TS is lelijkquote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef PiRANiA het volgende:
TS heeft lelijke mensen in zijn lijst
'Nee' zeggen is ook een optie.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef speedy_kevin het volgende:
Sub-klacht: Lelijke mensen in mijn msn lijst die willen cammen
das wel heel schaars. ben je homo ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef technojunk het volgende:
k heb 34 wijve op me msn
quote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef technojunk het volgende:
me msn
en met zijn andere hand in zijn poeperd staat te poerenquote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Ts is een mooiboy die zich zelf zo lekker vind dat hij Zich elke ochtend voor de spiegel staat te rukken ow wat ben ik lekker en dan het zaad van zijn vingers af likt..
Ik ben totaal geen mooiboyquote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Ts is een mooiboy die zich zelf zo lekker vind dat hij Zich elke ochtend voor de spiegel staat te rukken ow wat ben ik lekker en dan het zaad van zijn vingers af likt..
Leer eens even Nederlands, tering.quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef absurd het volgende:
Wutquote:Op zondag 13 september 2009 17:59 schreef absurd het volgende:
[quote]Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef speedy_kevin het volgende:
Zit op je msn lekker te chatten met iemand, wilt diegene perse mij zien.
Oke, kan ze natuurlijk geen ongelijk geven...
En wat is dat dan?????
Oke, kan ze natuurlijk geen ongelijk geven...???
quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef PiRANiA het volgende:
TS heeft lelijke mensen in zijn lijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |