelezen en deal. OP aangepastquote:
De GOTY-versie komt er wel in hoorquote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef lkb9000 het volgende:
Schande trouwens dat je Fallout 3 weg doet
Maar misschien is het handig om bij je Te Ruil lijst niet 'Verkocht' te zetten, beetje misleidend
Deal. Verder per PMquote:Op maandag 14 september 2009 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Oblivion GOTY editie (360) voor jouw FFIV DS?
Damn, wat was die game in opperbeste staat zeg. Stond er echt van te kijken. Ik doe je game morgen op de bus, ben namelijk net pas terug uit Trierquote:Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Oblivion alvast opgestuurd naar je. Ik zie FFIV vanzelf wel verschijnen
Ik heb the darkness pas net op de bus kunnen doen dus die zal morgen vandaag nog niet in de bus liggen vrees ik... zal er dus vrijdag wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Damn, wat was die game in opperbeste staat zeg. Stond er echt van te kijken. Ik doe je game morgen op de bus, ben namelijk net pas terug uit Trier
Ik zal iedereen nog even een PM sturen hierover.
Je hebt PMquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef VDVDV het volgende:
Ik heb Assasins Creed voor je voor Fifa 09.
Wie oh wie kan mij aan deze rits games helpen voor mijn X360? Door de jaren heen zijn er een paar mooie games uit mijn verzameling geglipt, die ik graag terug zou willen. Ik wil ze eventueel van je kopen, of ruilen tegen een van mijn games. Die onderaan de post staan. Alvast hartelijk bedankt!quote:NIEUWE OP!
heb helaas nog niks binnen gekregenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Damn, wat was die game in opperbeste staat zeg. Stond er echt van te kijken. Ik doe je game morgen op de bus, ben namelijk net pas terug uit Trier
Ik zal iedereen nog even een PM sturen hierover.
No thanksquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef SpookY22 het volgende:
Toevallig niet geinteresseerd in GH Aerosmith (game only) en de 2 viva pinata's voor weinig?
je hebt ze toch donderdag op de bus gedaan? want heb helaas weer niks gekregenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:10 schreef Lyzio het volgende:
Horen toch vandaag of uiterlijk maandag bij jullie binnen te zijn. Zal eens contact opnemen met GLS vandaag.
Alleen vreemd dat hij eerst beweerd dat alles al op de post lag, en vervolgens blijkt dat hij nog niets heeft gestuurd. Maar ik had ook het idee dat het allemaal wel goed zou komen omdat het idd geen onbekende is en zijn communicatie in het begin prima was.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lyzio is geen onbekende user op FOK! en ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goed komt hoor. Hij had alleen niet moeten zeggen dat hij zijn games donderdag al zou versturenIk zeg ook altijd 'zo snel mogelijk' en dat duurt soms een week
ja het komt ook vast wel goed, maja heb nu eenmaal een hekel als erg gelogen wordt, dat wekt nu eenmaal niet erg veel vertrouwen opquote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lyzio is geen onbekende user op FOK! en ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goed komt hoor. Hij had alleen niet moeten zeggen dat hij zijn games donderdag al zou versturenIk zeg ook altijd 'zo snel mogelijk' en dat duurt soms een week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |