Want de wijze hoe een OP gepresenteerd wordt en de persoon die die plaatst, zegt alles over het (niet) kunnen bestaan van een interessant topic met verschillende visies en argumenten.quote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tong is inderdaad onverbeterlijk. Vreemd dat zijn copy/paste's van teletext nog steeds getolereerd worden. Het voegt zelden iets toe aan een topic, ontbeert altijd een eigen mening en de formattering is een drama.
Ik zou zeggen leg je huid maar in de vuurlinie en bevrijd ons van de Mocro's, internetheld.quote:Op zondag 13 september 2009 21:39 schreef hoerenjong het volgende:
[..]
Beter dan al die autochtone melkmuiltjes van tegenwoordig. Die rennen alleen maar hard weg als er een clubje marokkaantjes aankomt.
Ja, dat is de toekomst, helaas...quote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
Wordt dit de toekomst van Nederland? Massale onrusten zoals in Parijs enzo in achterstandswijken?
Waar gaat dit naar toe met dit land?
Ik heb mijn portie heus al gehad. Maar het is te laat. De enige die ons nog kan redden is Geert Wilders.quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zou zeggen leg je huid maar in de vuurlinie en bevrijd ons van de Mocro's, internetheld.
Inderdaad, was vanavond nog een item van op het NOS journaal als ik het goed heb, over demonstraties van rechts Brittannië die gingen protesteren bij een moskee in Londen als ik het goed heb. Er werd via Facebook en via sms'jes opgeroepen om de moskee te komen 'verdedigen' en voor je 't wist stond er een muur van allochtonen tegen de rechts stemmers te schreeuwen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, dat is de toekomst, helaas...
De macht op straat dmv geweld.quote:Op zondag 13 september 2009 21:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Inderdaad, was vanavond nog een item van op het NOS journaal als ik het goed heb, over demonstraties van rechts Brittannië die gingen protesteren bij een moskee in Londen als ik het goed heb. Er werd via Facebook en via sms'jes opgeroepen om de moskee te komen 'verdedigen' en voor je 't wist stond er een muur van allochtonen tegen de rechts stemmers te schreeuwen.
Je kan wel raden waar het op uit liep natuurlijk, gevechten en ME.
Ja correct, de schuld werd ook meteen bij de demonstranten gelegd, en de allochtonen die kwamen 'verdedigen' werden weer in de luwte gelaten. Blijkbaar is het recht tot protest ook al gebaggetaliseerd in Groot Brittannië.quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
De macht op straat dmv geweld.![]()
Alleen de bruine hemden ontbreken nog.
Hoewel ik het met je eens ben is het te triest voor woorden dat rechts extremistenquote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Laat ze elkaar lekker afmaken, scheelt weer 200 uitkeringstrekkers
Ook dat natuurlijk, maar ik vraag me af of elke demonstrant ook een skinhead is/was. Je kan er wel van uit gaan dat dat volk er tussen zat natuurlijk, maar rechtvaardigt dat ook meteen dat er wordt opgeroepen om een gebouw te komen verdedigen?quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Laat ze elkaar lekker afmaken, scheelt weer 200 uitkeringstrekkers
Zal het niet meer met de huurprijzen van de woningen te maken hebben?quote:Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Molukkers hebben altijd het rijk alleen gehad en ze zullen er Marokkanen hebben laten wonen om dat in te dimmen.
Wat een gelul. Er wonen nu al drie keer zoveel Marokkanen dan Molukkers in die wijk. Molukkers zijn echt een verademing, een grote aanwinst voor Nederland, vergeleken met het Marokkaanse gajes.quote:Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Toen Oblivion nog een klein Oblietje was, was daar al gezeik. (25 jaar geleden)
Als je de politie achter je aan kreeg omdat je brommertje opgevoerd was, reed je gewoon naar die wijk.
De politie draaide gewoon om. Nergens meer last van
En ja dit is uit eigen ervaring.
Was algemeen bekend.
Toen hebben ze dus gefaald er wat aan te doen, en nu zijn de poppen aan het dansen.
Molukkers hebben altijd het rijk alleen gehad en ze zullen er Marokkanen hebben laten wonen om dat in te dimmen.
Ja, de Molukkers die ik ken wonen juist meestal in koopwoningen en hebben een normale/goede baan.quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef hoerenjong het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er wonen nu al drie keer zoveel Marokkanen dan Molukkers in die wijk. Molukkers zijn echt een verademing, een grote aanwinst voor Nederland, vergeleken met het Marokkaanse gajes.
Same here. Molukkers zijn gewoon heel erg oké. Ja, ze komen voor zichzelf en hun groep op, als dat nodig is, en gaan daarin vrij ver, maar daar is niks mis mee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, de Molukkers die ik ken wonen juist meestal in koopwoningen en hebben een normale/goede baan.
Ik heb ooit gewoond in een dorp waar een heel groot kamp zit.quote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zal het niet meer met de huurprijzen van de woningen te maken hebben?
Molukkers wonen meestal niet in de duurste wijken. (understatement)
Hoe bedoel je gelul...quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef hoerenjong het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er wonen nu al drie keer zoveel Marokkanen dan Molukkers in die wijk. Molukkers zijn echt een verademing, een grote aanwinst voor Nederland, vergeleken met het Marokkaanse gajes.
In Breda heb je nog een "echte Molukkerswijk" (Driesprong) en van die woningenquote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, de Molukkers die ik ken wonen juist meestal in koopwoningen en hebben een normale/goede baan.
En als we ze 10.000 Euro meegeven net als Spanje? Mag het dan wel.quote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef Aartjan het volgende:
[..]
Ooooooh... Hoerenjong is een nazi die mensen wil deporteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |