Die dongelquote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Mag het dan ook een topic zijn over dat ik een nieuw stuurtje heb gekocht. Geen G25 maar een Fanatec Porsche 911 Turbe S Wheel. link Als het goed is heb ik em deze of volgende week binnen. Het voordeel btw. van dit stuur is dat hij met een dongel ook op de ps3 en pc kan worden aangesloten. Het enige nadeel is het prijs kaartje.
Ja hij is gratisquote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Meike26 het volgende:
Alleen vraag ik mij nu af of de demo gratis word of niet ?
dat heb ik ook gelezen, maar of het er daadwerkelijk in zit en of het goed werkt tsja who knows, maargoed je hebt er een eye toy camera voor nodig.quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Meike26 het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, krijgt GT5 zo'n eyecam-track dinges, waardoor je, als je met je hoofd naar links beweegd, naar links kijkt in het spel.... en zo ook voor rechts natuurlijk
Maar als ik naar links kijk, gaat de TV niet mee naar links, dan kijk ik naar buiten.quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Meike26 het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, krijgt GT5 zo'n eyecam-track dinges, waardoor je, als je met je hoofd naar links beweegd, naar links kijkt in het spel.... en zo ook voor rechts natuurlijk
Lol, ik de seat nieuwste versie en de g27, en met wat oude racespelltjeskan ik zeggen, helemaal goed :pquote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Major-Balls het volgende:
Ik hoef niet om me heen te kijken, ik rij toch wel vooraan![]()
![]()
Ik weet niet wat de demo in gaat houden, iig de nieuwe GT Academy challenge.. daar gaat het allemaal om. Weet niet wat er extra bij zit.
Ik heb net een playseat en G25 stuur besteldKomt dinsdag binnen als het goed is
Ik heb totaal geen ervaring met stuurtjes, maar vanuit gamepad ervaring ism racegames weet ik dat je soms de deadzone wat ruimer moet zetten. Iig had dit eerst ook met gamepad, daarna loste ik het zo op.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Splobber het volgende:
Heb nu de G25 volledig werkende op een zelfgemaakte wheelstand. Heerlijk stuurtje! Alleen hij wijkt toch nog steeds af naar een bepaalde hoek.
In het begin staat ie in het midden, maar na een paar rondjes rijden wijkt ie steeds meer naar links of rechts af, en centreert ie daar ook. Heb ik nou weer pech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |