abonnement Unibet Coolblue
pi_72696728







Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM
fcgrunn3 vak X



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Winst in Friesland
    [*] Winst in Friesland
    [*] Winst in Friesland



    One Shot, One Kill .


    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72696789
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:24 schreef clauwheee het volgende:

    Er moet nog heel veel gebeuren maar hopelijk is dit goed voor het vertrouwen. Leuk om te zien dat die gasten van ons als een kind zo blij door het veld renden. Stenman, Femi en Luciano, haha.
    Die zoen van Stenman op Luciano .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72696882
    Heerlijk die ontlading van de spelers, niet alleen vanwege de winst, maar ook omdat ze echt wel beseften dat we al 12 jaar niet meer gewonnen hadden in Friesland.
    pi_72696883
    Haha ja venom, dat was een volle.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_72696961
    Nordstrand
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72696995
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Die zoen van Stenman op Luciano .
    misschien zijn ze wel homo
    pi_72697078
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:30 schreef clauwheee het volgende:
    Haha ja venom, dat was een volle.


    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72697141
    Ik mis in dat gifje uit de OP nog de handsbal van Lovre voorafgaand aan z'n voorzet...
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_72697380
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Ik mis in dat gifje uit de OP nog de handsbal van Lovre voorafgaand aan z'n voorzet...
    waar hb je het over?
      zondag 13 september 2009 @ 13:56:28 #10
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72697804
    Echt zo'n Nevland-doelpunt...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72697843
    venom, dat one shot,one kill heb je ook hier vandaan

    verder:


    pi_72697927
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef d_b01 het volgende:
    venom, dat one shot,one kill heb je ook hier vandaan
    Neh, dat "one shot, one kill" heb ik van Nordstrand zelf, die zei dat in een interview op eredivisielive.
    Ze vroegen aan hem of hij echt zo'n sluipmoordenaar is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72698239
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Neh, dat "one shot, one kill" heb ik van Nordstrand zelf, die zei dat in een interview op eredivisielive.
    Ze vroegen aan hem of hij echt zo'n sluipmoordenaar is.
    aah, oke nog maar even een klein fotoverslagje dan? :








    pi_72698477
    Volgens mij zijn die foto's gemaakt door actafotografie.
    pi_72698781
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef Prosac het volgende:
    Volgens mij zijn die foto's gemaakt door actafotografie.
    hoe kom je daar nou weer bij dan?
      zondag 13 september 2009 @ 16:37:41 #16
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72701470
    Jeuh nu worden we gewoon 6e.
    pi_72701639
    Mooie TT
      zondag 13 september 2009 @ 17:03:54 #18
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72702322
    Lekker wakker worden zo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72706340
    Krijgen jullie die lach ook maar niet van de bek af?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72706488
    Ik voel me al de hele dag top.
    pi_72708446
    Tering Veel Plezier gehad gisteren in het ALS
    pi_72709105
    Mooi man, der heeft zelfs iemand bij die goal staan filmen.

    pi_72710859
    Eigenlijk was het, op de eerste vijftien minuten na, weer eens een vrij matige vertoning. Deze keer zit ik er door die nipte 0-1 overwinning tegen onze grote vrienden echter niet zo mee. Hopelijk geeft dit vertrouwen, zodat het voetballend wellicht ook beter wordt.
    pi_72721714
    Thomas Enevoldsen tegen Ron Jans, na afloop in de kleedkamer: "Hoezo moeilijk om in Heerenveen te winnen?"
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 14 september 2009 @ 08:55:08 #27
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_72722070
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 08:19 schreef Karrs het volgende:
    Thomas Enevoldsen tegen Ron Jans, na afloop in de kleedkamer: "Hoezo moeilijk om in Heerenveen te winnen?"
    :)
    pi_72722575
    quote:
    Stenman: 'Wij zijn de beste ploeg van het Noorden'

    Voor het eerst werd er dit seizoen gewonnen. De 1-0 overwinning op sc Heerenveen was tevens de eerste uitzege van deze eeuw op de Friese concurrent. Thomas Enevoldsen en Morten Nordstrand maakten hun debuut voor FC Groningen. Nordstrand scoorde ook nog eens zijn eerste treffer. Reden voor veel blijdschap na afloop van het duel.

    “Dit is een geweldig gevoel,” aldus Enevoldsen. “Deze overwinning is heel belangrijk al was het een moeilijke wedstrijd. Gelukkig stonden we achterin goed en hebben we de drie punten.” Enevoldsen trainde vorige week voor het eerst mee en stond direct in de basiself van trainer Ron Jans.

    Niet verwacht
    “Eigenlijk had ik het niet verwacht en was ik verrast dat ik mocht beginnen,” zegt de middenvelder. “Het shirt voelt lekker om mijn schouders en ik ben blij dat ik nu mag spelen voor FC Groningen. Mijn eerste dagen hier waren super. Ik heb een goede indruk van de stad en de trainingen waren erg leuk. Het verschil tussen de Eredivisie en de Deense competitie is dat hier meer man tegen man wordt gespeeld. In Denemarken spelen ze meer vanuit de zone. Dat is even wennen, maar het ging goed. Winnen in Heerenveen is een geweldige afsluiting van de week.”

    Heerlijk gevoel
    Voor spits Morten Nordstrand was dat niet heel anders. “Scoren voor je nieuwe club geeft natuurlijk een heerlijk gevoel. Goran Lovre gaf een goede pass over rechts en ik pakte de kans om te scoren. Ook ik wist dat deze wedstrijd heel belangrijk was. Toen ik hier twee weken geleden kwam, hadden ze het al over het duel tegen sc Heerenveen. Daarom is het ook zo lekker dat we hier hebben gewonnen.”

    Doelstelling
    Fredrik Stenman schreef voorafgaand aan het seizoen de doelstelling op papier om eens te winnen in Heerenveen. “Het spel was niet goed, maar we hebben wel de punten. Die zijn erg belangrijk. Als dit zo blijft, kunnen we weer omhoog,” aldus de Zweedse verdediger.

    Stenman was erg blij met de nieuwelingen in de ploeg. “Thomas en Morten hebben het heel goed gedaan. Ze hebben laten zien waarom ze gehaald zijn. Met Nordstrand hebben we nu een spits die ons deze belangrijke doelpunten kan geven.” Alle wedstrijden zijn volgens veel sporters even belangrijk. Voor Stenman geldt dit niet altijd. “Winnen van sc Heerenveen is nog veel lekkerder. Waarom? Het is een derby hè. Wij zijn de beste ploeg van het Noorden.”

    FC Groningen
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 20:17 schreef Prosac het volgende:
    Mooi man, der heeft zelfs iemand bij die goal staan filmen.

    Heerlijke beelden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72722659
    Is er al een scan van de voorpagina van het DvhN, als het goed is sta ik erop.
    pi_72722745

    Klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72722812
    jaaaaaa, ik zie mezelf.
    pi_72722848
    Dit is trouwens voor de wedstrijd aan. Spanning op de koppies.
    pi_72722882
    Wel een fraaie grote vlag .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72723003
    Absoluut, degene die er mee zwaaide wist precies wanneer hij er mee moest kappen: "op de momenten dat ik me er lichtelijk aan begon te irriteren"

    pi_72723025
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:54 schreef Prosac het volgende:
    Absoluut, degene die er mee zwaaide wist precies wanneer hij er mee moest kappen: "op de momenten dat ik me er lichtelijk aan begon te irriteren"

    Aha, dan moet ik dus achter die vlag zoeken als ik jou wil vinden op de foto.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72723053
    Ghehe, zoiets.

    (achter die andere vlag)
    pi_72723258
    Hey Prosac, snap je nu waarom we vorig jaar (en het jaar daarvoor) een feestje vierden alsof we de Champions League hadden gewonnen? Het is je gegund hoor!
    pi_72723346
    Dat je dat onthouden hebt.
    Ik trek dat soort dingen gewoon erg slecht op de dag zelf.
    En als je de Friezen steeds maar hoort zeggen: "ach, een van de 17, alleen cambuur telt" en vervolgens wordt een overwinning zo gevierd.. tja, dan klopt er ook iets niet.
    Maar nu we -eindelijk!- eens gewonnen hebben bij jullie, begrijp ik het beter.
    pi_72723477
    Ik was nog van plan de quote erbij te zoeken maar dat is me toch teveel werk.
    pi_72725017
    Ik weet niet of dit lukt, heb het nog nooit eerder gedaan...



    pi_72725162
    d_b01 .
    Prima gelukt, thanks.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72725261
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Prosac het volgende:
    jaaaaaa, ik zie mezelf.
    Waar?
    pi_72725296
    Die kale met de geelrode jas.
    pi_72725468
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef venomsnake het volgende:
    d_b01 [ afbeelding ].
    Prima gelukt, thanks.
    graag gedaan
    pi_72725584
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
    Die kale met de geelrode jas.
    In een keer goed.
    pi_72726808
    weet iemand hoelaat de herhaling van studio voetbal van gisteren op internet staat??? jan de jonge was te gast en ik heb het gemist namelijk...
      maandag 14 september 2009 @ 12:42:50 #47
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72726942
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef d_b01 het volgende:
    weet iemand hoelaat de herhaling van studio voetbal van gisteren op internet staat??? jan de jonge was te gast en ik heb het gemist namelijk...
    Je hebt niet zo heel veel gemist hoor. Was weer redelijk saai.
    Enige wat ik in elk geval nog niet gezien had was dat Dingsdag Timmeeh in z'n nek sloeg en zo de bal op z'n rug kreeg, wat wij in het uitvak zagen als een mislukte actie van Timmeeh zelf.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72729207
    Was net genieten op de Hanze.
    pi_72729746
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Prosac het volgende:
    [ afbeelding ]
    Mooi

    Hebben ze ook weer met muntjes staan gooien?
    pi_72729842
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef TvhN het volgende:
    Was net genieten op de Hanze.
    Hoe dat zo? Friezen uitlachen?

    Toen vorig jaar Groningen bovenaan stond had zo'n gast in die sportwinkel in het HIS-gebouw de stand opgehangen. Ik heb vorige week ff gevraagd waarom de stand er dit jaar niet hangt
    pi_72729862
    Niks gevoeld. Wel een Fries die in zijn eentje het uitvak leek te gaan bestormen, maar eindigde tegen een steward.
    Een massaal ingezet "sukkeltje, sukkeltje" was zijn deel, teveel eer naar mijn mening.
    pi_72731572
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Hoe dat zo? Friezen uitlachen?
    Heb een paar Heerenveen-supporters in de klas zitten.
    pi_72732983
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
    Die kale met de geelrode jas.
    Lekker ding
    pi_72733027
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Prosac het volgende:
    Niks gevoeld. Wel een Fries die in zijn eentje het uitvak leek te gaan bestormen, maar eindigde tegen een steward.
    Een massaal ingezet "sukkeltje, sukkeltje" was zijn deel, teveel eer naar mijn mening.
    Vorig jaar zat ik vlak bij het uitvak. Kreeg bijna een muntje tegen m'n kop

    Je hebt er inderdaad altijd van die sukkeltjes bij die stoer gaan doen achter het glas
    Dat deed ik toen ik 14 was ofzo

    Ach, als zulke dingen een beetje plagerig en ludiek blijven ist wel mooi!
    pi_72733192
    Natuurlijk is het wel grappig om dat spelletje aan weerszijden van het uitvak te zien, alleen sommigen nemen dat veel te serieus. En dat is nog vermakelijker.
    pi_72733317
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
    Natuurlijk is het wel grappig om dat spelletje aan weerszijden van het uitvak te zien, alleen sommigen nemen dat veel te serieus. En dat is nog vermakelijker.
    Klopt

    Ik liep als 14-jarige een paar Borussia Dortmund supporters uit te dagen, die gasten werden nog serieus boos
    pi_72734938
    quote:
    Aanklager onderzoekt slaande beweging Dingsdag

    De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld naar een slaande beweging van Michael Dingsdag in de richting van aanvaller Tim Matavz. Dat gebeurde afgelopen zaterdag in de Noordelijke derby met FC Groningen. Dingsdag kreeg zaterdag twee keer geel van Björn Kuipers, maar de slaande beweging van de verdediger was de arbiter ontgaan. Voor zijn rode kaart is Dingsdag één duel geschorst, net als FC Twente-speler Cheick Tioté, die rood kreeg tegen FC Utrecht.

    Morten Nordstrand beleefde een geweldig debuut door de enige treffer te maken in het Abe Lenstra Stadion. Op aangeven van invaller Goran Lovre tike de aanwinst na ruim een uur spelen van dichtbij het leer achter Heerenveen-doelman Martin Lejsal.
    Flink schorsen die patjakker.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72735010
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Flink schorsen die patjakker.
    Dus dat.
    pi_72735050
    Moi

    pi_72735335
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Flink schorsen die patjakker.
    Hij heeft toch al rood gehad. Ik vind het eerlijk gezegd wat overdreven om in de hype van Studio Sport mee te gaan, die krijgen veel te veel invloed.
    pi_72735459
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Hij heeft toch al rood gehad. Ik vind het eerlijk gezegd wat overdreven om in de hype van Studio Sport mee te gaan, die krijgen veel te veel invloed.
    Nee, hij heeft geen direct rood gekregen, maar 2x geel, dus rood. Hij wordt daaroom maar voor één wedstrijd geschorst, te weinig in mijn ogen als je 2 maal iemand in het gezicht schopt. Maar goed, voor die elleboog is meneer helemaal niet bestraft, dus wat mij betreft gaan ze alles lekker bij elkaar optellen en rolt een een wedstrijd of 3 a 4 uit. .

    Ik vind het maar een naar mannetje die Dingsdag, en dan druk ik me nog zacht uit.
    Die kop van hem staat me ook niet aan.
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:49 schreef Grunner het volgende:
    Moi

    [ afbeelding ]
    Fraaie foto .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72735544
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nee, hij heeft geen direct rood gekregen, maar 2x geel, dus rood. Hij wordt daaroom maar voor één wedstrijd geschorst, te weinig in mijn ogen als je 2 maal iemand in het gezicht schopt. Maar goed, voor die elleboog is meneer helemaal niet bestraft, dus wat mij betreft gaan ze alles lekker bij elkaar optellen en rolt een een wedstrijd of 3 a 4 uit. .

    Ik vind het maar een naar mannetje die Dingsdag, en dan druk ik me nog zacht uit.
    Die kop van hem staat me ook niet aan.
    Ja, laten we iemand op zijn kop beoordelen. Dan sta jij achteraan ventje
      maandag 14 september 2009 @ 18:08:09 #63
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72735650
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ja, laten we iemand op zijn kop beoordelen. Dan sta jij achteraan ventje
    0-1.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72735813
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ja, laten we iemand op zijn kop beoordelen. Dan sta jij achteraan ventje
    .

    En dan heb ik het nog niet eens over zijn naam gehad: Dingsdag .
    Wat is een Dingsdag? Wat een achterlijke naam. Kan je toch niet maken om een kind op de wereld te zetten met zo'n achternaam? Die ouders van hem zullen wel even lomp en dom zijn als hun zoon.
    Mister "over 2 jaar speel ik in Oranje" !

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72735959
    Oke. dat sloeg nergens op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72735991
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef Prosac het volgende:
    Wat een fucking geniaal filmpje.


    "let op, dit wordt het moment dat Groningen gaat scoren"
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72735998
    4 posts achter elkaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72736110
    Vier op een rij! jij wint
    pi_72736429
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:22 schreef Prosac het volgende:
    Vier op een rij! jij wint
    .

    De Sport Tot Één

    Zo, nu even klaverjassen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72737069
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef venomsnake het volgende:
    Oke. dat sloeg nergens op.
    Jawel hoor, het was juist een briljante post. Heel erg Grunnings.
      maandag 14 september 2009 @ 21:23:00 #72
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72742924
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ] De Sport Tot Één

    Ik dacht dat het gestopt was. Een aantal maandagen om 13:30 afgestemd...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72749632
    Leuk dat Sibon en Breuer de overwinning nog gevierd hebben in Kaap Hoorn.
    pi_72751168
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat het gestopt was. Een aantal maandagen om 13:30 afgestemd...
    Ik zapte toevallig langs tvnoord en toen hoorde ik dat het bezig was, anders was ik er ook niet achter gekomen verder. Ik zag het ook niet bij de programering staan op tvnoord.nl

    Ik miste het programma al .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72756932
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72757781
    Luciano een rugblesure hoop toch wel dat hij er vrijdag er bij is
    Twinning = boring
    pi_72762207
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_72762351
    Venom, kun je dat gifje ook zo maken dat je alleen het uitvak ziet hossen? Dus net nadat die kale kerel voorbij loopt
    pi_72763045
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72763650
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 12:24 schreef Grunner het volgende:
    Venom, kun je dat gifje ook zo maken dat je alleen het uitvak ziet hossen? Dus net nadat die kale kerel voorbij loopt
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72763849
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Dank je Vergeten te zeggen, maar ik bedoelde dan als avatar. Of vraag ik nu onmogelijke dingen van je? Als je er geen zin in hebt ook geen probleem hoor.
    pi_72763924
    Het wordt wel erg klein dan:



    Of

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72764087
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef venomsnake het volgende:
    Het wordt wel erg klein dan:

    [ afbeelding ]

    Of

    [ afbeelding ]
    Haha, te gek! Super bedankt
    pi_72764669
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72785577
    quote:
    FC Groningen aast op Deense aanvaller

    FC Groningen wil zich wederom versterken met een speler uit Scandinavië, volgens sommige Deense kranten.


    De Deen Johan Absalonsen staat ook in de belangstelling van de Duitse clubs Hamburger SV, Hertha BSC en Werder Bremen en is in de winter transfervrij.

    Odense Boldklub, de huidige club van Absalonsen, wil zijn contract graag verlengen. Als het de leiding niet lukt, wil hij Odense Boldklub graag verlaten. Absalonsen kan zowel in de aanval als op het middenveld uit de voeten.

    De interesse van Hertha BSC is het meest concreet van allemaal. “Absalonsen is voor ons een erg interessante speler die zich in de toekomst mogelijk bij ons verder kan ontwikkelen”, zo meldt de algemeen directeur van Hertha BSC, Michael Preetz.

    Mocht Absalonsen naar Groningen vertrekken, dan is hij na Morten Nordstrand en Thomas Enevoldsen de derde Deense versterking dit seizoen.

    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72787160
    Scandinavisch clubje wordt het
    pi_72787297
    Lekker, Swedish Superstars met Danish Dynamite.
    pi_72789914
    Leuk, zo zijn wij ook ooit begonnen.
    pi_72792916
    Ja, jullie doen het nu met blokhoofden en zuiplappen uit Oost Europa..
    pi_72793426
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef Prosac het volgende:
    Ja, jullie doen het nu met blokhoofden en zuiplappen uit Oost Europa..
    Twinning = boring
    pi_72794356


    Hij maakt hier wel fraai de 4-2
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72794399
    Wie weet wil men van Matavz af aangezien hij geen hele wedstrijden kan spelen, en imo ook nog tekort komt.
    Dan zou een transfervrije speler uitkomst bieden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72800605
    quote:
    heb het ook gezien, hij lacht er zelf nog het hardste om
    pi_72806061
    12 kaarten verkocht voor Willem II uit.
      woensdag 16 september 2009 @ 16:07:29 #97
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72806172
    12 teveel.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72806502
    Dat weet ik. Het boycot lukt niet helemaal.
    pi_72806527
    Met wie ga je?
    pi_72806598
    Met een fles bier
    pi_72806643
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Prosac het volgende:
    Dat weet ik. Het boycot lukt niet helemaal.
    Je hebt helaas altijd mensen die (bewust) tegen de meute infietsen.
    pi_72806816
    Jammer is dat, maar het is ook niet echt kenbaar gemaakt he.
    Ik was sowieso niet gegaan, omdat vrijdagwedstrijden altijd lastig zijn.
      woensdag 16 september 2009 @ 16:36:24 #103
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72807467
    Als we maar winnen.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72812777
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:36 schreef Runselpink het volgende:
    Als we maar winnen.
    Willem 2 uit
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72834272
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72834842
    Beetje jammer dat we het met dit soort lapmiddelen moeten doen..
    pi_72835021
    Ik vrees dat een grote uitbreiding (extra ring) gewoon te duur is. .
    Maar als je bij wilt blijven heb je dat wel nodig, of iig een fors aantal extra buisness seats.

    [droommodus]

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72835043
    Business seats is wat we nodig hebben, dat levert echt geld op. Meer "gewoon" publiek is een druppel op een gloeiende plaat.
      donderdag 17 september 2009 @ 12:01:11 #109
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72835084
    Als het haalbaar is qua draagcontructie, waar ik niet vanuit ga, vind ik het eigenlijk wel een mooie (tussen)oplossing. Ik heb de tweede ring altijd aan de kleine kant gevonden.

    Misschien het speelveld nog een stukje naar beneden, waardoor er nog een aantal rijen voor kunnen. Dan zit je ook al snel rond de 28.000 plaatsen denk ik.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72835865
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef The_Verve het volgende:

    Misschien het speelveld nog een stukje naar beneden, waardoor er nog een aantal rijen voor kunnen. Dan zit je ook al snel rond de 28.000 plaatsen denk ik.
    Dat was altijd mijn idee. Een stuk naar beneden moet toch mogelijk zijn?
      donderdag 17 september 2009 @ 12:36:31 #111
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72836033
    Tja een derde ring is gewoonweg te duur en dit zijn ook van die halfslachtige oplossingen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72836283
    Uitzicht vanuit een woning in de Stoker



    Foto van Skyscrapercity.
    pi_72836522
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef Grunner het volgende:
    Uitzicht vanuit een woning in de Stoker

    [ afbeelding ]

    Foto van Skyscrapercity.
    Dat is wel gaaf.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72836772
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef Grunner het volgende:
    Uitzicht vanuit een woning in de Stoker

    [ afbeelding ]

    Foto van Skyscrapercity.
    Leuk met sfeeracties
      donderdag 17 september 2009 @ 17:31:37 #115
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72845631
    quote:
    Het zit FC Groningen vooralsnog niet erg mee in de competitie, maar mogelijk komt daar na aanstaande maandag verandering in. Dan keren Petter Andersson en Gonzalo García namelijk terug in de selectie van Ron Jans. Het tweetal stond aan de kant met blessures en kwam dit seizoen niet tot nauwelijks in actie; slechts Garciá speelde 25 minuten mee.
    De planning met de Zweed is dat hij maandagavond speelminuten krijgt in de bekerwedstrijd van Jong FC Groningen tegen Jong BV Veendam. Andersson (24) kwam al sinds januari van dit jaar niet meer in actie voor de noorderlingen, nadat hij de strijd met Ajax moest staken met zwaar kruisbandletsel. De afgelopen maanden revalideerde hij van die blessure; speelminuten maakte hij nog niet.

    “Het is niet sneller of langzamer dan gedacht. Petter moet nu weer wedstrijdritme opbouwen”, geeft trainer Ron Jans aan op de officiële website. “Als hij straks opnieuw bij de selectie kan aansluiten, heeft hij er tien maanden revalidatie opzitten en dat is volgens verwachting. Het is natuurlijk wel een bijzonder moment, met name voor Petter zelf.” Ook García, die sinds begin vorige maand niet meer in actie kwam en kampte met een rugblessure, hoopt tegen Jong BV Veendam weer zijn opwachting te maken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72847670
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef Grunner het volgende:
    Uitzicht vanuit een woning in de Stoker

    [ afbeelding ]
    Damn.
    quote:
    Foto van Skyscrapercity.
    Goed forum
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      donderdag 17 september 2009 @ 18:36:15 #117
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72847780
    Geen ernstige blessure van Luciano dus!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72849048
    andersson
    pi_72850905
    FC Groningen mist Luciano tegen Willem II

    FC Groningen kan vrijdag in het competitieduel met Willem II niet beschikken over Luciano da Silva. De doelman heeft last van een rugblessure en moet de wedstrijd daarom laten schieten, meldt de club op haar website.

    Brian van Loo, de tweede keeper van de noorderlingen, is pas net hersteld van een schouderblessure maar kan spelen tegen Willem II. Eerder moest Van Loo ook al in actie komen nadat Luciano geblesseerd raakte tegen Ajax.

    Trainer Ron Jans kijkt met verbazing naar de blessures bij zijn keepers. "Het is stuivertje wisselen met de keepers. Vorig seizoen heeft Luciano met rugproblemen de competitiewedstrijd tegen PSV moeten missen. Ik hoop dat het nu ook tot één duel beperkt blijft. Gelukkig is Brian van Loo net op tijd weer fit."

    FC Groningen heeft het traditioneel lastig bij Willem II, al wil Jans niet op terugkijken. "Dat is een serie uit de oude doos. We hebben twee jaar geleden gewonnen in Tilburg en daarmee een lange negatieve reeks doorbroken, dus op basis van de laatste twee seizoenen hebben we een score van vijftig procent geboekt. Toch komt het elk jaar weer naar boven, maar wij hebben het afgeschaft. We hebben wel respect, maar geen angst voor Willem II."

    Vorig seizoen traden Willem II en FC Groningen in Tilburg aan op een besneeuwd veld, waarna de thuisploeg aan het langste eind trok. Jans: "We hebben twee keer in Breda tegen NAC gespeeld met sneeuw en toen wonnen we. Met sneeuw in Tilburg zijn we twee keer onderuit gegaan. De voorspellingen zijn nu echter dat het niet gaat sneeuwen in Tilburg, dus zal het wel goed gaan..."

    De oefenmeester verwacht desondanks wel dat zijn ploeg het lastig zal krijgen tegen Willem II. "Ik heb Willem II een paar keer zien spelen en in die wedstrijden verdienden ze meer dan ze hebben gehad. Met name tegen Feyenoord was het spel fris, met aanvallend voetbal. Het wordt dus een aardige dobber voor ons. We zullen moeten proberen onder de druk uit te voetballen. Daar zijn we bij Heerenveen niet in geslaagd en toen hadden we gewoon het nodige geluk en een goede keeper."

    Behalve Luciano moet FC Groningen het in Noord-Brabant ook doen zonder Jeffrey Rijsdijk (knie), Gonzalo Garcia (niet wedstrijdfit), Petter Andersson (niet wedstrijdfit) en Tom Hiariej (hamstring). Verder kan Jans beschikken over een fitte selectie.

    edit: bron: voetbalprimeur
    pi_72863500
    Jammer dat Luciano niet kan spelen tegen WillemII.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:40:06 #121
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72891868
    Fucking kansloos.. en dan heb ik het niet alleen over die penalty die Wiedemeijer zag.
    pi_72891883
    stelletje prutsers
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:42:39 #123
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72891946
    -niet doen- Het lijkt nergens op, aanvallend brengen we echt geen reet.
    Het tempo ligt onder het NAP godverdomme zeg, slome duikelaars. En alles moet over rechts omdat links gewoon niks klaar gespeeld wordt.
    Bagger.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Prosac op 18-09-2009 22:43:50 ]
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:43:18 #124
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72891964
    En dan Holla, die nog vrije trappen mag nemen terwijl hij een corner niet eens voor de goal kan krijgen.
    pi_72891997
    Verrassend, we hebben weer eens verloren van Willem II.

    Paar dingetjes zijn nu wel duidelijk zijn geworden:

    -Femi hoort in de basis te staan
    -Zonneveld hoort op de bank thuis
    -We blijven een goede 10 missen, Andersson of Garcia moet daar maar gaan staan
    -Enevoldsen is een aanwinst

    Verder vond ik Pedersen wederom matig spelen, veel balverlies.
    Nordstrand ook onzichtbaar, maar die kreeg ook geen fantsoelijke ballen.

    Maar waarom brengt Jans IN VREDESNAAM Koc? De kleinste man die we hebben terwijl er ballen in de pot worden gegooid. .

    Eerste kwartier prima, onbegrijpelijk dat het daarna zover terugvalt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:45:23 #126
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72892026
    Ik heb echt maar 1 kans gezien, niet normaal.
    Het zal ze wel niet uitmaken ofzo, want ja er gaan ook maar 15 mensen mee. Gelukkig kregen ze wel allemaal een uitshirt (!?!?!?!?!).
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:46:46 #127
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72892076
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 22:44 schreef venomsnake het volgende:
    Verrassend, we hebben weer eens verloren van Willem II.

    Paar dingetjes zijn nu wel duidelijk zijn geworden:

    -Femi hoort in de basis te staan
    -Zonneveld hoort op de bank thuis
    -We blijven een goede 10 missen, Andersson of Garcia moet daar maar gaan staan
    -Enevoldsen is een aanwinst

    Verder vond ik Pedersen wederom matig spelen, veel balverlies.
    Nordstrand ook onzichtbaar, maar die kreeg ook geen fantsoelijke ballen.

    Maar waarom brengt Jans IN VREDESNAAM Koc? De kleinste man die we hebben terwijl er ballen in de pot worden gegooid. .

    Eerste kwartier prima, onbegrijpelijk dat het daarna zover terugvalt.
    Niks aan toe te voegen. Zet Lovre en Femi ook maar weer in de basis, want die voegden wel degelijk wat toe.
    pi_72892199
    En dan Holla met zijn waardeloze corners .
    En 2x gewoon hoog overschieten terwijl die ballen MINSTENS op doel hadden gemoeten.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:52:43 #129
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72892256
    oh ja, fucking Sergio Zijler.
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:53:25 #130
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72892280
    Laat Jans eerst maar eens de beste spelers opstellen. Iemand als Svejdik, dat is toch geen basismateriaal als je een goede verdediger als Sankoh in je selectie hebt?

    En wat moet Femi doen om in de basis te komen? Hij heeft tot nu toe elke wedstrijd uitstekend gespeeld.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:54:19 #131
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72892309
    WAARDELOOS
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:56:06 #132
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72892370
    Jans houdt zich nog aardig in..
    pi_72892391
    ze mogen zich schamen. wanprestatie van formaat
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72892432
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 22:53 schreef The_Verve het volgende:
    Laat Jans eerst maar eens de beste spelers opstellen. Iemand als Svejdik, dat is toch geen basismateriaal als je een goede verdediger als Sankoh in je selectie hebt?

    En wat moet Femi doen om in de basis te komen? Hij heeft tot nu toe elke wedstrijd uitstekend gespeeld.
    Snap ik ook niet. Zal wel komen omdat hij vorig jaar heeft gezegd dat Holla een dragende speler is etc etc. Maar Femi is verdedigend op het middenveld gewoon beter. Van Svejdik kan ik dan nog enigzins begrijpen aangezien Sankoh gewoon pissed wegloopt bij een training. Maar die jongen heeft zijn straf nu wel gehad, in de basis volgende week aub.

    Oh, en Zonneveld was weer dramatisch. Snap nog steeds niet dat ze hem hebben gehuurd, maar goed.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:03:19 #135
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72892644
    Dat zeg je nu. Je hebt maanden geroepen om Zonneveld...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72892698
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:06:05 #137
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72892744
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
    Dat zeg je nu. Je hebt maanden geroepen om Zonneveld...
    Dat was ik
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:06:16 #138
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72892749
    Volgende week graag een penalty voor ons na een overtreding op de middellijn.
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:07:31 #139
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72892801
    Ik heb liever dat er volgende wedstrijd godverdomme met wat passie en strijdlust gespeeld wordt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72892810
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
    Dat zeg je nu. Je hebt maanden geroepen om Zonneveld...
    Dus niet he, ik ben nooit voorstander geweest van Zonneveld. Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Grulez?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:17:25 #141
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72893169
    Was een grapje op deze sombere avond...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72893191
    Ach, jullie staan nog steeds boven ons daar halen jullie toch zoveel genoegen uit
    pi_72893204
    En alleen ik had hem door. Goed he.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72893696
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef The_Verve het volgende:
    Was een grapje op deze sombere avond...
    He, stink ik er ook nog in ook .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72894765
    Ze hebben echt helemaal niets klaargespeeld vanavond.

    One shot, one kill

    Jans
    pi_72896808
    ... eh, excuse me... Willem II uit. Daar rust een vloek op. Dus ga nou geen conclusies lopen trekken.
    Vorig jaar verloren we er met 3-0 terwijl we bovenaan stonden. Kom op nou, pas na volgende wedstrijd weten we hoe de vlag er bij hangt.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72897027
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Karrs het volgende:
    ... eh, excuse me... Willem II uit. Daar rust een vloek op. Dus ga nou geen conclusies lopen trekken.
    Vorig jaar verloren we er met 3-0 terwijl we bovenaan stonden. Kom op nou, pas na volgende wedstrijd weten we hoe de vlag er bij hangt.
    Naja, van de 7 wedstrijden hebben ze mij nog geen 1 keer weten te overtuigen..
    Geen fatsoenlijke aanval of wat dan ook.. Dat is in de voorgaande seizoenen wel eens anders geweest..

    Roda, vvv, nac, h'veen en willem II hadden minimaal 10 punten moeten opleveren.. Ajax en PSV mag je van verliezen (ook al kon de FC het hun knap lastig maken in de voorgaande jaren..)

    En op papier lijkt de selectie niet eens zó slecht? Wat missen ze nou? Snelheid? Een killer voorin?
    l|||-------|||l
    pi_72897071
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Silvanovisch het volgende:

    [..]

    Naja, van de 7 wedstrijden hebben ze mij nog geen 1 keer weten te overtuigen..
    Geen fatsoenlijke aanval of wat dan ook.. Dat is in de voorgaande seizoenen wel eens anders geweest..

    Roda, vvv, nac, h'veen en willem II hadden minimaal 10 punten moeten opleveren.. Ajax en PSV mag je van verliezen (ook al kon de FC het hun knap lastig maken in de voorgaande jaren..)

    En op papier lijkt de selectie niet eens zó slecht? Wat missen ze nou? Snelheid? Een killer voorin?
    Het begint nu pas. De selectie is nu pas compleet en heeft tegen Heerenveen al laten zien wat dat kan opleveren. De wedstrijd tegen Willem II is gewoon vervloekt, is altijd al zo geweest, klaar. Er waren tegen PSV alleen al genoeg aanknopingspunten om te concluderen dat het zo slecht nog niet is. Maar pas nu hebben we de selectie om er wat van te kunnen maken. Dus pas nu kunnen we omhoog gaan kijken.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72897505
    Is Garcia geblesseerd ofzo? Ik heb hem dit seizoen nog niet zien spelen.

    Toegegeven, ik volg Groningen niet echt.
      zaterdag 19 september 2009 @ 03:51:50 #150
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_72898126
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 02:11 schreef buddyb het volgende:
    Is Garcia geblesseerd ofzo? Ik heb hem dit seizoen nog niet zien spelen.

    Toegegeven, ik volg Groningen niet echt.
    quote:
    FC Groningen kan na negen maanden weer beschikken over Petter Anderson. De Zweed liep in januari 2009 een zware knieblessure en is daar ondertussen van hersteld. Hij traint al weer enige tijd mee met de ploeg van Ron Jans, maar gaat maandag eerst wedstrijdritme opdoen bij de beloften.

    Jans vertelt op de officiële site van FC Groningen over de blessure van de Zweed. "Het is niet sneller of langzamer dan gedacht. Petter moet nu weer wedstrijdritme opbouwen. Als hij straks opnieuw bij de selectie kan aansluiten, heeft hij er tien maanden revalidatie opzitten en dat is volgens verwachting. Het is natuurlijk wel een bijzonder moment, met name voor Petter zelf."

    Ook Gonzalo Garcia maakt zijn rentree bij de beloften. De aanvaller ontbrak de afgelopen tijd vanwege een rugblessure en is ondertussen zo goed als wedstrijdfit.
    pi_72899595
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Silvanovisch het volgende:

    [..]

    En op papier lijkt de selectie niet eens zó slecht? Wat missen ze nou? Snelheid? Een killer voorin?
    Een goede trainer. Iemand die de wedstrijd tactisch naar zijn hand kan zetten.
    pi_72899986
    Woensdag ook nog uit tegen Utrecht in de beker.. Gaat weer loodzwaar worden. Het zal toch echt 10x beter moeten dan gisteravond, anders ga je daar ook weer hard op je plaat.

    Het probleem is het middenveld, te sloom, te voorspelbaar en geen creativiteit. Het gaat steeds redelijk tot de 16, dan weten de middenvelders geen raad meer met de bal, te weinig lopende mensen en een goede steekbal is er ook niet bij.

    De linkerkant met Zonneveld is VEEL te traag, Zonneveld laat steeds zijn man lopen en komt gewoon iedere keer weer net te laat. Enorm irritant. Holla is opbouwend pima, maar verdedigend vind ik hem gewoon minder, laat Femi nu maar controlerend gaan spelen.

    En moet snelheid, creativiteit en beweging bij op het middenveld. Misschien zelfs wel het systeem omgooien, want Pedersen kan mij ook niet overtuigen. Ik heb soms het idee dat het meer een 10 is dan een spits.

    ---------------Holla----------Femi------------
    ---Enevoldsen------Garcia--------Andersson
    ---------------------Nordstrand

    of

    -------------------------Femi------------------------
    ---------Enevoldsen----------Holla----------------
    ----Garcia-----------Nordstrand------Andersson

    4-4-2 met Zonneveld en VD laak gaat hem niet worden vrees ik. Te sloom, te voorspelbaar.
    Ik ben fan van VD Laak, maar het is geen 10 en ik denk dat Enevoldsen meer potentie heeft op rechts.

    Of je zou VD laak op rechts moeten zetten en Enevoldsen op 10. Enevoldsen zegt zelf dat hij overal kan spelen op het middenveld, dus misschien eens proberen?

    ---------------Holla----------Femi------------
    ---VD Laak------Enevoldsen--------Andersson
    ---------------------Nordstrand

    het liefst Andersson op 10, maar wie mot er dan op links?
    Garcia?

    [ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 19-09-2009 10:59:17 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72900220
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
    het liefst Andersson op 10, maar wie mot er dan op links?
    Garcia?
    Enevoldsen kan daar toch ook uit de voeten?
    pi_72900407
    Hij geeft aan van wel .
    Maar hij doet het op rechts ook goed, hij speelde gister een goede wedstrijd vond ik.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72900416
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 10:26 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Een goede trainer. Iemand die de wedstrijd tactisch naar zijn hand kan zetten.
    In de voorgaande jaren ging het ook al zo slecht.
    pi_72900436
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    In de voorgaande jaren ging het ook al zo slecht.
    Maar de wissels zijn nooit goed geweest.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72900562
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
    oh ja, fucking Sergio Zijler.
    Die gast heeft niet eens een nek man
    pi_72900581
    Kan het trouwens zijn dat ik Grulez gister in de stad zag?
    pi_72900606
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    In de voorgaande jaren ging het ook al zo slecht.
    Ja joh, blijf maar lekker naar voorgaande jaren kijken
    pi_72900786
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 19 september 2009 @ 12:38:25 #161
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72902226
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 10:26 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Een goede trainer. Iemand die de wedstrijd tactisch naar zijn hand kan zetten.
    Het is tijd voor Erwin Koeman.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72903520
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 12:38 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Het is tijd voor Erwin Koeman.

    pi_72904556
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 11:23 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Ja joh, blijf maar lekker naar voorgaande jaren kijken
    Toen heeft hij bewezen dat hij uitstekend bij Groningen past. Dit seizoen loopt het nogal stroef, voornamelijk door het feit dat er pas op de laatste dagen van de transfermarkt kwalitatief goede spelers bij zijn gekomen. Geef Jans de tijd en we eindigen alsnog rond de 9de plek. Welke trainer, die ook daadwerkelijk haalbaar is voor FC Groningen, is momenteel een betere optie dan Ron Jans? Erwin Koeman? Heeft het goed gedaan bij RKC Waalwijk hoor, maar bij Feyenoord was het nou niet bepaald een succes.
      zaterdag 19 september 2009 @ 18:21:44 #164
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72910947
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 11:21 schreef Tommeke het volgende:
    Kan het trouwens zijn dat ik Grulez gister in de stad zag?
    Dat is heel best mogelijk.
    pi_72912808
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 18:21 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Dat is heel best mogelijk.
    Negende Cirkel volgens mij, ik herkende je van een foto die je ooit in je fobo had. Heb een fotografisch geheugen volgens mij
      zaterdag 19 september 2009 @ 20:52:03 #166
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72915815
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TvhN het volgende:
    Erwin Koeman? Heeft het goed gedaan bij RKC Waalwijk hoor, maar bij Feyenoord was het nou niet bepaald een succes.
    Bij Feijenoord heeft hij het juist uitstekend gedaan.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72917132
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 20:52 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Bij Feijenoord heeft hij het juist uitstekend gedaan.
    Hij had toch een aardig elftal (Kuijt, Kalou etc.), waarmee hij niet in de top 5 eindigde. Europees was het ook niet zo'n succes. Daarnaast greep hij onvoldoende in bij die ruzie tussen de jonge en de oude spelers.
      zaterdag 19 september 2009 @ 21:57:05 #168
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72917685
    Met Kuijt en Kalou in de gelederen eindigde hij keurig als 3e. De rest van de selectie was inderdaad aardig, maar meer ook niet. Dat tonen de seizoenen onder Van Marwijk en Verbeek ook wel aan.

    Maar goed, jij mag natuurlijk vertrouwen blijven houden in ons tactisch onbenul.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72917783
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef The_Verve het volgende:
    Met Kuijt en Kalou in de gelederen eindigde hij keurig als 3e. De rest van de selectie was inderdaad aardig, maar meer ook niet. Dat tonen de seizoenen onder Van Marwijk en Verbeek ook wel aan.
    Die hadden te maken met een andere, mindere selectie.
    quote:
    Maar goed, jij mag natuurlijk vertrouwen blijven houden in ons tactisch onbenul.
    Net als in de voorgaande jaren, toen het ook goed kwam. Ik vind Ron Jans echt geen toptrainer hoor en snap een gedeelte van de kritiek ook wel, maar om zijn contract dan maar te ontbinden vind ik wel erg ver gaan.
      zaterdag 19 september 2009 @ 22:12:29 #170
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72918126
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef TvhN het volgende:
    Die hadden te maken met een andere, mindere selectie.
    Juist niet. Nadat Kuijt en Kalou vertrokken heeft Koeman zijn selectie nooit meer echt op peil kunnen brengen omdat het geld gebruikt moest worden om financiele gaten te dichten. Van Marwijk kreeg de mogelijkheid om spelers als Makaay, Van Bronkhorst, De Cler en Hofland te halen.
    quote:
    Net als in de voorgaande jaren, toen het ook goed kwam. Ik vind Ron Jans echt geen toptrainer hoor en snap een gedeelte van de kritiek ook wel, maar om zijn contract dan maar te ontbinden vind ik wel erg ver gaan.
    Ontbinden is ook meteen niet nodig. Maar ze moeten straks niet weer aankomen met een contractverlenging voor Jans. Volgend seizoen gewoon een nieuwe trainer voor de groep, en als je het mij vraagt is Koeman dan de meest geschikte kandidaat.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72924902
    Ik zie Hongarije het WK nog wel mislopen,

    AZ ontslaat R. Koeman ---> Jans naar AZ ----> E. Koeman naar Grunn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 20 september 2009 @ 10:38:21 #172
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72926024
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 08:32 schreef venomsnake het volgende:
    Ik zie Hongarije het WK nog wel mislopen,

    AZ ontslaat R. Koeman ---> Jans naar AZ ----> E. Koeman naar Grunn.
    Lijkt me prima
    pi_72926132
    Kelvin Bossman heeft zijn debuut gemaakt bij de A1.
    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72932315
    even een 'mooie' vergelijking met vorig seizoen:

    vorig jaar:


    Nu:


    wat een verschil...

    maar!!!

    vorig seizoen hadden we een reeks verliespartijen na de 7e speelronde, zal het nu andersom zijn?
      zondag 20 september 2009 @ 14:54:23 #175
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72933470
    D_B, vergeet niet dat we nu PSV, Ajax, NAC, Willem II Heerenveen als standaard lastige tegenstanders hebben gehad. Roda 2e helft met man minder. Bij VVV hadden we moeten winnen ok.

    We verliezen nog bij ADO op strijdlust en daarna gaan we stijgen op de ranglijst!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72935084
    Ik maak me nog niet zo druk hoor. Meestal draaien we zo'n reeks rond de winterstop, nu hebben we het alvast gehad
    pi_72943201
    Ach, jullie zijn nog steeds kampioen van het noorden
    pi_72943553
    Dat wordt volgend jaar spannend! Wie wordt er eerst periodekampioen
    pi_72943785
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 19:39 schreef detulp050 het volgende:
    Dat wordt volgend jaar spannend! Wie wordt er eerst periodekampioen
    Als Cambuur dan maar niet ineens promoveert.
    pi_72946682

    TROTS VAN HET NOORDEN!
      zondag 20 september 2009 @ 21:06:58 #181
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72947316
    Cambuur en Veendam in de Eredivisie.
    pi_72960200
    Lijkt erop dat Utrecht-Grunn nergens live wordt uitgezonden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 21 september 2009 @ 10:44:23 #183
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72960295
    Inderdaad..
    Nou ja.. dan maar radio Noord met Henk Kok. !!!!!!
    pi_72960363
    Oh men, Henk Kok ....... .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72960386
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 10:46 schreef venomsnake het volgende:
    Oh men, Henk Kok ....... [ afbeelding ].
    Gisteren ook weer bij LdL, hij zit zo vaak bij wedstrijden van ons en jullie. Ik vind die man echt een ramp.
      maandag 21 september 2009 @ 10:49:35 #186
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72960445
    Bij Langs de Lijn kan ik hem nog wel waarderen, gewoon kort en bondig. Maar de livewedstrijden zijn dramatisch.
    De europese wedstrijden waren ergerlijk, zet dan die twee jongeren van OOG er neer.
    pi_72960507
    Af en toe een fragment is nog net te doen, en soms nog wel droog. Maar een hele wedstrijd met die man is echt een ramp. Hij is zo verschikkelijk negatief altijd, en dan dat zeurderige toontje erbij..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72960912
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 10:47 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Gisteren ook weer bij LdL, hij zit zo vaak bij wedstrijden van ons en jullie. Ik vind die man echt een ramp.
    Als hij verder dan Zwolle moet rijden raakt ie in paniek.
      maandag 21 september 2009 @ 11:08:06 #189
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72961026
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Als hij verder dan Zwolle moet rijden raakt ie in paniek.
    Ah, de omgekeerde westerling. alles voorbij de lijn halverwege Amersfoort/Zwolle is te ver weg.
      maandag 21 september 2009 @ 11:24:53 #190
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72961528
    Komt het ook niet op EL?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72962990
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Komt het ook niet op EL?
    Die gaan Willem II - NAC uitzenden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 21 september 2009 @ 12:18:12 #192
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72963035
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Die gaan Willem II - NAC uitzenden.
    En ze zenden maar 1 kanaal uit?
    Blegh, wat een josti's.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72963084
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    En ze zenden maar 1 kanaal uit?
    Volgens mij wel:
    Klik
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 21 september 2009 @ 12:23:47 #194
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72963216
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    En ze zenden maar 1 kanaal uit?
    Blegh, wat een josti's.
    En ze pretenderen een voetbalkanaal te zijn.
      maandag 21 september 2009 @ 12:30:23 #195
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72963391
    Ik heb ze maar even een mail gestuurd.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72964431
    Komend weekend Groningen - Vitesse

    Interessante pot, waarin ik jullie toch als licht favoriet zie. Ook al staan jullie laag, Vitesse is net zo goed nog zoekende en de achterhoede is zwak en zeker als jullie publiek er achter gaat staan en er druk komt is onze verdediging in staat tot open huis. Maargoed, aan de andere kant, jullie staan laag en zijn ook zoekende en voorin hebben we, ondanks dat ik nog niet tevreden ben over de bezetting, wel kwaliteiten om een goal te maken. Zeker als onze Turk meedoet. Wat denken jullie?
      maandag 21 september 2009 @ 13:17:41 #197
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72964631
    Ik heb weken geleden al gezegd dat we deze pot moeten winnen, anders ga ik me toch zorgen maken. Met alle respect voor Vitesse, als Groningen zijnde moet je dit gewoon thuis winnen.
    Willem II hadden we ook moeten winnen, maar vervielen we te snel in het niveau van Willem II, terwijl we ze aanvankelijk overrompelden..
    pi_72965563
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
    Ik heb weken geleden al gezegd dat we deze pot moeten winnen, anders ga ik me toch zorgen maken. Met alle respect voor Vitesse, als Groningen zijnde moet je dit gewoon thuis winnen.
    Willem II hadden we ook moeten winnen, maar vervielen we te snel in het niveau van Willem II, terwijl we ze aanvankelijk overrompelden..
    Ik ben het met je eens dat jullie op papier moeten winnen. Maarja op papier moeten jullie ook hoger staan, net als Heerenveen en zou ADO lager moeten staan. Maarja 'op papier'. Ik ben tevreden met goed spel en een nipte nederlaag of een punt. En ik denk ook niet dat er meer inzit gezien ons spel/opstelling/vorm, maar ik laat mij graag verbazen door Vitesse.
      maandag 21 september 2009 @ 13:54:52 #199
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72965670
    Als je het niet erg vindt, laat ik me dit weekend liever niet verbazen door Vitesse.
    Verder valt er weinig peil te trekken op deze wedstrijd, we zijn gezien het materiaal in staat thuis van Vitesse te winnen, maar als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen..
    pi_72965673
    Ik ben benieuwd wat er gebeurd als de FC zou verliezen van zowel Utrecht als Vitesse. .
    Er komt dan toch wel enige druk op Jans te staan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 21 september 2009 @ 13:58:58 #201
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72965812
    Thuis tegen Vitesse moet er eigenlijk gewonnen worden. Klinkt simpel, maar zal wel weer een hele klus worden voor de spelers. Vorig seizoen zaten we juist lekker in een flow toen Vitesse langs kwam en kregen we het deksel lelijk op ons neus.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72966101
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef venomsnake het volgende:
    Ik ben benieuwd wat er gebeurd als de FC zou verliezen van zowel Utrecht als Vitesse. .
    Er komt dan toch wel enige druk op Jans te staan.
    Alleen van buitenaf misschien. Bovendien is er op Ron Jans altijd zo verdomd lastig een spreekkoor verzinnen. Ronnie rot op klinkt alweer veel te lief.
      maandag 21 september 2009 @ 14:11:38 #203
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72966264
    Bekt wel lekker. Ronnie Rot Op, Ronnie Rot Op, Ronnie, Ronnie, Ronnie rot op.
    Jans laatste Kans!
    Ron trek svp bij het UWV een bon!
    Ron ga met de noorderzon!
    Voor Jans breken wij niet langer een lans
    Laatste dans voor Jans!
    Hans ontsla Jans!

    nog best wat mogelijkheden.
    pi_72966317
    Nouja, het is wel zo dat de tijd begint te dringen. Over twee wedstrijden sta je op 9 en als je dan weer 2x verloren hebt en nog steeds onderaan staat is de achterstand op de concurrentie natuurlijk moeilijk overbrugbaar. Jans ontslaan los je natuurlijk niets mee op, maar dan is het seizoen wel vrijwel verloren en moet alles mee gaan zitten wil je het seizoen nog mooi afsluiten, maar dan mag je ook geen dip meer krijgen.
      maandag 21 september 2009 @ 14:17:50 #205
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72966485
    Ik geloof ook niet dat het opstappen van Jans een oplossing is.. Zodra we Andersson er weer bij hebben en Enevoldsen en Nordstrand hun draai hebben gevonden, zal het wel beter gaan lopen. Ons probleem zit voorin, niet achterin. Als we wat eenvoudiger met onze mogelijkheden om zouden gaan, maakt een tegengoal niet zoveel uit.
    pi_72966648
    Het probleem zit in mijn ogen op het middenveld. En dat was de laatste maanden van vorig seizoen ook al zo. Berg scoorde door zijn klasse nog regelmatig een goal, maar ook hij kreeg bijna geen bruikbare ballen destijds.

    Het middenveld is te traag, heeft te weinig creativiteit en is daardoor erg voorspelbaar. Bovendien wordt Holla vaak verdedigend op snelheid geklopt waardoor de boel soms overlopen wordt.

    Als het aan mij zou liggen verhuizen Zonneveld, VD Laak en Lovre dan ook naar de bank.
    Ik zou eens voor 4-2-3-1 gaan, met twee controlerende middenvelders, Femi en Holla.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72966678
    Gaat wel goedkomen, heb ik 't gevoel. De nieuwelingen zijn nu ook wat beter op elkaar en 't team ingespeeld.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 21 september 2009 @ 14:27:30 #208
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72966784
    Als je het middenveld creatief wilt houden, moet je toch echt weer Lovre en/of Garcia op 10 zetten totdat Andersson terug is.. alle respect voor Koen, das gewoon geen 10 en eigenlijk ook geen rechtshalf. Ik zou hem eens naast Nordstrand proberen totdat Pedersen wat meer body heeft. Voetballen kan die, maar hij liet zich vrijdag regelmatig veel te eenvoudig opzij zetten voor een ondersteunende spits..
    Femi moet gewoon in de basis en probeer eens met een linkerkant te spelen, ipv alles 15 minuten lang op Enevoldsen en dan niks voor elkaar krijgen omdat de rechterkant afgestopt wordt..
    pi_72966909
    Vanavond rentree van Andersson in Jong Groningen dacht ik?
      maandag 21 september 2009 @ 14:37:33 #210
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72967333
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:27 schreef Prosac het volgende:
    Als je het middenveld creatief wilt houden, moet je toch echt weer Lovre en/of Garcia op 10 zetten totdat Andersson terug is.. alle respect voor Koen, das gewoon geen 10 en eigenlijk ook geen rechtshalf. Ik zou hem eens naast Nordstrand proberen totdat Pedersen wat meer body heeft. Voetballen kan die, maar hij liet zich vrijdag regelmatig veel te eenvoudig opzij zetten voor een ondersteunende spits..
    Femi moet gewoon in de basis en probeer eens met een linkerkant te spelen, ipv alles 15 minuten lang op Enevoldsen en dan niks voor elkaar krijgen omdat de rechterkant afgestopt wordt..
    Andersson op 10 lijkt me het beste, maar Andersson op links en Enevoldsen op rechts lijkt me ook wel wat. Dan Garcia achter de spits gooien. of misschien wel Pedersen erachter in een 4-2-3-1 systeem. Heb soms het idee dat het meer een 10 is dan een spits.

    Lastige keuzes voor Jans.. Maar ik heb het idee dat we met dit spelersmateriaal geen 4-4-2 met een ruit moeten gaan spelen. Daarvoor missen we mijn inziens een sterke balvaste spits.

    4-3-3 of beter nog 4-2-3-1 lijkt me beter. Je hebt met Andersson en Enevoldsen lopende mensen die hard werken met creativeit en vooral diepgang. Bovendien bouw je met 2 controlerende middenvelders wat meer zekerheid in op het middenveld. De vraag is dan wie je op 10 gooit, Garcia, Pedersen of Andesson.

    Dit lijkt mij persoonlijk wel een lekkere opstelling op eens te proberen een paar wedstrijden:


    ---------------------------------Luciano-----------------------------
    --De Roover----------Sankoh-------Granqvist----------Stenman
    -------------------------Holla---------------Femi----------------------
    --------Enevoldsen-------------Garcia------------Andersson----
    ---------------------------------Nordstrand--------------------------

    En dan heb je met Sparv die erbij komt een backup voor Femi of Holla. Bovendien kan Sparv ook links op het middenveld spelen.

    Dit is misschien ook wel een experimentje waard:

    -----------------------------Femi-------------------------
    -----------------Holla---------------Andersson
    ----Enevoldsen--------Nordstrand----------garcia/Koc

    Maar dat is wel behoorlijk aanvallend, dan moet je veel druk naar voren zetten, ook verdedigend gezien.
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef MaxPower het volgende:
    Vanavond rentree van Andersson in Jong Groningen dacht ik?
    Yep. en morgen is er een reportage over te zien op TV Noord hoorde ik op de radio.

    [ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 21-09-2009 14:56:43 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72967971
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef venomsnake het volgende:


    Dit lijkt mij persoonlijk wel een lekkere opstelling op eens te proberen een paar wedstrijden:


    ---------------------------------Luciano-----------------------------
    --De Roover----------Sankoh-------Granqvist----------Stenman
    -------------------------Holla---------------Femi----------------------
    --------Enevoldsen-------------Garcia------------Andersson----
    ---------------------------------Nordstrand--------------------------

    En dan heb je met Sparv die erbij komt een backup voor Femi of Holla. Bovendien kan Sparv ook links op het middenveld spelen.


    hier teken ik voor, lijkt me een goede opstelling

    maar ik denk dat jans koentje dan ook nog wel eens op links/rechtsmid gaat zetten...
      maandag 21 september 2009 @ 18:37:19 #213
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72974776
    Willem II-NAC wordt 23-09 om 20.00 uitgezonden op kanaal 1. Utrecht -Groningen wordt deze dag inderdaad niet uitgezonden. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Eredivisie Live

    Wankers.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 21 september 2009 @ 18:39:46 #214
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72974847
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Willem II-NAC wordt 23-09 om 20.00 uitgezonden op kanaal 1. Utrecht -Groningen wordt deze dag inderdaad niet uitgezonden. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Eredivisie Live

    Wankers.
    !
    pi_72974871
    Als echte supporter hoor je der gewoon heen te gaan natuurlijk
      maandag 21 september 2009 @ 18:42:55 #216
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72974953
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef DeVinger het volgende:
    Als echte supporter hoor je der gewoon heen te gaan natuurlijk
    Als echte supporter zou ik gewoon met de auto moeten kunnen.
    pi_72975078
    True
      maandag 21 september 2009 @ 18:48:41 #218
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72975148
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef DeVinger het volgende:
    Als echte supporter hoor je der gewoon heen te gaan natuurlijk
    Ik denk dat je zelf ook wel weet dat dat nergens op slaat.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72975252
    Again: true
    pi_72977698
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Willem II-NAC wordt 23-09 om 20.00 uitgezonden op kanaal 1. Utrecht -Groningen wordt deze dag inderdaad niet uitgezonden. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Eredivisie Live

    Wankers.
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72977829
    Willem II-NAC is natuurlijk ook gewoon veel toffer. Neutraal gezien dan. Derby enzo.
      maandag 21 september 2009 @ 20:01:33 #222
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72977963
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef Grunner het volgende:
    Willem II-NAC is natuurlijk ook gewoon veel toffer. Neutraal gezien dan. Derby enzo.
    Snap ook best wel dat ze die wedstrijd willen uitzenden, alleen lijkt me Utrecht - Groningen weer interessanter dan Tekst TV of wat er op 1 van de andere 3 kanalen te zien is.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72978597
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Snap ook best wel dat ze die wedstrijd willen uitzenden, alleen lijkt me Utrecht - Groningen weer interessanter dan Tekst TV of wat er op 1 van de andere 3 kanalen te zien is.
    Dat is dan wel weer waar natuurlijk.
    pi_72980641
    quote:
    rentree Garcia en Andersson

    Jong FC Groningen heeft vanavond met 1-0 verloren van Jong BV Veendam en is uitgeschakeld in het bekertoernooi. Gonzalo Garcia en Petter Andersson maakten hun rentree.

    Jong FC Groningen begon sterk aan de wedstrijd en kreeg twee grote kansen. Gonzalo Garcia schoot tegen Veendam-doelman Wormmeester en Pepijn Kluin had teveel tijd nodig.

    In de negentiende minuut van de wedstrijd maakte oud-FC'er Petrit Hoxhaj de openingstreffer. Vervolgens kregen Danny Menting en Dennis Krohne kansen op de gelijkmaker.

    Rentree
    Gonzalo Garcia had zijn rentree gemaakt na een rugblessure die hem anderhalve maand aan de kant hield. In de 66ste minuut werd hij afgelost door Petter Andersson die na negen maanden zijn rentree maakte na zijn knieblessure.

    Een kleine twintig minuten voor tijd maakte Youssouf Zinga zijn debuut in de Beloften en liet coach Erwin van de Looi zijn ploeg achterin één of één spelen. In de slotfase kreeg Petter Andersson nog een aardige kopkans en kreeg debutant Zinga nog een aardige schotkans.

    FC Groningen
    Mooi, hopen dat Andersson snel speelklaar is voor het eerste.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72981949
    Even heengeweest, 1 goede voorzet van Andersson en 1 kopkans inderdaad. Verder kon hij vanwege het matige niveau van Jongrunn weinig doen. Veendam bleef vrij eenvoudig overeind vond ik. Die Zinga lijkt ook wel een aardige speler trouwens, waar komt die vandaan?
      maandag 21 september 2009 @ 21:32:00 #226
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72982008
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef MaxPower het volgende:
    Even heengeweest, 1 goede voorzet van Andersson en 1 kopkans inderdaad. Verder kon hij vanwege het matige niveau van Jongrunn weinig doen. Veendam bleef vrij eenvoudig overeind vond ik. Die Zinga lijkt ook wel een aardige speler trouwens, waar komt die vandaan?
    Hellas Sport lees ik op Boerenmacht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 22 september 2009 @ 00:07:12 #227
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72988403
    quote:
    Dit is inmiddels achterhaald. FC Utrecht - FC Groningen wordt live uitgezonden op Kanaal 2 van Eredivisie Live.
    pi_72998495
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef Prosac het volgende:

    [..]
    Is dat 100% zeker?
    Zou wel top zijn!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 22 september 2009 @ 13:16:07 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72998593
    Ik las het op FCGforum.. vandaar
      dinsdag 22 september 2009 @ 13:53:40 #230
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72999724
    En Nordstrand is, hoe kan het ook anders, geblesseerd en doet dus niet mee morgen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 22 september 2009 @ 13:58:00 #231
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72999851
    ach ja.. na twee wedstrijden mag hij wel weer pauze.
    pi_73000330
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
    En Nordstrand is, hoe kan het ook anders, geblesseerd en doet dus niet mee morgen .
    Dat meen je niet.. WTF !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_73000677
    Hoe is het GVD in godsnaam mogelijk dat hij geblesseerd is. Heeft bijna geen bal gehad tegen WillemII (door ons O ZO geweldige middenveld), maar toch is het weer mis. heeft hij op de training weer een rotschop gehad oid?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 22 september 2009 @ 14:48:10 #234
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73001597
    Overbelast schijnbaar.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73002335
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Overbelast schijnbaar.
    Nordstrand mist bekerduel met FC Utrecht

    FC Groningen treedt woensdagavond zonder spits Morten Nordstrand aan tegen FC Utrecht. De Deen is overbelast en krijgt rust van trainer Ron Jans, schrijft de officiële website van FC Groningen.

    Nordstrand ondervindt hinder aan zijn lies en spieren en zal zal zich richten op het volgende competitieduel, wanneer FC Groningen zondag in eigen huis Vitesse ontvangt. Brian van Loo zal woensdag opnieuw de plek van de geblesseerde Luciano onder de lat innemen.

    Door het wegvallen van Nordstrand ziet Ron Jans zijn tactische speelplan in het water vallen. De oefenmeester moet zijn speelwijze dan ook aanpassen. "Het is heel jammer, maar ook wel logisch wat er nu gebeurt. Nordstrand was bij FC Kopenhagen voornamelijk invaller en nu heeft hij bijna twee keer negentig minuten in de benen. Zijn lichaam protesteert. We hopen zondag tegen Vitesse weer over hem te kunnen beschikken."

    Waar FC Groningen goede hoop heeft op een vlotte terugkeer van Nordstrand, zal doelman Luciano nog even langer geduld moeten hebben. De Braziliaan kampt met rugproblemen. "Het gaat wel steeds beter met zijn rug, maar hij zal ook voor de wedstrijd van zondag nog niet fit zijn." Ook Tom Hiariej en Jeffrey Rijsdijk zijn er niet bij in Utrecht. Beiden kampen met knieklachten. Rijsdijk moet mogelijk zelfs een kijkoperatie ondergaan.

    Gonzalo Garcia is woensdag wel weer van de partij. De middenvelder maakte eerder deze week zijn rentree bij het beloftenteam. Ondanks een slechts uurtje voetbal in de benen, zit hij wel weer bij de wedstrijdselectie van Jans. "Dat is wel wat snel en vroeg, na slechts één optreden in de Beloften, maar we willen aan Gonzalo laten blijken dat zijn terugkeer heel welkom is. Zeker ook gezien de afwezigheid van Nordstrand."
    van voetbalprimeur
    pi_73002377
    waarom heeft iedereen zo'n smurf als achtergrond???
      dinsdag 22 september 2009 @ 15:24:00 #237
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73002941
    Het is de UI van RayMania, nu ex-mod van VBL.
    Hij is op een, laten we zeggen, vervelende manier mod af geworden. Dit is zeg maar een steunbetuiging.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73029928
    fipo

    Oh, fijn, Nordstrand er niet bij vanavond.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_73030021
    HOI Eindelijk.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_73030709
    Nu nog de vraag: wordt het wel of niet uitgezonden?
    En is het wel of niet op de site te zien?
      woensdag 23 september 2009 @ 11:59:03 #241
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73034085
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 10:02 schreef detulp050 het volgende:
    Nu nog de vraag: wordt het wel of niet uitgezonden?
    En is het wel of niet op de site te zien?
    Het wordt sowieso niet op EL uitgezonden en of het op internet te zien is valt ook nog te bezien, blijkbaar hebben ze de rechten niet.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 23 september 2009 @ 12:15:00 #242
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_73034472
    Durft iemand al een uitslag te voorspellen?
    I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 september 2009 @ 12:34:04 #243
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_73034969
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_73034985
    - spam: weg -

    [ Bericht 91% gewijzigd door Danny op 23-09-2009 12:42:16 ]
      woensdag 23 september 2009 @ 12:46:21 #245
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73035211
    Pff .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 23 september 2009 @ 13:03:05 #246
    271260 Slaif
    n Òl routerd
    pi_73035513
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Danny het volgende:
    Ungeheuer spam, weekje
    Mijn beltegoed is op
    Van bellen met elkaar
    Ik vind je superlief
    Dus ik ben nog lang niet klaar
      woensdag 23 september 2009 @ 13:08:42 #247
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73035636
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Slaif het volgende:

    [..]
    Kansloos beleid .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73038168
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 13:08 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Kansloos beleid .
    Valt wel mee toch. Nordstrand komt net van de bank af. Als hij pijn heeft, moet hij niet spelen.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      woensdag 23 september 2009 @ 14:49:33 #249
    271260 Slaif
    n Òl routerd
    pi_73038482
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Valt wel mee toch. Nordstrand komt net van de bank af. Als hij pijn heeft, moet hij niet spelen.
    Hij heeft het over de ban
    Mijn beltegoed is op
    Van bellen met elkaar
    Ik vind je superlief
    Dus ik ben nog lang niet klaar
    pi_73038523
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 14:49 schreef Slaif het volgende:

    [..]

    Hij heeft het over de ban


    Probeer 't allemaal alleen weer on-topic te duwen
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_73051908
    Op dit moment staan ze 1-3 voor tegen Utrecht.. Best keurig!
    Hopelijk geeft ze dit zelfvertrouwen en rollen ze dit weekend Vitesse op..
    l|||-------|||l
    pi_73052705
    WHAT de FUCK! 2-4!
    Suffice to say dat ik dat effe niet had verwacht

    Groningen cupfighters!
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_73052711
    EN DOOR JAJAJAJA
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 23 september 2009 @ 21:58:37 #254
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_73052794
    BOERUH!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_73054243
    Gefeliciteerd.

    Ik kan niet zeggen geweldig gespeeld, want zowel Utreg als Grunn speelden allerbelabberst. Op de moment dat Grunn wilde hadden wij echter niets te zeggen, mede dankzij zwaar zwaar teleurstellend spel. Op basis van de wedstrijd absoluut verdiend voor Grunn..

    Suc6 in de volgende rondes!
    pi_73055075
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef Tha_Duck het volgende:
    Gefeliciteerd.

    Ik kan niet zeggen geweldig gespeeld, want zowel Utreg als Grunn speelden allerbelabberst. Op de moment dat Grunn wilde hadden wij echter niets te zeggen, mede dankzij zwaar zwaar teleurstellend spel. Op basis van de wedstrijd absoluut verdiend voor Grunn..

    Suc6 in de volgende rondes!
    thnxsss
    Twinning = boring
    pi_73055664
    Matavz
    Twinning = boring
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 september 2009 @ 23:11:26 #258
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_73055743
    !!!!!!!!!!111111111111111111111111
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_73055802
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef Tha_Duck het volgende:
    Gefeliciteerd.

    Ik kan niet zeggen geweldig gespeeld, want zowel Utreg als Grunn speelden allerbelabberst. Op de moment dat Grunn wilde hadden wij echter niets te zeggen, mede dankzij zwaar zwaar teleurstellend spel. Op basis van de wedstrijd absoluut verdiend voor Grunn..

    Suc6 in de volgende rondes!
    Dank.
    Heb de wedstrijd dus niet gezien (pffff) maar spannend was t wel zo via de radio. Net de samenvatting gezien, zaten toch een aantal mooie dingen in hoor. (Van Groningen-kant, dan.)
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_73055828
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef Paul het volgende:
    !!!!!!!!!!111111111111111111111111
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      woensdag 23 september 2009 @ 23:14:00 #261
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_73055839
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Karrs het volgende:


    Groningen cupfighters!
    Mwoah
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_73055879
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef Biogarde het volgende:

    [..]

    Mwoah
    Vanavond tenminste.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 september 2009 @ 23:15:12 #263
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_73055884
    GRONINGEN GAAT ER TOCH DE VOLGENDE RONDE UIT EN ENENENEN !!!!!!!!!!!!!1
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_73055932
    Volgens mij beginnen de Utrechters zo langzamerhand een gloeiende hekel aan Groningen te krijgen. Iets in me zegt dat.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 september 2009 @ 23:17:30 #265
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_73055977
    Goed topic FC Groningen
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_73057828
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Karrs het volgende:
    Volgens mij beginnen de Utrechters zo langzamerhand een gloeiende hekel aan Groningen te krijgen. Iets in me zegt dat.
    Klopt

    Zie nu al uit naar morgen.. De enige reden waarom kantoor Grunn mij belt.......

    Nee hoor, ik vind Grunn best een leuke club. Heb er geen hekel aan, alleen zo raar dat het nu al zovaak mis gaat.
      donderdag 24 september 2009 @ 03:40:44 #267
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73059707
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
    GRONINGEN GAAT ER TOCH DE VOLGENDE RONDE UIT EN ENENENEN !!!!!!!!!!!!!1
    Hahahahaha-hahahahaha-ha.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73091280
    quote:
    FC Groningen bekert tegen Vitesse

    GRONINGEN - FC Groningen heeft slecht geloot voor de derde ronde van de KNVB-beker.

    Het team van Ron Jans speelt opnieuw een uitwedstrijd.
    Daarin is Vitesse de tegenstander.
    Komende zondag speelt de FC in de Euroborg ook al tegen Vitesse voor de competitie
    De bekerwedstrijden worden op 27,28 of 29 oktober gespeeld.
    RTVNoord
    pi_73091310
    Waardeloze loting.
    pi_73091559
    quote:
    Op vrijdag 25 september 2009 08:34 schreef Grunner het volgende:
    Waardeloze loting.
    Och. Kon minder.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_73096246
    Kon ook veel beter.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 25 september 2009 @ 12:08:52 #272
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_73096308
    Levert zo'n bekerronde overleven nou veel geld op eigenlijk? Naast de kaartverkoop bedoel ik dan.
    I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
    pi_73099710
    quote:
    Op vrijdag 25 september 2009 08:54 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Och. Kon minder.
    Niet veel. Ik was graag naar Dordrecht, Deventer of Emmen gegaan bijvoorbeeld.
    pi_73102993
    quote:
    Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Niet veel. Ik was graag naar Dordrecht, Deventer of Emmen gegaan bijvoorbeeld.
    Ik ook wel, maar Vitesse is nog wel te pakken. 't Was pas echt kut geweest als we weer naar Feyenoord, Ajax of Heerenveen hadden gemoeten oid.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 25 september 2009 @ 16:45:22 #275
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73103744
    quote:
    Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Ik ook wel, maar Vitesse is nog wel te pakken. 't Was pas echt kut geweest als we weer naar Feyenoord, Ajax of Heerenveen hadden gemoeten oid.
    Dan nog liever 1 van die 3 ploegen dan Vitesse. Dat is echt een van de meest nietszeggende clubs in Nederland.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73104071
    .
    pi_73105517
    quote:
    Op vrijdag 25 september 2009 16:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    .
    pi_73111100
    quote:
    Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Dan nog liever 1 van die 3 ploegen dan Vitesse. Dat is echt een van de meest nietszeggende clubs in Nederland.
    (Pssst. Denk aan de ambitie. Ik vind 't prima om maar één van hen te hoeven verslaan - in de finale.)
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 27 september 2009 @ 19:02:30 #279
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_73155928
    Die 1e wissel, belachelijk (en dat lieten de mensen om mij heen net als mij duidelijk horen)... De 2e wissel, terecht....De derde wissel, tactisch onhandig want vitesse had meer overwicht. FCG had mazzel dat ze de 3 punten mee konden pikken... Ik was vandaag voor het eerst bij een wedstrijd, dat ga ik zeker vaker doen!
    quote:
    Jans en zijn spelers balen van reactie publiek
    Geschreven op zondag, 27 september om 18:11

    Ron Jans kon zich na de overwinning op Vitesse voornamelijk bezig houden met de eigen fans. De coach van FC Groningen had namelijk opgemerkt hoe de eigen spelers beschimpt werden vanaf de tribunes. Dat viel niet in goede aarde bij Jans. “Hoe sommige fans met de spelers omgaan, dat hoort niet”, zei hij na afloop.

    Met name bij de wissels roerde het thuispubliek zich. Zowel Thomas Enevoldsen als Goran Lovre kregen de volle laag. Laatstgenoemde reageerde door cynisch te klappen richting de eigen fans. “Niet verstandig. Eigenlijk moet je er boven staan. Maar met zijn bloed is zo'n reactie wel te begrijpen”, aldus Jans.

    Enevoldsen ervoer de wedstrijd echter niet als vervelend. “Het was leuk om, na drie uitwedstrijden, een keer thuis te spelen. Thuis is altijd leuker dan uit en er hangt een goede sfeer in het stadion. Ik keek er echt naar uit”, zei hij na afloop. Jans had echter een plausibele verklaring. “Ik vond dat hij niet goed in de wedstrijd zat. Dan wissel ik hem.”

    “Kennelijk hebben de supporters een aantal jongens op de korrel. Dat is jammer”, ging Jans door op het eerste onderwerp. “We hebben namelijk iedereen nodig om uit deze situatie te komen. Al krabbelen we inmiddels wel weer wat omhoog.” Doelpuntenmaker Danny Holla eindigde in dezelfde trant. “Het publiek moet achter de ploeg staan, ook als het slecht gaat”, zei de matchwinner.
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=86950
    pi_73175750
    Wat een onzinnig verhaal. De wissel van Enevoldsen werd met boegeroep begroet. Enevoldsen zelf werd toegejuicht. Ron Jans moet trouwens ook eens ophouden met het in diskrediet brengen van zijn eigen supporters.
    "That rug really tied the room together".
    pi_73175890
    Hm, gemengd gevoel overgehouden aan de nederlaag als Vitessefan. Groningen heeft de meeste aanspraak gemaakt, maar Vitesse heeft toch zeker 2 100% kansen gehad. Gelijkspel was misschien wel terecht geweest, te meer omdat beide ploegen matig speelde en het nu beslsit wordt door een vage vrije trap.
    pi_73196688
    http://www.rtvnoord.nl/sport/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85317

    -edit- beetje te hArd, zelfs voor mijn doen...

    Lullig voor die jongen, maar het is mega-frustrerend dat ie telkens geblesseerd raakt. Vanochtend las ik dat 't dezelfde knie is als waaraan ie is geopereerd.

    [ Bericht 45% gewijzigd door Karrs op 29-09-2009 07:36:57 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 28 september 2009 @ 22:45:19 #283
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73196895
    quote:
    Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef Karrs het volgende:
    http://www.rtvnoord.nl/sport/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85317

    Ja dááág Petter!
    Dat kan zo niet langer meer, doe die maar van de hand en koop er een middenvelder voor die niet van vloeipapier in elkaar zit.

    Lullig voor die jongen hoor, maar sodemieter toch gauw op met die blessures de hele tijd.
    Anders reageer je even normaal .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73199392
    quote:
    Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Anders reageer je even normaal .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 29 september 2009 @ 00:23:17 #285
    271260 Slaif
    n Òl routerd
    pi_73200133
    quote:
    Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Anders reageer je even normaal .
    Mijn beltegoed is op
    Van bellen met elkaar
    Ik vind je superlief
    Dus ik ben nog lang niet klaar
      dinsdag 29 september 2009 @ 00:55:39 #286
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_73200548
    Ah nee he

    En al helemaal voor Petter zelf. Laten we hopen dat het enigszinds meevalt.
    I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
    pi_73201471
    -

    [ Bericht 100% gewijzigd door Karrs op 29-09-2009 07:37:19 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_73216442
    Ron, fielseteerd met joen vjoardag.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:47:32 #289
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_73343396
    Fantastische goal, verschrikkelijke tweede helft
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      zondag 4 oktober 2009 @ 12:36:56 #290
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_73354244
    quote:
    Op zaterdag 3 oktober 2009 20:47 schreef Thomas87 het volgende:
    Fantastische goal, verschrikkelijke tweede helft
    Ziet er niet goed uit voor Svejdik..
    :)
      maandag 5 oktober 2009 @ 20:39:37 #291
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_73404015
    quote:
    FC Groningen-coach Ron Jans sprak na het duel met ADO Den Haag (1-1) van zondag al zijn vrees uit dat zijn team het lang zal moeten stellen zonder Ondrej Svejdik. Die vrees is waarheid geworden. Onderzoek wees uit dat de Tsjechische verdediger de kruisband van zijn linkerknie heeft afgescheurd.

    Al in de achttiende minuut ging de speler door zijn knie tijdens een luchtduel. Een week eerder verloor De trots van het Noorden al Petter Andersson met eenzelfde kwetsuur. De 26-jarige Svejdik had bij zijn club Gibril Sankoh uit de basis gespeeld.
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_73404033
    Svejdik
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_73412867
    Kut blessures steeds..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_73428805
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Kerol het volgende:
    Svejdik
    Zag er vanaf de tribune ook al niet al te best uit
    pi_73809931
    Femi is écht zó goed!! De klasse druipt er soms vanaf, hij doet de ene keer weer wat knulligs maar lost dat vaak zeer goed op. Heb niet veel verkeerds gezien van Femi, behalve bij die 3 vs 2 situatie dat hij niet afspeelde op een medespeler. Ook Enevoldsen vond ik een goede wedstrijd spelen. Granqvist hoef ik niet uit te leggen.

    De drie punten moesten in Groningen blijven natuurlijk maar het spel bied hoop.. Alleen wat de FC echt mist is een type Suarez, een echt creatief iemand in de voorhoede. Het is zo statisch als wat met mensen als Nordstrand en Pedersen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 oktober 2009 @ 16:58:48 #296
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_73810138
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 18 oktober 2009 @ 16:59:54 #297
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_73810183
    Enevoldsen voortaan maar op rechts beginnen, maar ja dat zal Jans wel weer niet zien natuurlijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_73811312
    Bedankt!

    Tactisch trouwens die hoeladiejeediejoopdepo! De bedoeling was neem ik aan dat hij ons zou besmetten met allerlei virussen?
    pi_73811332
    wut
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_73811607
    En jammer dat er geen rood viel in de eerste paar minuten.. Schwalbe eerste klas, zeker nog geleerd van de 'meester' himself
    pi_73811749
    Ik begrijp er geen flikker van.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')