Zou me niks verbazen als dat al is gebeurd. Alle bronnen vertellen over een ''ernstig incident'' waarvan nog niks bekend is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:00 schreef Disorder het volgende:
Daar gaan nog doden vallen als de politie niet tijdig en hard ingrijpt.
Dat zei mijn tante ook. Ik was er van de week met mijn man. Buiten toen we naar de auto liepen kreeg hij een sneeuwbal tegen zich aan van zo'n groepje Marokkanen die daar altijd rondhangen. Ik zag hem verstijven. Dus ik had zoiets van oh god, nu zullen we het krijgen, hij zal er wel op af gaan want zo is ie. Gelukkig kon ik hem rustig krijgen van het is maar een sneeuwbal joh enzo. Ze begonnen vervolgens wel echt heel irritant te lachen, op zo'n hoge toon. Ik was blij dat we in de auto zaten. Echt hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:00 schreef Disorder het volgende:
Daar gaan nog doden vallen als de politie niet tijdig en hard ingrijpt.
Wat heeft dit in vredesnaam te maken met de gedachte dat er binnenort doden gaan vallen als de politie niet ingrijpt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat zei mijn tante ook. Ik was er van de week met mijn man. Buiten toen we naar de auto liepen kreeg hij een sneeuwbal tegen zich aan van zo'n groepje Marokkanen die daar altijd rondhangen. Ik zag hem verstijven. Dus ik had zoiets van oh god, nu zullen we het krijgen, hij zal er wel op af gaan want zo is ie. Gelukkig kon ik hem rustig krijgen van het is maar een sneeuwbal joh enzo. Ze begonnen vervolgens wel echt heel irritant te lachen, op zo'n hoge toon. Ik was blij dat we in de auto zaten. Echt hoor.
Sfeerschets.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat heeft dit in vredesnaam te maken met de gedachte dat er binnenort doden gaan vallen als de politie niet ingrijpt?
Wow, wel ernstig daar dan. Er werd een sneeuwbal gegooid en geprovoceerd.quote:
In de zin van als ik het goed heb begrepen het daar allemaal extra gevoelig ligt door dit soort kleine onbenulligheden. Als het een Molukse vrouw was geweest die door Marokkaanse jongeren werd bekogeld met sneeuwballen heb je maar zo de poppen aan de dansen. Molukse oudjes gaan ook maar niet zo snel de deur meer uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat heeft dit in vredesnaam te maken met de gedachte dat er binnenort doden gaan vallen als de politie niet ingrijpt?
Zoals ik het goed heb begrepen heeft een auto met Marokkaanse inzittenden ingereden op een groep Molukkers. En er zijn meerdere gewonden gevallen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wow, wel ernstig daar dan. Er werd een sneeuwbal gegooid en geprovoceerd.
Nee, sorry. Hele matige sfeerschets binnen de context van de mogelijkheid van dodelijk geweld.
Vind ik niet. Bij zo'n exces doen de details er meestal ook wel toe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wow, wel ernstig daar dan. Er werd een sneeuwbal gegooid en geprovoceerd.
Nee, sorry. Hele matige sfeerschets binnen de context van de mogelijkheid van dodelijk geweld.
http://nos.nl/artikel/126(...)en-en-culemborg.htmlquote:In de wijk Terweijde reden vier Marokkanen met een auto achteruit door een hek in op een groep Molukkers. Twee inzittenden gingen er vandoor, de andere twee werden door omstanders uit de auto gehaald en zijn in elkaar geslagen. Ze zijn later opgenomen in het ziekenhuis. De politie spreekt van een "ernstig incident". Sinds september zijn er spanningen in Culemborg tussen Marokkaanse en Molukse jongeren. Er waren toen een week lang rellen waarbij de ME werd ingezet.
Behalve degenen die op de PvdA, D66 of Groen Links stemmen. Dus nog een grote groep die ze niet veracht.quote:Op zondag 13 september 2009 21:36 schreef hoerenjong het volgende:
Ik schrok wel van het aantal Marokkanen in Culemborg. Vroeger was dat toch een zeer respectabel dorp waar je graag wilde wonen. De huizenprijzen daar zullen na vandaag wel compleet instorten. Niemand in Nederland wil tussen de Marokkanen wonen, vrijwel iedereen veracht die lui.
Valt mee hoor, het grootste deel van de Bijlmer is erg opgeknapt en vervangen door mooie laagbouw en veel groen, het is maar klein deel wat crimineel is, en zolang je er niet mee bemoeit gebeurd je weinig. In Amsterdam zijn sommige stukken Noord, en nieuw West pas echt een ramp.quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Er zijn al "no go zone's" in Nederland waar niets aan gedaan wordt (Bijlmer bv) waarom
zou ik hoop hebben dat het minder zal worden?
Ik vrees dus voor de toekomst, ja.
vroeger was het een ''echte'' Molukkerwijk, en verder haast niks aan de hand. In de wijk leefden bijna alleen maar Molukkers (maar ook gewoon Nederlanders) en waren er weinig incidenten. Echter sinds dat die Marrokanen er zijn..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:17 schreef Asgard het volgende:
Is er nog maar ÉÉN groep, ÉÉN GROEP (!!!) in Nederland die geen last heeft van Marokkanen?!
Die ratten zullen er ooit eens niet bij betrokken zijn.
Die Molukkers daar zullen vast ook wel geen lieverdjes zijn, maar de enige constante iedere keer zijn toch weer die Marokkanen.![]()
Comapatienten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:17 schreef Asgard het volgende:
Is er nog maar ÉÉN groep, ÉÉN GROEP (!!!) in Nederland die geen last heeft van Marokkanen?!
Die ratten zullen er ooit eens niet bij betrokken zijn.
Die Molukkers daar zullen vast ook wel geen lieverdjes zijn, maar de enige constante iedere keer zijn toch weer die Marokkanen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |