Jawel en dat begrijp ik ook, zeker als je bedenkt dat er al langer spanningen zijn, maar vind het frappant dat er verder met geen woord over die molukkers gerept wordt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef blckbb het volgende:
Aan de ene kant niet geheeld juist ja, die toetakeling, maar wat zou jij doen als er iemand met een auto jou probeert te vermoorden?
Daar geef ik je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel en dat begrijp ik ook, zeker als je bedenkt dat er al langer spanningen zijn, maar vind het frappant dat er verder met geen woord over die molukkers gerept wordt.
Noch de Marokkanen noch de politie wil met de pers praten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel en dat begrijp ik ook, zeker als je bedenkt dat er al langer spanningen zijn, maar vind het frappant dat er verder met geen woord over die molukkers gerept wordt.
Geen vreemde insunuaties maken, knul. Heb je ook de startpost gelezen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef raptorix het volgende:
Kwamen die Molukkers daar trouwens met de trein?
Die Molukkers wel dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Noch de Marokkanen noch de politie wil met de pers praten.
Er staat zelfs een video hier ergens in het topic waarin een Molukker uitlegt wat er gister is gebeurd.quote:
Ow, heb niet het hele topic doorgelezen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:14 schreef Asgard het volgende:
[..]
Er staat zelfs een video hier ergens in het topic waarin een Molukker uitlegt wat er gister is gebeurd.
Mensen die denken dat de islam hier iets mee te maken heeft zijn volgens mij niet helemaal goed in hun hoofd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef JohnDope het volgende:
Ook hier geldt weer: islam is vrede.
Het is de cultuur=islam in combinatie met een op zijn zachtst gezegd belabberde opvoeding.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de islam hier iets mee te maken heeft zijn volgens mij niet helemaal goed in hun hoofd.
Tijd dat je man de zelfbeheersing krijgt die je van een 12-plusser mag verwachten. Figuren die meteen beginnen te schuimbekken van een sneeuwbal kun je beter meteen een dwangbuis aanleggen en afvoeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat zei mijn tante ook. Ik was er van de week met mijn man. Buiten toen we naar de auto liepen kreeg hij een sneeuwbal tegen zich aan van zo'n groepje Marokkanen die daar altijd rondhangen. Ik zag hem verstijven. Dus ik had zoiets van oh god, nu zullen we het krijgen, hij zal er wel op af gaan want zo is ie. Gelukkig kon ik hem rustig krijgen van het is maar een sneeuwbal joh enzo. Ze begonnen vervolgens wel echt heel irritant te lachen, op zo'n hoge toon. Ik was blij dat we in de auto zaten. Echt hoor.
Hoho, er werd ook op een hoge toon gelachen en dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wow, wel ernstig daar dan. Er werd een sneeuwbal gegooid en geprovoceerd.
Nee, sorry. Hele matige sfeerschets binnen de context van de mogelijkheid van dodelijk geweld.
Volgens mij gaat het met mijn hoofd prima, en is het onzinnig te doen alsof islam hier niet mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de islam hier iets mee te maken heeft zijn volgens mij niet helemaal goed in hun hoofd.
ieslaam ies vredequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Islam heeft een, eh, bijzondere opvatting over vrede.quote:
Ik lees dit o.a.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef blckbb het volgende:
En hier gaat het bekvechten gewoon verder:
http://www.culemborgsecou(...)gehouden.474075.news
Ik zie dus dat er 500 Molukkers zijn en 4000 stuks gajes.quote:MAROC4LIFE op 02-01-10 13:51
ER IS GEEN MISLUKTE BUURT VAN DE MISLUKKERS.. TERWEIJDE IS EEN MAROKKAANSE WIJK... EN ACHTERDEPOORT IS OOK EEN MAROKKAANSE WIJK..JULIE HEBBEN 2 STRAATJES HAHAHA. 4000 MAROKKANEN (AL1 MAAR OVER CULEMBORG HE) TEGEN 500 MISLUKKERS. HAHA IS TOG GEEN PARTIJJJJJJ JONGEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!HAHAH MAAR HIER HOU IK HET BIJ. NIET PRATEN MAAR KOMENNN!!! WIJ HEBBEN AL GEWONNEN SNAP JE! wuhahuahuauhauhauh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |