abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72696728

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM
fcgrunn3 vak X

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[*] Winst in Friesland
    [*] Winst in Friesland
    [*] Winst in Friesland

One Shot, One Kill .

Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72696789
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:24 schreef clauwheee het volgende:

Er moet nog heel veel gebeuren maar hopelijk is dit goed voor het vertrouwen. Leuk om te zien dat die gasten van ons als een kind zo blij door het veld renden. Stenman, Femi en Luciano, haha.
    Die zoen van Stenman op Luciano .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72696882
    Heerlijk die ontlading van de spelers, niet alleen vanwege de winst, maar ook omdat ze echt wel beseften dat we al 12 jaar niet meer gewonnen hadden in Friesland.
    pi_72696883
    Haha ja venom, dat was een volle.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_72696961
    Nordstrand
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72696995
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die zoen van Stenman op Luciano .
    misschien zijn ze wel homo
    pi_72697078
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:30 schreef clauwheee het volgende:
    Haha ja venom, dat was een volle.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72697141
    Ik mis in dat gifje uit de OP nog de handsbal van Lovre voorafgaand aan z'n voorzet...
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_72697380
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Ik mis in dat gifje uit de OP nog de handsbal van Lovre voorafgaand aan z'n voorzet...
    waar hb je het over?
      zondag 13 september 2009 @ 13:56:28 #10
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72697804
    Echt zo'n Nevland-doelpunt...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72697843
    venom, dat one shot,one kill heb je ook hier vandaan

verder:

pi_72697927
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef d_b01 het volgende:
    venom, dat one shot,one kill heb je ook hier vandaan
    Neh, dat "one shot, one kill" heb ik van Nordstrand zelf, die zei dat in een interview op eredivisielive.
    Ze vroegen aan hem of hij echt zo'n sluipmoordenaar is.
    pi_72698239
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neh, dat "one shot, one kill" heb ik van Nordstrand zelf, die zei dat in een interview op eredivisielive.
    Ze vroegen aan hem of hij echt zo'n sluipmoordenaar is.
    aah, oke nog maar even een klein fotoverslagje dan? :

pi_72698477
    Volgens mij zijn die foto's gemaakt door actafotografie.
    pi_72698781
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef Prosac het volgende:
    Volgens mij zijn die foto's gemaakt door actafotografie.
    hoe kom je daar nou weer bij dan?
      zondag 13 september 2009 @ 16:37:41 #16
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72701470
    Jeuh nu worden we gewoon 6e.
    pi_72701639
    Mooie TT
      zondag 13 september 2009 @ 17:03:54 #18
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72702322
    Lekker wakker worden zo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72706340
    Krijgen jullie die lach ook maar niet van de bek af?
    pi_72706488
    Ik voel me al de hele dag top.
    pi_72708446
    Tering Veel Plezier gehad gisteren in het ALS
    pi_72709105
    Mooi man, der heeft zelfs iemand bij die goal staan filmen.

pi_72710859
    Eigenlijk was het, op de eerste vijftien minuten na, weer eens een vrij matige vertoning. Deze keer zit ik er door die nipte 0-1 overwinning tegen onze grote vrienden echter niet zo mee. Hopelijk geeft dit vertrouwen, zodat het voetballend wellicht ook beter wordt.
    pi_72721714
    Thomas Enevoldsen tegen Ron Jans, na afloop in de kleedkamer: "Hoezo moeilijk om in Heerenveen te winnen?"
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 14 september 2009 @ 08:55:08 #27
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_72722070
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 08:19 schreef Karrs het volgende:
    Thomas Enevoldsen tegen Ron Jans, na afloop in de kleedkamer: "Hoezo moeilijk om in Heerenveen te winnen?"
    :)
    pi_72722575
    quote:
    Stenman: 'Wij zijn de beste ploeg van het Noorden'

Voor het eerst werd er dit seizoen gewonnen. De 1-0 overwinning op sc Heerenveen was tevens de eerste uitzege van deze eeuw op de Friese concurrent. Thomas Enevoldsen en Morten Nordstrand maakten hun debuut voor FC Groningen. Nordstrand scoorde ook nog eens zijn eerste treffer. Reden voor veel blijdschap na afloop van het duel.

“Dit is een geweldig gevoel,” aldus Enevoldsen. “Deze overwinning is heel belangrijk al was het een moeilijke wedstrijd. Gelukkig stonden we achterin goed en hebben we de drie punten.” Enevoldsen trainde vorige week voor het eerst mee en stond direct in de basiself van trainer Ron Jans.

Niet verwacht
    “Eigenlijk had ik het niet verwacht en was ik verrast dat ik mocht beginnen,” zegt de middenvelder. “Het shirt voelt lekker om mijn schouders en ik ben blij dat ik nu mag spelen voor FC Groningen. Mijn eerste dagen hier waren super. Ik heb een goede indruk van de stad en de trainingen waren erg leuk. Het verschil tussen de Eredivisie en de Deense competitie is dat hier meer man tegen man wordt gespeeld. In Denemarken spelen ze meer vanuit de zone. Dat is even wennen, maar het ging goed. Winnen in Heerenveen is een geweldige afsluiting van de week.”

Heerlijk gevoel
    Voor spits Morten Nordstrand was dat niet heel anders. “Scoren voor je nieuwe club geeft natuurlijk een heerlijk gevoel. Goran Lovre gaf een goede pass over rechts en ik pakte de kans om te scoren. Ook ik wist dat deze wedstrijd heel belangrijk was. Toen ik hier twee weken geleden kwam, hadden ze het al over het duel tegen sc Heerenveen. Daarom is het ook zo lekker dat we hier hebben gewonnen.”

Doelstelling
    Fredrik Stenman schreef voorafgaand aan het seizoen de doelstelling op papier om eens te winnen in Heerenveen. “Het spel was niet goed, maar we hebben wel de punten. Die zijn erg belangrijk. Als dit zo blijft, kunnen we weer omhoog,” aldus de Zweedse verdediger.

Stenman was erg blij met de nieuwelingen in de ploeg. “Thomas en Morten hebben het heel goed gedaan. Ze hebben laten zien waarom ze gehaald zijn. Met Nordstrand hebben we nu een spits die ons deze belangrijke doelpunten kan geven.” Alle wedstrijden zijn volgens veel sporters even belangrijk. Voor Stenman geldt dit niet altijd. “Winnen van sc Heerenveen is nog veel lekkerder. Waarom? Het is een derby hč. Wij zijn de beste ploeg van het Noorden.”

FC Groningen
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 20:17 schreef Prosac het volgende:
    Mooi man, der heeft zelfs iemand bij die goal staan filmen.

Heerlijke beelden.
    pi_72722659
    Is er al een scan van de voorpagina van het DvhN, als het goed is sta ik erop.
    pi_72722745

Klikbaar
    pi_72722812
    jaaaaaa, ik zie mezelf.
    pi_72722848
    Dit is trouwens voor de wedstrijd aan. Spanning op de koppies.
    pi_72722882
    Wel een fraaie grote vlag .
    pi_72723003
    Absoluut, degene die er mee zwaaide wist precies wanneer hij er mee moest kappen: "op de momenten dat ik me er lichtelijk aan begon te irriteren"

pi_72723025
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:54 schreef Prosac het volgende:
    Absoluut, degene die er mee zwaaide wist precies wanneer hij er mee moest kappen: "op de momenten dat ik me er lichtelijk aan begon te irriteren"

Aha, dan moet ik dus achter die vlag zoeken als ik jou wil vinden op de foto.
    pi_72723053
    Ghehe, zoiets.

(achter die andere vlag)
    pi_72723258
    Hey Prosac, snap je nu waarom we vorig jaar (en het jaar daarvoor) een feestje vierden alsof we de Champions League hadden gewonnen? Het is je gegund hoor!
    pi_72723346
    Dat je dat onthouden hebt.
    Ik trek dat soort dingen gewoon erg slecht op de dag zelf.
    En als je de Friezen steeds maar hoort zeggen: "ach, een van de 17, alleen cambuur telt" en vervolgens wordt een overwinning zo gevierd.. tja, dan klopt er ook iets niet.
    Maar nu we -eindelijk!- eens gewonnen hebben bij jullie, begrijp ik het beter.
    pi_72723477
    Ik was nog van plan de quote erbij te zoeken maar dat is me toch teveel werk.
    pi_72725017
    Ik weet niet of dit lukt, heb het nog nooit eerder gedaan...

pi_72725162
    d_b01 .
    Prima gelukt, thanks.
    pi_72725261
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Prosac het volgende:
    jaaaaaa, ik zie mezelf.
    Waar?
    pi_72725296
    Die kale met de geelrode jas.
    pi_72725468
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef venomsnake het volgende:
    d_b01 [ afbeelding ].
    Prima gelukt, thanks.
    graag gedaan
    pi_72725584
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
    In een keer goed.
    pi_72726808
    weet iemand hoelaat de herhaling van studio voetbal van gisteren op internet staat??? jan de jonge was te gast en ik heb het gemist namelijk...
      maandag 14 september 2009 @ 12:42:50 #47
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72726942
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef d_b01 het volgende:
    weet iemand hoelaat de herhaling van studio voetbal van gisteren op internet staat??? jan de jonge was te gast en ik heb het gemist namelijk...
    Je hebt niet zo heel veel gemist hoor. Was weer redelijk saai.
    Enige wat ik in elk geval nog niet gezien had was dat Dingsdag Timmeeh in z'n nek sloeg en zo de bal op z'n rug kreeg, wat wij in het uitvak zagen als een mislukte actie van Timmeeh zelf.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72729207
    Was net genieten op de Hanze.
    pi_72729746
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Prosac het volgende:
    [ afbeelding ]
    Mooi

Hebben ze ook weer met muntjes staan gooien?
    pi_72729842
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef TvhN het volgende:
    Was net genieten op de Hanze.
    Hoe dat zo? Friezen uitlachen?

Toen vorig jaar Groningen bovenaan stond had zo'n gast in die sportwinkel in het HIS-gebouw de stand opgehangen. Ik heb vorige week ff gevraagd waarom de stand er dit jaar niet hangt
    pi_72729862
    Niks gevoeld. Wel een Fries die in zijn eentje het uitvak leek te gaan bestormen, maar eindigde tegen een steward.
    Een massaal ingezet "sukkeltje, sukkeltje" was zijn deel, teveel eer naar mijn mening.
    pi_72731572
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Friezen uitlachen?
    Heb een paar Heerenveen-supporters in de klas zitten.
    pi_72732983
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
    Lekker ding
    pi_72733027
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Prosac het volgende:
    Niks gevoeld. Wel een Fries die in zijn eentje het uitvak leek te gaan bestormen, maar eindigde tegen een steward.
    Een massaal ingezet "sukkeltje, sukkeltje" was zijn deel, teveel eer naar mijn mening.
    Vorig jaar zat ik vlak bij het uitvak. Kreeg bijna een muntje tegen m'n kop

Je hebt er inderdaad altijd van die sukkeltjes bij die stoer gaan doen achter het glas
    Dat deed ik toen ik 14 was ofzo

Ach, als zulke dingen een beetje plagerig en ludiek blijven ist wel mooi!
    pi_72733192
    Natuurlijk is het wel grappig om dat spelletje aan weerszijden van het uitvak te zien, alleen sommigen nemen dat veel te serieus. En dat is nog vermakelijker.
    pi_72733317
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
    Natuurlijk is het wel grappig om dat spelletje aan weerszijden van het uitvak te zien, alleen sommigen nemen dat veel te serieus. En dat is nog vermakelijker.
    Klopt

Ik liep als 14-jarige een paar Borussia Dortmund supporters uit te dagen, die gasten werden nog serieus boos
    pi_72734938
    quote:
    Aanklager onderzoekt slaande beweging Dingsdag

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld naar een slaande beweging van Michael Dingsdag in de richting van aanvaller Tim Matavz. Dat gebeurde afgelopen zaterdag in de Noordelijke derby met FC Groningen. Dingsdag kreeg zaterdag twee keer geel van Björn Kuipers, maar de slaande beweging van de verdediger was de arbiter ontgaan. Voor zijn rode kaart is Dingsdag één duel geschorst, net als FC Twente-speler Cheick Tioté, die rood kreeg tegen FC Utrecht.

Morten Nordstrand beleefde een geweldig debuut door de enige treffer te maken in het Abe Lenstra Stadion. Op aangeven van invaller Goran Lovre tike de aanwinst na ruim een uur spelen van dichtbij het leer achter Heerenveen-doelman Martin Lejsal.
    Flink schorsen die patjakker.
    pi_72735010
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dus dat.
    pi_72735050
    Moi

pi_72735335
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij heeft toch al rood gehad. Ik vind het eerlijk gezegd wat overdreven om in de hype van Studio Sport mee te gaan, die krijgen veel te veel invloed.
    pi_72735459
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft toch al rood gehad. Ik vind het eerlijk gezegd wat overdreven om in de hype van Studio Sport mee te gaan, die krijgen veel te veel invloed.
    Nee, hij heeft geen direct rood gekregen, maar 2x geel, dus rood. Hij wordt daaroom maar voor één wedstrijd geschorst, te weinig in mijn ogen als je 2 maal iemand in het gezicht schopt. Maar goed, voor die elleboog is meneer helemaal niet bestraft, dus wat mij betreft gaan ze alles lekker bij elkaar optellen en rolt een een wedstrijd of 3 a 4 uit. .

Ik vind het maar een naar mannetje die Dingsdag, en dan druk ik me nog zacht uit.
    Die kop van hem staat me ook niet aan.
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:49 schreef Grunner het volgende:
    Moi

[ afbeelding ]
    Fraaie foto .
    pi_72735544
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen direct rood gekregen, maar 2x geel, dus rood. Hij wordt daaroom maar voor één wedstrijd geschorst, te weinig in mijn ogen als je 2 maal iemand in het gezicht schopt. Maar goed, voor die elleboog is meneer helemaal niet bestraft, dus wat mij betreft gaan ze alles lekker bij elkaar optellen en rolt een een wedstrijd of 3 a 4 uit. .

Ik vind het maar een naar mannetje die Dingsdag, en dan druk ik me nog zacht uit.
    Die kop van hem staat me ook niet aan.
    Ja, laten we iemand op zijn kop beoordelen. Dan sta jij achteraan ventje
      maandag 14 september 2009 @ 18:08:09 #63
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72735650
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef SCH het volgende:

[..]

0-1.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72735813
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef SCH het volgende:

[..]

.

En dan heb ik het nog niet eens over zijn naam gehad: Dingsdag .
    Wat is een Dingsdag? Wat een achterlijke naam. Kan je toch niet maken om een kind op de wereld te zetten met zo'n achternaam? Die ouders van hem zullen wel even lomp en dom zijn als hun zoon.
    Mister "over 2 jaar speel ik in Oranje" !

.
    pi_72735959
    Oke. dat sloeg nergens op.
    pi_72735991
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef Prosac het volgende:
    Wat een fucking geniaal filmpje.

"let op, dit wordt het moment dat Groningen gaat scoren"
    pi_72735998
    4 posts achter elkaar
    pi_72736110
    Vier op een rij! jij wint
    pi_72736429
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:22 schreef Prosac het volgende:
    Vier op een rij! jij wint
    .

De Sport Tot Één

Zo, nu even klaverjassen.
    pi_72737069
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef venomsnake het volgende:
    Oke. dat sloeg nergens op.
    Jawel hoor, het was juist een briljante post. Heel erg Grunnings.
      maandag 14 september 2009 @ 21:23:00 #72
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72742924
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ] De Sport Tot Één

Ik dacht dat het gestopt was. Een aantal maandagen om 13:30 afgestemd...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72749632
    Leuk dat Sibon en Breuer de overwinning nog gevierd hebben in Kaap Hoorn.
    pi_72751168
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ik dacht dat het gestopt was. Een aantal maandagen om 13:30 afgestemd...
    Ik zapte toevallig langs tvnoord en toen hoorde ik dat het bezig was, anders was ik er ook niet achter gekomen verder. Ik zag het ook niet bij de programering staan op tvnoord.nl

Ik miste het programma al .
    pi_72756932
    pi_72757781
    Luciano een rugblesure hoop toch wel dat hij er vrijdag er bij is
    Twinning = boring
    pi_72762207
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_72762351
    Venom, kun je dat gifje ook zo maken dat je alleen het uitvak ziet hossen? Dus net nadat die kale kerel voorbij loopt
    pi_72763045
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72763650
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 12:24 schreef Grunner het volgende:
    Venom, kun je dat gifje ook zo maken dat je alleen het uitvak ziet hossen? Dus net nadat die kale kerel voorbij loopt
    pi_72763849
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Dank je Vergeten te zeggen, maar ik bedoelde dan als avatar. Of vraag ik nu onmogelijke dingen van je? Als je er geen zin in hebt ook geen probleem hoor.
    pi_72763924
    Het wordt wel erg klein dan:

Of

pi_72764087
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef venomsnake het volgende:
    Het wordt wel erg klein dan:

[ afbeelding ]

Of

[ afbeelding ]
    Haha, te gek! Super bedankt
    pi_72764669
    .
    pi_72785577
    quote:
    FC Groningen aast op Deense aanvaller

FC Groningen wil zich wederom versterken met een speler uit Scandinavië, volgens sommige Deense kranten.

De Deen Johan Absalonsen staat ook in de belangstelling van de Duitse clubs Hamburger SV, Hertha BSC en Werder Bremen en is in de winter transfervrij.

Odense Boldklub, de huidige club van Absalonsen, wil zijn contract graag verlengen. Als het de leiding niet lukt, wil hij Odense Boldklub graag verlaten. Absalonsen kan zowel in de aanval als op het middenveld uit de voeten.

De interesse van Hertha BSC is het meest concreet van allemaal. “Absalonsen is voor ons een erg interessante speler die zich in de toekomst mogelijk bij ons verder kan ontwikkelen”, zo meldt de algemeen directeur van Hertha BSC, Michael Preetz.

Mocht Absalonsen naar Groningen vertrekken, dan is hij na Morten Nordstrand en Thomas Enevoldsen de derde Deense versterking dit seizoen.

Bron
    pi_72787160
    Scandinavisch clubje wordt het
    pi_72787297
    Lekker, Swedish Superstars met Danish Dynamite.
    pi_72789914
    Leuk, zo zijn wij ook ooit begonnen.
    pi_72792916
    Ja, jullie doen het nu met blokhoofden en zuiplappen uit Oost Europa..
    pi_72793426
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef Prosac het volgende:
    Ja, jullie doen het nu met blokhoofden en zuiplappen uit Oost Europa..
    Twinning = boring
    pi_72794356

Hij maakt hier wel fraai de 4-2
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72794399
    Wie weet wil men van Matavz af aangezien hij geen hele wedstrijden kan spelen, en imo ook nog tekort komt.
    Dan zou een transfervrije speler uitkomst bieden.
    pi_72800605
    quote:
    heb het ook gezien, hij lacht er zelf nog het hardste om
    pi_72806061
    12 kaarten verkocht voor Willem II uit.
      woensdag 16 september 2009 @ 16:07:29 #97
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72806172
    12 teveel.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72806502
    Dat weet ik. Het boycot lukt niet helemaal.
    pi_72806527
    Met wie ga je?
    pi_72806598
    Met een fles bier
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')