abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72723197
Wel geinig dat Hofs zo uitlacherig met van der Eijden? naar binnen loopt met rust, eindigt met pannenkoek en vervolgens zelf het deksel op de neus krijgt in de allerlaatste seconden.
  maandag 14 september 2009 @ 10:18:33 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_72723406
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:06 schreef Prosac het volgende:
Wel geinig dat Hofs zo uitlacherig met van der Eijden? naar binnen loopt met rust, eindigt met pannenkoek en vervolgens zelf het deksel op de neus krijgt in de allerlaatste seconden.
Pannenkoek was inderdaad het enige dat ik uit zijn sowieso al onverstaanbare gebrauwel kon opmaken .
Wat is het toch een triest ventje
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_72723540
Nicky Hofs

Grote muil maar ondertussen ook geen drol waard

Haha ik hoorde via via dat Vleminckx met zjin blote reet tegen de bus aan zat, mooie kerel blijft het toch
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72725093
Nicky Hofs, Theo Janssen

Dat zijn juist gasten die de derby nog snappen, net als dat kut marokkaantje en Vleminckx/Pothuizen.
  maandag 14 september 2009 @ 11:37:41 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72725245
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef DeVinger het volgende:
Nicky Hofs, Theo Janssen

Dat zijn juist gasten die de derby nog snappen, net als dat kut marokkaantje en Vleminckx/Pothuizen.
Theo moet je inderdaad de credits geven dat hij prima met de derby om kon gaan: hoe harder er over zijn moeder geschreeuwd werd, hoe leuker hij het vond. Van Hofs heb ik die indruk niet zo, die blijft zich alles persoonlijk aantrekken, lijkt het.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72725327
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Theo moet je inderdaad de credits geven dat hij prima met de derby om kon gaan: hoe harder er over zijn moeder geschreeuwd werd, hoe leuker hij het vond. Van Hofs heb ik die indruk niet zo, die blijft zich alles persoonlijk aantrekken, lijkt het.
Nee ok, daar heb je wel gelijk in. Máár de beleving is er tenminste, laat ik het zo zeggen dan.
pi_72725444
Voor ons kreeg bij de 2-2 een 9jarig jochie trouwens een paar klappen omdat hij aan het juichen was bij de 2-2 Deze welgestelde mensen waren minstens 2x zo oud. Ook als 9 jarig jochie weetje echt wel dat je beter je muil kan houden, en is het juichen niet super slim, maar come on... Wat een legervesting was het na de wedstrijd trouwens, mijn god. Ik zou zeggen, in plaats van al die poserende ME-ers gewoon bermbommen en laat die gekken lekker op elkaar inlopen. Leg wat wapens in het midden en voortaan kunnen we gewoon allemaal tussen elkaar zitten.
  maandag 14 september 2009 @ 12:13:29 #33
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_72726137
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef DeVinger het volgende:
Voor ons kreeg bij de 2-2 een 9jarig jochie trouwens een paar klappen omdat hij aan het juichen was bij de 2-2 Deze welgestelde mensen waren minstens 2x zo oud. Ook als 9 jarig jochie weetje echt wel dat je beter je muil kan houden, en is het juichen niet super slim, maar come on... Wat een legervesting was het na de wedstrijd trouwens, mijn god. Ik zou zeggen, in plaats van al die poserende ME-ers gewoon bermbommen en laat die gekken lekker op elkaar inlopen. Leg wat wapens in het midden en voortaan kunnen we gewoon allemaal tussen elkaar zitten.
Er zaten ook ontzettend veel N.E.C. supporters op de West tribune. Zag daar ontzettend veel mensen juichen na de 2-2, maar die waren natuurlijk niet allemaal 9-jaar.

El-Kabir geschorst tegen AZ. Het wordt er allemaal niet beter op
pi_72727804
Op West kan het ook gewoon hoor.
pi_72729110
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:13 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Er zaten ook ontzettend veel N.E.C. supporters op de West tribune. Zag daar ontzettend veel mensen juichen na de 2-2, maar die waren natuurlijk niet allemaal 9-jaar.

El-Kabir geschorst tegen AZ. Het wordt er allemaal niet beter op
Zonder kabir wordt het juist alleen maar beter .
pi_72729183
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:
Nicky Hofs

Grote muil maar ondertussen ook geen drol waard

Haha ik hoorde via via dat Vleminckx met zjin blote reet tegen de bus aan zat, mooie kerel blijft het toch
Muwhahahaha
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72732114
Wat een heerlijke laatste 20 minuten van de wedstrijd. Echt een feestje in het uitvak Wil een van de Vitesse fans nog bedanken voor de euro die naar mijn hoofd (net mis) gegooid werd. Hierdoor kan ik mijn (vieze) bakje koffie (zag eruit als thee) reduceren naar 1 euro 40. Het is toch belachelijk dat je ¤2.40 moet betalen voor een kop koffie!

Iemand merkte op dat het belachelijk is dat Potje voor de ommekeer moest zorgen. Naar mijn mening was dit Kivuvu. Worm speelde zo slecht (alle ballen gingen terug) dat de rechterkant dood was. Alles moet via links of door het midden, en dat lukte gister niet. Toen Kivuvu erin kwam, kwam NEC veel meer in de aanval. Kivuvu kwam de verdediger voorbij en wist op die manier te forceren.
BTW, ik drink nooit meer de avond voor een wedstrijd. Jemig wat een kater had ik
  maandag 14 september 2009 @ 17:25:10 #38
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_72734373
Eens wat betreft het prijzenbeleid in de glasbak.
Ongelofelijk wat ze je laten betalen voor een broodje kroket ( ¤ 3,60! )

Overigens vond ik Kivuvu weliswaar een verademing met Worm, maar Pothuizen bracht het gevaar voor het doel. Hij ontregelde het - naar de maatstaven van Vitesse - redelijke systeem achterin met verhaegh overeind bleef. Door niet Davids maar v. Eijden eruit te halen en Pothuizen, die Babos tijdens de reguliere overigens nauwelijks gezien heeft, als extra spits op te stellen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 14 september 2009 @ 17:33:36 #39
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72734616
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een heerlijke laatste 20 minuten van de wedstrijd. Echt een feestje in het uitvak Wil een van de Vitesse fans nog bedanken voor de euro die naar mijn hoofd (net mis) gegooid werd. Hierdoor kan ik mijn (vieze) bakje koffie (zag eruit als thee) reduceren naar 1 euro 40. Het is toch belachelijk dat je ¤2.40 moet betalen voor een kop koffie!

Iemand merkte op dat het belachelijk is dat Potje voor de ommekeer moest zorgen. Naar mijn mening was dit Kivuvu. Worm speelde zo slecht (alle ballen gingen terug) dat de rechterkant dood was. Alles moet via links of door het midden, en dat lukte gister niet. Toen Kivuvu erin kwam, kwam NEC veel meer in de aanval. Kivuvu kwam de verdediger voorbij en wist op die manier te forceren.
BTW, ik drink nooit meer de avond voor een wedstrijd. Jemig wat een kater had ik
Worm krijgt ten onrechte de kritiek vind ik, hij had gewoon op de plek van die Erton moeten spelen. Laatstgenoemde was gisteren verreweg de slechtste man op het veld.
pi_72735339
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:33 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Worm krijgt ten onrechte de kritiek vind ik, hij had gewoon op de plek van die Erton moeten spelen. Laatstgenoemde was gisteren verreweg de slechtste man op het veld.
ben ik het met je eens. Worm speelde niet op de juiste plek. Maar juist daarom liep het bij Worm mis. hij kwam de verdediger niet voorbij, dus moesten alle ballen breed of terug. Kivuvu kon dit wel, waardoor de dreiging over de gehele breedte van het veld kwam. Worm kan de rol als vleugel niet vervullen, Kivuvu wel.
pi_72735762
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Mark het volgende:

[..]

Meestal niet, juist omdat het je geen reet boeit
Nee, dat denk ik ook.Maar ze hebben bier en ik ben nog nooit in dat stadion geweest, dus ach. Het zal natuurlijk geen NEC zijn qua niveau, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  maandag 14 september 2009 @ 18:40:27 #42
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_72736645
Wie er nog wil lachen vandaag moet ff het interview van Hofs bekijken op eredivisie.nl, plaatsvervangende schaamte voorbij!!
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_72738804
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef NMGN23 het volgende:
Hofs bekijken op eredivisie.nl, plaatsvervangende schaamte voorbij!!
Dat heb ik altijd als ik hem zie.

Wat zou dat jong voor de kost moeten doen, als hij niet redelijk goed tegen een bal zou kunnen trappen?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_72742688
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd als ik hem zie.

Wat zou dat jong voor de kost moeten doen, als hij niet redelijk goed tegen een bal zou kunnen trappen?
Ik weet niet of ze in Arnhem zoiets als 'Breed' hebben.
pi_72744956
Toch weer een gouden derby. In de laatste minuut 2-2 door een eigen doelpunt, daar kun je alleen maar van dromen natuurlijk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 september 2009 @ 00:02:30 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_72752498
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:

Top aankoop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72757013
Gister even bij Jong NEC - Jong Helmond sport gaan kijken. Dit werd ook 2-2. Potje speelde de volle 90 minuten, en een prima wedstrijd. Toch knap van die kerel
pi_72758640
trouwens een heerlijk 'rondje om' op DTH... moest weer lachen om alle onderschriften
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72759498
Altijd geniaal hoe ze zoiets in elkaar weten te flansen. Ook lekker actueel met dat vaantje van FC Einhoven.
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:47:59 #50
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72759588
Vooral dat onderschrift bij Wegereef en Pietje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')