Vanaf de aankomende uitgave, met 170 modellen.quote:Op zondag 13 december 2009 05:55 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring met stuurtjes, maar vanuit gamepad ervaring ism racegames weet ik dat je soms de deadzone wat ruimer moet zetten. Iig had dit eerst ook met gamepad, daarna loste ik het zo op.
Doet GT al schade modellen? Anders zou ik zeggen dat je misschien je auto eens flink in de vangrail hebt gehangen, met als resultaat dat de voorwielen niet helemaal 100% meer zijn
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef StevanoH het volgende:
Volgens mij komt GT5 pas begin Maart uit maar aangezien we de demo kunnen downloaden de 17e kan dit misschien wel eerder zijn.
Hope so
Hoezo wachten? Gewoon importeren. Ben je nog een van de eersten ook.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.
Head tracking gaat mogelijk niet zo zeer het draaien van het hoofd zijn, maar meer je hoofd heen en weer bewegen terwijl je recht vooruit kijkt, net zoiets als het in de bocht mee bewegen met je controller, wat je zoweiso standaard meestal wel doet :p
Het schijnt ook dat dan de focus heel subtiel veranderd, dus niet met schokken en stoten enzo.
Maargoed, we zullen het zien.
Hoezo waarschijnlijk? De releasedate staat op maart 2010, maar afgelopen week schemerde in uitspraken door dat het wellicht de zomer kon gaan worden. Met een beetje geluk krijgen wij hem dan in de herfst.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |