Dat kan niet, denk ik. Het gaat per land.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:37 schreef honda1990 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik de taal instellingen in de demo weer op engels kan zetten?
Is het ook. Ik vind het een zware tegenvaller.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef 1299 het volgende:
Ziet het er echt zo uit als op dat filmpje wat ik net zag? Dat ziet er wel heel armoedig uit vergeleken met een gemiddelde pc game.
Indie Road course. Op zich een fijne track. Ik be begonnen met die getunede auto en zit nu rond de 1:50 En daar gaat nog wel een boel vanaf. Nederlandse voorronde ga ik trouwens niet halen, alhoewel je hier makkelijker snel kunt rijden als de Eiger Nordwand.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef DeeBee het volgende:
1'52.429
1'40.362
3'32.791
Wel even genoeg voor vandaag.
Die bakken zijn trouwens behoorlijk twitchy, je moet echt je rijstijl weer even aanpassen. Vind het trouwens maar een beetje een klote circuit dit...alhoewel er wel een paar goede double apex bochten inzitten.
Hier ook prima. En vergeet ook niet, het is "maar" een demo...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Splobber het volgende:
Ik snap echt niet wat sommige mensen praten. Schijt graphics? Schokken? Ik heb nergens last van! In tegendeel! Het ziet er zelfs beter uit dan GT5P
Ja schokken @ 1080p...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Splobber het volgende:
Ik snap echt niet wat sommige mensen praten. Schijt graphics? Schokken? Ik heb nergens last van! In tegendeel! Het ziet er zelfs beter uit dan GT5P
Nee, ik denk dat ik verwend ben de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Splobber het volgende:
Matig? Of je kijkt niet goed of je TV heeft een slechte dag?
Ja, ook schokken bij 720p en dan vooral soms in de bochten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja schokken @ 1080p...
En de graphics vind ik zeer matig tov Forza 3 (X360), NFS Shift (PC) of Dirt2 (PC).
Dat was ook al zo bij Prologue. En dan vooral als je met veel andere auto's rijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja, ook schokken bij 720p en dan vooral soms in de bochten.
Zodat ie met meer snelheid het rechte eind opkomt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
1:50.722 standaard wagen.. Trouwens diegene die op 1 staat doet gewoon een cut.. 1na laatste bocht gaat hij buiten de witte lijnen.
Voor een zo snel mogelijke tijd zul je altijd handmatig moeten schakelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Blue_note het volgende:
Rijden jullie met automaat of handmatig?
Oh...quote:With that said, someone with access to the demo also received an email from Sony that wanted to emphasize this is not a demo of Gran Turismo 5, and is only being released for GT Academy. Polyphony Digital has also posted a new press release, clearly stating the demo was “specifically designed for this competition to showcase the realism of the brand-new physics engine” and nothing more.
Het 1e wat me opviel was het verbeterde weggedrag van de wagens. In Prologue was het niet uitdagend om een wagen op de baan te houden. Trouwens, is er iemand die verstand heeft van racestuurtjes gecombineerd met problemen? Mijn G25 is bijna waardeloos geworden. Ik heb msnquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor diegene die klagen over de graphics:
[..]
Oh...
Tenslotte is het een vrij kale track. Niet echt het beste part van het spel om op audiovisueel vlak echt uit te blinken. Een ding is wel duidelijk: de physics zijn flink verbeterd ten opzichte van Prologue: je voelt de ondergrond veel en veel meer.
Verder komt het pure intense gevoel van het autoracen in cockpit view veel beter naar voren komt dan in Forza 3. Qua realismegraad is dit ook een stap verder dan Forza voor zover ik nu in kan schatten. De auto voelt enorm dynamisch aan. Je moet echt constant bijsturen en corrigeren, echt vechten tegen de auto om 'm goed onder controle te houden.
Heb je de racelijn aanstaan? Daar word het al een stuk makkelijker van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit bij beide wagens rond plek 400. Beter dan ik had verwacht aangezien ik geen enkel gevoel voor racelijnen en vloeiende bochten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |