Die wordt mij te laat. Neem hem wel op.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef TheGeneral het volgende:
Dames finale pas 03.00 kwam net in beeld
Die hoge volleys van hem zijn niet geweldig.quote:
Nadal kan ook eigenlijk niet goed volleren, het lijkt alleen zo omdat hij best vaak goede cijfers heeft aan het net. Maar dat is alleen omdat hij met zijn forehand vaak de tegenstander 3 meter buiten het veld heeft getrokken en er dus een zee van ruimte aan de andere kant ligt en er geen druk is.quote:Op zondag 13 september 2009 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die hoge volleys van hem zijn niet geweldig.De lage vaak wel.
Toch 5-2* DP.
Zit wat in ja. Zijn lage en stopvolleys vind ik overigens wel vaak erg goed.quote:Op zondag 13 september 2009 19:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal kan ook eigenlijk niet goed volleren, het lijkt alleen zo omdat hij best vaak goede cijfers heeft aan het net. Maar dat is alleen omdat hij met zijn forehand vaak de tegenstander 3 meter buiten het veld heeft getrokken en er dus een zee van ruimte aan de andere kant ligt en er geen druk is.
Ik heb hem niet voor niets als mijn finalepick in de XL-gamequote:
Nadal wordt niet echt geveegd.quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef beertenderrr het volgende:
iemand een livestream? Eurosport ontvang ik hier niet goed en wil toch wel zien hoe nadal eraf wordt geveegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |