toen De Jong en Pienaar het deden vond iedereen het walgelijk. paar jaar later hoor je er niemand meer overquote:Op zondag 13 september 2009 13:55 schreef Cyber2003 het volgende:
- Doe eens normaal
Nou ja, dat honden dansje of iets dergelijks was ook wel heel erg belachelijk...quote:Op zondag 13 september 2009 13:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
toen De Jong en Pienaar het deden vond iedereen het walgelijk. paar jaar later hoor je er niemand meer over
Ze spelen dan ook al een tijdje niet meer in NL.quote:Op zondag 13 september 2009 13:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
toen De Jong en Pienaar het deden vond iedereen het walgelijk. paar jaar later hoor je er niemand meer over
Ik hoop dat hij nog bijtekent met een gelimiteerde transfersom zoals Elia.quote:Op zondag 13 september 2009 13:56 schreef sjimz het volgende:
Mooi doelpunt.
Benieuwd naar welke club hij in de winter zal gaan.
Ik hoop dat hij er 2 inschiet vandaag.quote:
Same herequote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er 2 inschiet vandaag.
Hij gaf 'm daarvoor een licht duwtje, daar begon het al. Al was het natuurlijk wat overdreven.quote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een scheids zeg. Hij speelt gewoon de bal
Oh niet gezien. Tnxquote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf 'm daarvoor een licht duwtje, daar begon het al. Al was het natuurlijk wat overdreven.
Totaal niet inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die vrije trap van DeGuzman leek heel erg sick, maar in de herhaling was ie helemaal niet zo heel ver in de hoek.
Leerdamquote:Op zondag 13 september 2009 14:01 schreef Cyber2003 het volgende:
Wie is 2e optie achter Fernandez?
was gewoon recht door het midden. Keepersfout want de muur stond goedquote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die vrije trap van DeGuzman leek heel erg sick, maar in de herhaling was ie helemaal niet zo heel ver in de hoek.
Wat heeft Willem Bever met Leerdam te doen?quote:
Volgende week enzo...quote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heeft Willem Bever met Leerdam te doen?
Met zijn geweldige vragen altijdquote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef borisz het volgende:
Zo een voorbeschouwing van Ajax - NAC bij de NOS. Waarschijnlijk met Joup S.
Douglasquote:VVV-VENLO: Gentenaar,Timisela,
Verdellen,Paauwe,Fleuren,Leemans,Honda,
Auassar,Schaken,Calabro,Ahahaoui
HERACLES ALMELO: Pieckenhagen,Breukers,
Maertens,v.d.Linden,Jallo,Overtoom,
Vejinovic,Fledderus,Douglas,Dost,
Everton
Niet zo negatief.quote:Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Helaas geen drie punten voor ons vanmiddag:
[..]
Douglas
Ik ook, en Jallo als vervanger van Looms is ook erg interessantquote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
Ik ben benieuwd naar die Vejinovic.
quote:Op zondag 13 september 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Fehér, Penders, Zwaanswijk, Schilder; Gorter, De Graaf, Kwakman; Kolkka, Amoah en Lurling
Overtoom op Honda wordt ook leuk.quote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook, en Jallo als vervanger van Looms is ook erg interessant
O ja, Leonardo speelt weer bij jullie.quote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Die gaan er voor zorgen (en in de 2e helft Leo ook)
Zal een 3tje wordenquote:Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Helaas geen drie punten voor ons vanmiddag:
[..]
Douglas
quote:
Ontspan, anders gaat 'ie er niet in.quote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah nu nog 4 minuten billenknijpen
quote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Ontspan, anders gaat 'ie er niet in.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die van dijk word volgens mij helemaal gekgeil over dat gepraat van honda
En vorig week tegen twente was het wel goed. Kansloze opmerking dus.quote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat feyenoord volgende week een flinke tik gaat krijgen . DIt was vandaag absoluut niet best.
Waarom krijgt alleen Feyenoord kritiek op slecht spel?quote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat feyenoord volgende week een flinke tik gaat krijgen . DIt was vandaag absoluut niet best.
quote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En vorig week tegen twente was het wel goed. Kansloze opmerking dus.
Die had echt nooit naar Ajax moeten gaan.quote:
Ja maar Ajax is DE club van Nederland hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die had echt nooit naar Ajax moeten gaan.
Niet alleen Feyenoord hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom krijgt alleen Feyenoord kritiek op slecht spel?![]()
Wij winnen tenminste alle slechte wedstrijden, kun je van Ajax, PSV en AZ niet zeggen.
quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom krijgt alleen Feyenoord kritiek op slecht spel?![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Ajax is DE club van Nederland hoor
Inderdaadquote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef detulp050 het volgende:
Zo, Martin Jol heeft het al over applauswissels. Win eerst maar eens zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |