Waarom heb je een demper op je luchtbuks? Die van mij maakt al bijna geen geluid...quote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Ps2K het volgende:
- Met luchtbuks (+ demper) duiven van het balkon schieten
quote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
Niet het meest vijgezelle ding, maar goed. Als ik geen zin had om te koken of boodschappen te doen langsgaan bij vrijgezellen van het andere geslacht, die het zat waren om alleen te eten.
Mijn co2 pistooltje produceert aardig harde klappen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom heb je een demper op je luchtbuks? Die van mij maakt al bijna geen geluid...
Dat heb ik ook wel gedaan, ja.quote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
-gewoon de auto pakken en 'ergens' heen gaan rijden, half dagje weg zijn en gewoon beetje rondrijden zonder dat er eigenlijk enig nut in zit
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Getsie! Jij bent nu de smerigste van het topic.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Jajong het volgende:
Het mooiste zijn de gebruikte condooms die in m'n vensterbank liggen, en ze ook niet opruimen ook al komt er een andere dame op bezoek.
Getsie....quote:Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Getsie! Jij bent nu de smerigste van het topic.
Is dat typisch een vrijgezelle iets? Ik ben al bijna 5 jaar bezet, en ik ben 9 v/d 10x nog steeds te beroerd een glas te pakken. Als ik bij de koelkast sta drink ik ook uit de flesquote:Op zondag 13 september 2009 11:45 schreef BrandX het volgende:
- uit de hele fles drinken, als in: de fles cola gewoon standaard naast je pc/voor de buis en geen glas erbij;
quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef MASD het volgende:
SomethingAwful?
Anyway, 6 maanden lang elke dag in dezelfde pan met dezelfde olie frituren. Pas toen ik echt ziek werd besloten het schoon te maken. Spatel erbij, 300 gram aan aangekoekt vet/frikandel/weetikhet er af gekomen.
Dit gaat wel erg verquote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach ja, vanalles eigenlijk wel.
* Pissen in de douche en in de wasbak omdat de wc te erg stonk.
* Na 2 maanden je dekbed eens verschonen. Al die rode en witte vlekken zien er een beetje vies uit.
* Maanden leven op alleen pizza en bier omdat je te lui bent om te koken en om überhaubt de afwas te doen.
* Ontbijten met wodka omdat er geen brood is.
* Er op het einde van de dag achterkomen dat je nog niet gegeten hebt, maar slechts wodka, bier, mede, ouzo en een of ander raars Tjechisch spul dat naar kaneel smaakt ophebt.
* Merken dat je sokken aan de vloer blijven plakken. Schoenen aandoen.
* Niet meer douchen omdat de douchebak te vies was.
* In je kleding in slaap vallen. Volgende ochtend luchtverfrisser erop spuiten.
Ben jij ooit wel eens níét vrijgezel geweest?quote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach ja, vanalles eigenlijk wel.
* Pissen in de douche en in de wasbak omdat de wc te erg stonk.
* Na 2 maanden je dekbed eens verschonen. Al die rode en witte vlekken zien er een beetje vies uit.
* Maanden leven op alleen pizza en bier omdat je te lui bent om te koken en om überhaubt de afwas te doen.
* Ontbijten met wodka omdat er geen brood is.
* Er op het einde van de dag achterkomen dat je nog niet gegeten hebt, maar slechts wodka, bier, mede, ouzo en een of ander raars Tjechisch spul dat naar kaneel smaakt ophebt.
* Merken dat je sokken aan de vloer blijven plakken. Schoenen aandoen.
* Niet meer douchen omdat de douchebak te vies was.
* In je kleding in slaap vallen. Volgende ochtend luchtverfrisser erop spuiten.
Ik niet iigquote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens níét vrijgezel geweest?
Het meest briljante is als je ze gaat inleveren en onderweg vraagt iemand je:quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Rapaille het volgende:
-Lege kratten niet weg brengen maar gewoon in de garage zetten en flessen Na een paar weken erachter komen dat je 8 kratten hebt staan en 4 zakken met lege flessen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat hetquote:Op maandag 14 september 2009 18:09 schreef MissX het volgende:
Ik herken heel weinig hiervan. Ik maak iedere week schoon, was altijd gelijk na het eten af, doe altijd de was.
Alleen ik leef in mijn trainingsbroek en sloebertruiDe enigste plek waar ik hem niet aan heb is mijn werk, wat ik erg spijtig vind
Verder ga ik echt overal in mijn traingsbroek heen en het zijn niet bepaald modieuze trainingsbroeken
Volgens mij zie ik een verband tussen geen relatie en mijn trainingsbroek
Ik ben momenteel in een relatie. Al 2,5 jaar.quote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens níét vrijgezel geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |