TS is lelijkquote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef PiRANiA het volgende:
TS heeft lelijke mensen in zijn lijst
'Nee' zeggen is ook een optie.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef speedy_kevin het volgende:
Sub-klacht: Lelijke mensen in mijn msn lijst die willen cammen
das wel heel schaars. ben je homo ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef technojunk het volgende:
k heb 34 wijve op me msn
quote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef technojunk het volgende:
me msn
en met zijn andere hand in zijn poeperd staat te poerenquote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Ts is een mooiboy die zich zelf zo lekker vind dat hij Zich elke ochtend voor de spiegel staat te rukken ow wat ben ik lekker en dan het zaad van zijn vingers af likt..
Ik ben totaal geen mooiboyquote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Ts is een mooiboy die zich zelf zo lekker vind dat hij Zich elke ochtend voor de spiegel staat te rukken ow wat ben ik lekker en dan het zaad van zijn vingers af likt..
Leer eens even Nederlands, tering.quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Wutquote:Op zondag 13 september 2009 17:59 schreef absurd het volgende:
[quote]Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef speedy_kevin het volgende:
Zit op je msn lekker te chatten met iemand, wilt diegene perse mij zien.
Oke, kan ze natuurlijk geen ongelijk geven...
En wat is dat dan?????
Oke, kan ze natuurlijk geen ongelijk geven...???
quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien heeft hij wel 300 vrouwen waarvan 34 lekkere wijven zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef Silven het volgende:
[..]
das wel heel schaars. ben je homo ofzo?
Elkaar in het echt zien vind ik toch een hele andere situatie dan een webcam. Een webcam is voor mij nog steeds chatten, dit roept bij mij geen nieuwe begroeting opquote:Op zondag 13 september 2009 18:57 schreef UFOtje het volgende:
Is een doodnormale reactie wanneer je met iemand praat/chat en daarna deze persoon ook daadwerkelijk ziet! Het " zien" van iemand roept dan weer een nieuwe begroeting op!
Stel... je bent met iemand aan het bellen, terwijl je naar deze persoon toe loopt. Wanneer je dan tegenover elkaar staat en ophangt geef je elkaar ook even een hand en/of groet je.
Dat zegtie toch niet, hij zegt gewoon maar 34 wijvenquote:Op zondag 13 september 2009 19:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel 300 vrouwen waarvan 34 lekkere wijven zijn.
Hij zei niet dat ie 'alleen maar' 34 wijven had.quote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat zegtie toch niet, hij zegt gewoon maar 34 wijven
Welkom in Klaagbaak.quote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef Suisse het volgende:
Waarom reageren mensen hier altijd zo opgefokt?![]()
Dit kunnen ze beter opFok noemen.
En dat:quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef PiRANiA het volgende:
quote:
Wat is er nu weer mis het eigen zaad van je vingers af te likken?quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Lekker denigrerend weer zegquote:Op zondag 13 september 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
Laat dat ventje toch zijn waardeloze topic openen.
Nee. Dit slaat echt nergens opquote:Op zondag 13 september 2009 21:07 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Lekker denigrerend weer zeg
Is er nou echt niemand die het met me klacht eens is![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef Suisse het volgende:
Waarom reageren mensen hier altijd zo opgefokt?![]()
Dit kunnen ze beter opFok noemen.
Zeggen ze dan voor dat geld nog wel Hoi?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:45 schreef fathank het volgende:
Ik moet altijd betalen als ik de webcam wil bekijken. Wat doe ik verkeerd?
Meestal kan ik ze niet verstaan, mijn pools en russisch is niet zo goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Zeggen ze dan voor dat geld nog wel Hoi?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:32 schreef deepart het volgende:
Google zegt dat kevin er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Kevin Wan Kenobi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:32 schreef deepart het volgende:
Google zegt dat kevin er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Die ' MS Frontpage' site ziet er ook niet uitquote:
Dit hele sterke topic met een zeer terechte klacht heeft helemaal geen tieten nodigquote:Op donderdag 17 september 2009 09:24 schreef Dragorius het volgende:
Grote mond, weinig tieten.
Score > 0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |