Alleen de samenvatting, helaas.quote:
quote:Dit seizoen heeft N.E.C. nog geen hoge ogen gegooid. De ploeg verloor de openingswedstrijd tegen Feyenoord en het duel tegen Roda JC. Van SC Heerenveen werd met 4-1 ruim gewonnen. Na gelijke spelen tegen VVV-Venlo en Vitesse won het afgelopen weekend verassend met 0-1 van AZ in het DSB Stadion.
quote:
Ja bizarre wedstrijd. Heb de samenvatting maar half gezien, maar die 2 tegendoelpunten, waren die te voorkomen geweest?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Oef dubieus gewonnen in Eindhoven. Mede mogelijk gemaakt door onze Belg.
Pfff maar wat een kansen werden er gemist
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb ook alleen de samenvatting gezien. Maa de tweede tegendoelpunt begint bij slordig bal verlies van El Ak. En daarna staan rens en zomer wat te slapen.
Gelukkig heft jullie buitenspel doelpunt dit voorval opquote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ben niet vaak over de zeik bij een verlies partij (anders had ik geen leven). Maar wat die grensrechter deed sloeg echt nergens op!
Mwah afgelopen jaren toch weinig moeite gehad met Heracles:quote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning op Heracles, maar ben bang voor een zeer matige wedstrijd. Tegen dit soort ploegen heeft NEC het altijd lastig.
Nee, daardoor ben ik achteraf wel blij met het punt maar dat maakt het nog geen goede wedstrijd. 2-0 achterkomen is op zichzelf natuurlijk behoorlijk ellendig.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:14 schreef DeVinger het volgende:
Met nog 4 minuten reguliere speeltijd en 2-0 achter ook niet?
Jullie hebben nog nooit gewonnen in het Gelredome toch? Maargoed, natuurlijk wil je winnen van de aartsrivaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Nee, daardoor ben ik achteraf wel blij met het punt maar dat maakt het nog geen goede wedstrijd. 2-0 achterkomen is op zichzelf natuurlijk behoorlijk ellendig.
We speelden gewoon slecht, gelukkig is vitesse ook slecht waardoor we toch nog een puntje konden halen.
Doe mij nog maar een keer zo een Zwolle thuis hoor, als het schokeffect erna in ieder geval van eenzelfde aard is.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nexcelsior.. Tja, toch altijd lastige potjes hoor. Kan me Zwolle thuis nog herinneren van twee seizoenen geleden..
Ik kan me vooral de afgelopen twee competitieduels thuis tegen Excelsior herinnerenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nexcelsior.. Tja, toch altijd lastige potjes hoor. Kan me Zwolle thuis nog herinneren van twee seizoenen geleden..
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef sjeppert het volgende:
ik verwacht geen doelpunten voor en een trieste 2-0 nederlaag
Even omdraaienquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef sjeppert het volgende:
ik verwacht geen tegendoelpunten en een zakelijke 2-0 overwinning
Ik had idd het idee dat het NEC-team dacht dat ze vooraf favoriet waren in deze wedstrijd, en 'em makkelijk konden winnen. En dat na die wedstrijd tegen Eindhovenquote:Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Even omdraaienToen de penalty werd genomen had ik al een slecht voorgevoel, het leek er geen moment in te zitten, dat missen van de penalty (en de rebound) paste helemaal in het wedstrijdbeeld, alleen de 0-3 bleef gelukkig nog uit.
Hopen dat het tegen Utrecht op de een of andere manier beter kan, misschien dat de motivatie dan toch anders is en de druk ligt bij Utrecht.
ik verwacht ook teveel van dit necquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef sjeppert het volgende:
ik verwacht geen tegendoelpunten en een zakelijke 2-0 overwinning
Maar tegen AZ was 't nog een stuk beter dan tegen Heracles.quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Mark het volgende:
De 3punter tegen AZ heeft verbloemd dat we al een tijd niet goed spelen en kwaliteit missen.
Correctie; Pothuizen moest in de 29e minuut al invallen voor een ongelukkige Worm.quote:Op maandag 28 september 2009 00:45 schreef DeVinger het volgende:
De leiding heeft gewoon verkeerd gehandeld door op het laatst zoveel aanvallers te laten vertrekken. Als je zelf niet scoort kun je niet eeuwig de 0 houden. Los van dat het vandaag gewoon een collectieve wanprestatie bleek. Zoals hier al aangekaart, er staan al enkele niet eredivisiewaardige spelers in, maar als je Pothuizen dan als breekijzer begin 2e helft al in de spits moet zetten ligt daar een groot deel van het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |