lekker belangrijk bij een verdediger.quote:Op zondag 13 september 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heeft geen 4 assists en 1 goal op zijn naam staan. Manolev wel.
Tele 2 he!@quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij mij op tv maakte hij hem niet af.
En of dit belangrijk is. Zijn belangrijke doelpunten uit gevallen. De verdediging van psv wordt steeds stabieler. Ook zijn er al 16 doelpunten gescoord. Ze hebben er al genoeg moeten incasseren. Maar de verdediging wordt steeds beter.quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
lekker belangrijk bij een verdediger.
De kerst wel?quote:Op zondag 13 september 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Mario Been haalt het einde van het seizoen niet
een verdediger moet in eerste instantie goed kunnen verdedigen en vervolgens opbouwen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En of dit belangrijk is. Zijn belangrijke doelpunten uit gevallen. De verdediging van psv wordt steeds stabieler. Ook zijn er al 16 doelpunten gescoord. Ze hebben er al genoeg moeten incasseren. Maar de verdediging wordt steeds beter.
Jaquote:
Verdedigend is hij 2x zo goed als Kromkamp. Niet dat dat veel zegt maar goed...quote:Op zondag 13 september 2009 13:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
een verdediger moet in eerste instantie goed kunnen verdedigen en vervolgens opbouwen.
scoren en/of assists geven is bijzaak.
juich niet te vroegquote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat Feyenoord deze pot verliezen..
Onzi tackle werd naast hem uitgevoerd en kon hem nooit raken.quote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, hij sprong gewoon om die tackel te ontwijken.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb niets gezegdquote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Zo suf die ingestudeerde dansjesquote:
Zal straks wel gaan regenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |