abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 06:09:51 #193
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75570127
quote:
Op zondag 13 december 2009 05:55 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen ervaring met stuurtjes, maar vanuit gamepad ervaring ism racegames weet ik dat je soms de deadzone wat ruimer moet zetten. Iig had dit eerst ook met gamepad, daarna loste ik het zo op.

Doet GT al schade modellen? Anders zou ik zeggen dat je misschien je auto eens flink in de vangrail hebt gehangen, met als resultaat dat de voorwielen niet helemaal 100% meer zijn
Vanaf de aankomende uitgave, met 170 modellen.
pi_75573018
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef StevanoH het volgende:
Volgens mij komt GT5 pas begin Maart uit maar aangezien we de demo kunnen downloaden de 17e kan dit misschien wel eerder zijn.

Hope so
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.

Head tracking gaat mogelijk niet zo zeer het draaien van het hoofd zijn, maar meer je hoofd heen en weer bewegen terwijl je recht vooruit kijkt, net zoiets als het in de bocht mee bewegen met je controller, wat je zoweiso standaard meestal wel doet :p
Het schijnt ook dat dan de focus heel subtiel veranderd, dus niet met schokken en stoten enzo.
Maargoed, we zullen het zien.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 14 december 2009 @ 19:11:18 #195
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_75622760
Ik heb momenteel nog steeds een heel irritant probleem met mijn G25 (goh, hoevaak heb ik het daar over gehad)

Ik doe de PS3 aan, de G25 kalibreert precies goed. Ik doe GT5 erin en ik ga racen, stuur centreert nog naar het midden. Ik heb inmiddels 3 rondes gereden, stuur centreert met een afwijking naar links. Ik vind het echt irritant, ik heb het ook op de PC met spellen als rFactor. HIj centreert gewoon niet meer in het midden, maar steeds een stuk(je) naar links. En ja, ik heb geprobeerd het stuur helemaal naar links en rechts te draaien, maar dan wordt het soms alleen maar erger.
pi_75639367
De G25 heeft geen potmeter maar een optische sensor. Blijkbaar deugt dat ding niet.
Kijk eens of die los zit oid.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_75639440
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.

Head tracking gaat mogelijk niet zo zeer het draaien van het hoofd zijn, maar meer je hoofd heen en weer bewegen terwijl je recht vooruit kijkt, net zoiets als het in de bocht mee bewegen met je controller, wat je zoweiso standaard meestal wel doet :p
Het schijnt ook dat dan de focus heel subtiel veranderd, dus niet met schokken en stoten enzo.
Maargoed, we zullen het zien.
Hoezo wachten? Gewoon importeren. Ben je nog een van de eersten ook.
pi_75641974
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

Hoezo waarschijnlijk? De releasedate staat op maart 2010, maar afgelopen week schemerde in uitspraken door dat het wellicht de zomer kon gaan worden. Met een beetje geluk krijgen wij hem dan in de herfst.

http://www.destructoid.co(...)release-157655.phtml
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_75658603
http://www.eurogamer.net/(...)emo-gameplay?size=hd

Eurogamer heeft wat 720P footage online staan. Valt me op dat het er pre-race echt prachtig uitziet, maar dat het tijdens de race echt tegenvalt, als ik het zo zie minder mooi dan Forza 3, zoals me tijdens de Gamescom in Keulen ook al was opgevallen....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_75669162
Dit ziet er inderdaad minder uit, maar zoals je zelf zegt, het is 760P, misschien dat het dus straks bij 1080P wel beter is. Kan me niet voorstellen dat die perfectionisten bij PD wel steeds de release datum verschuiven voor allerlei details terwijl het grafisch achterhaald blijft....

Dus ik ga donderdag fijn de demo downloaden en me dan voorbereiden op een aantal rondjes op Daytona Speedway
  woensdag 16 december 2009 @ 19:09:17 #202
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_75698985
TVP ook 1 van de redenen dat ik mijn ps3 heb gekocht, kan niet wachten
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 16 december 2009 @ 20:23:04 #203
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_75702437
Zo lelijk zijn die graphics toch niet? En ik zie niet eens zoveel verschil tussen 720p en 1080p.
pi_75702922
Ik vind alleen het uitstellen ervan wel kut. Het mag dan wel een heeele goede game worden..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_75717649
Vanavond de time-trial demo
pi_75717844
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef Darkzell het volgende:
Vanavond de time-trial demo
pi_75719148
Ja, goffedomme, staat 'ie wel in de store, zijn de servers nog down of hebben maintenance. Wat zijn dat nou voor grappen?!
Jack does it in real time...
pi_75725238
Hij staat al wel in de Japanse store zag ik net. Net al even gespeeld maar ik ga sowieso vanavond nog maar even de demo uit de NL store downloaden. Verder moet ik vooral nog veel oefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')