Ik vond de Demio toendertijd wel leuk hoor, mijn moeder had er namelijk een.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er ook wel ergens een grens getrokken worden, want die Mercedes loopwagen van 2 pk ofzoiets, ja dat slaat nergens op. Net zoals dat er een Mazda Demio in GT1 en 2 zat. Totaal onnodig.
Maar autootjes zoals de Civic van eind jaren 80/begin 90, een Nissan 100NX of Honda Beat vond ik zeker net zo leuk hoor. SUVjes kan ik niet zo snel opnoemen/bedenken...Kan me niet herinneren dat ik met een BMW X5 of Volvo XC90 heb lopen banjeren of dat deze soortgelijke uberhaupt in GT3/4/5 Prologue voorradig waren ?
Ik vind hem wat tegenvallen. Je mist echt de career mode. De challenges zijn wel weer leuk, maar als je die gedaan hebt is het doelloos rondjes rijden om alle auto's te verzamelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Pheno het volgende:
GT voor de PSP is iig cool. En de optie om de autos in GT5 te laden zit er al in, dus alleen nog maar wachten op dat verdomde schijfje
Dat kan, ik vind het zeer kanp wat ze uit de PSP trekken. Geen last van hickups, geen popupbomen e.d. En gewoonweg lekker racen. Leuk spel voor onderweg, niets meer, niets minderquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef Wii-Style het volgende:
Als ze gewoon GT4 hadden geport met een paar extra features had ik waarschijnlijk daar een PSP voor gekocht. De teleurstelling was echt niet normaal, vooral omdat ik het zo meesterlijk zou vinden om een GT-achtige spel te hebben op een handheld.
Japanse release ja. Europa is meestal als laatste in de buurt dus dat zal dan wel de zomer worden.quote:
Dat schijnt inderdaad bevestigd te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:55 schreef Assassin92 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of er nu dag/nacht en weerseffecten komen in GT5. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het bevestigd was, maar, ik kan het nergens terugvinden.
2010 niet, maar de release van GT5 is een ander verhaal -_-'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:42 schreef ZoneKill het volgende:
Maart 2010 is nog ver weg.
[ afbeelding ]
Zat die niet ook al in GT5P?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef RaptoR-X het volgende:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat zelfs de TopGear track er in komt. Klopt dit?
EDIT: ja dus
Bron
Ok, nou het was in ieder geval al heeeeeeeeel lang bekend dat hij in GT5 zou zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gevonden als dat zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |