abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72731733
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Ps2K het volgende:
- Met luchtbuks (+ demper) duiven van het balkon schieten
Waarom heb je een demper op je luchtbuks? Die van mij maakt al bijna geen geluid...
pi_72731971
En wat minder spectaculair:
-gewoon de auto pakken en 'ergens' heen gaan rijden, half dagje weg zijn en gewoon beetje rondrijden zonder dat er eigenlijk enig nut in zit
  maandag 14 september 2009 @ 16:02:51 #203
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_72731972
Dingen als afwas laten staan tot je niks meer hebt om van te eten, was pas afhalen als er nieuwe schone was bijmoet, hele zondag in ondergoed op de bank zitten, tv op zn kant zetten, ontbijten met pizza of een week afhaalchinees eten doen wij gewoon lekker samen trouwens.
VInd er ook niets mis mee om eerlijk te zijn.
an urge to help mankind overcomes me
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 16:03:19 #204
70532 loveli
N
pi_72731984
Niet het meest vrijgezelle ding, maar goed. Als ik geen zin had om te koken of boodschappen te doen langsgaan bij vrijgezellen van het andere geslacht, die het zat waren om alleen te eten.
crap in = crap out
pi_72732036
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
Niet het meest vijgezelle ding, maar goed. Als ik geen zin had om te koken of boodschappen te doen langsgaan bij vrijgezellen van het andere geslacht, die het zat waren om alleen te eten.
  maandag 14 september 2009 @ 16:05:42 #206
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72732073
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:54 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Waarom heb je een demper op je luchtbuks? Die van mij maakt al bijna geen geluid...
Mijn co2 pistooltje produceert aardig harde klappen.

Owja:
- Met de verrekijker kijken wat er in de andere flats gebeurt
- om 3 uur 's nachts gaan stofzuigen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72732380
Toen m'n ouders een week op vakantie waren woonde ik praktisch een week op de bank. Enige keer dat ik opstond was om via bol.com TV-series te bestellen om nog langer op de bank te kunnen roken/eten/kijken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72732915
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef Loveless85 het volgende:

-gewoon de auto pakken en 'ergens' heen gaan rijden, half dagje weg zijn en gewoon beetje rondrijden zonder dat er eigenlijk enig nut in zit
Dat heb ik ook wel gedaan, ja.
  maandag 14 september 2009 @ 16:35:04 #209
158452 IQM
I am the one
pi_72732952
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72733014
Uiteraard het slecht uitvoeren van het huishouden:

-afwas standaard een week lang laten staan, enige voorbeelden: een bak boerenkool waar de schimmel geëvolueerd was tot pluizen, chocomelglazen worden ook altijd heel ranzig dan en meer van dat
-een plee zo ranzig dat je er boven moest hangen als je nr2 wilde doen
-altijd een muffe geur in huis
-standaard ruzie met de rest van de flat vanwege geuren komende uit het appartement
-lam je nest in rollen, TOCH moeten kotsen, en de volgende morgen wakker worden met een verassing naast je bed
-'space-omelet' maken, dat toch niet zo lekker vinden en dan van 15 hoog uit je raam tieften

Ik woonde op een gegeven moment op een bovenetage waar geen cv was, was heel leuk in de zomer met balkon, maar toen brak de winter aan Ik moest in de woonkamer slapen omdat daar de enige kachel stond. Als je stond te zeiken op de plee zag je gewoon damp eraf komen.

Met vrienden inzamelen om een voorraadje wiet in te slaan om "even mee vooruit te kunnen", op de terugweg naar huis stonden we op de tram te wachten en zagen we een pooier z'n werkneemster in mekaar slaan, vervolgens komen 10 minuten later 'de wouten' dus m'n maat vertellen dat ie de dader kon herkennen. Vragen die agenten of we mee willen rijden om te kijken of we hem nog in de buurt kunnen spotten. Dus m'n maat stapt in en ik wil vrolijk ook instappen, waarop m'n maat zegt: misschien kun je beter hier blijven staan voor het geval die dader hier weer langs komt.... pas toen ik daar 2 minuten stond drong het tot me door dat ik een kilo wiet in m'n rugzak had zitten en dat daarmee in een politieauto stappen niet echt heel handig was.

En het ergste van alles, vrienden van vrienden, die jijzelf totaal niet kent die dan op bezoek komen, en dan later door de flatbeheerder op het matje geroepen worden om de beelden van de bewakingscamera te zien waar die gast echt een 2x2 meter ruit in elkaar trapt... wat een figuur. Gelukkig zagen ze ook wel in dat ik niet voor die kosten hoefde op te draaien...
  maandag 14 september 2009 @ 16:49:59 #211
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_72733400
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Jajong het volgende:
Het mooiste zijn de gebruikte condooms die in m'n vensterbank liggen, en ze ook niet opruimen ook al komt er een andere dame op bezoek.
Getsie! Jij bent nu de smerigste van het topic.
pi_72733560
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Getsie! Jij bent nu de smerigste van het topic.
Getsie....
  maandag 14 september 2009 @ 17:22:55 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72734304
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:45 schreef BrandX het volgende:

- uit de hele fles drinken, als in: de fles cola gewoon standaard naast je pc/voor de buis en geen glas erbij ;
Is dat typisch een vrijgezelle iets? Ik ben al bijna 5 jaar bezet, en ik ben 9 v/d 10x nog steeds te beroerd een glas te pakken. Als ik bij de koelkast sta drink ik ook uit de fles hij ook. Boeie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 14 september 2009 @ 17:25:01 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72734365
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef MASD het volgende:
SomethingAwful?

Anyway, 6 maanden lang elke dag in dezelfde pan met dezelfde olie frituren. Pas toen ik echt ziek werd besloten het schoon te maken. Spatel erbij, 300 gram aan aangekoekt vet/frikandel/weetikhet er af gekomen.
ik weet nog wel dat ik voor het eerst bij MM kwam en ik ging frituren dat vet was gewoon kankerverwekkend zwart

En toen ik vroeg hoelang hij het vet al niet vervangen had, stond ie me schaapachtig aan te kijken met een blik van "vervangen? Moet dat dan?"

Echt te ranzig.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 14 september 2009 @ 17:26:36 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_72734411
Ach ja, vanalles eigenlijk wel.

* Pissen in de douche en in de wasbak omdat de wc te erg stonk.
* Na 2 maanden je dekbed eens verschonen. Al die rode en witte vlekken zien er een beetje vies uit.
* Maanden leven op alleen pizza en bier omdat je te lui bent om te koken en om überhaubt de afwas te doen.
* Ontbijten met wodka omdat er geen brood is.
* Er op het einde van de dag achterkomen dat je nog niet gegeten hebt, maar slechts wodka, bier, mede, ouzo en een of ander raars Tjechisch spul dat naar kaneel smaakt ophebt.
* Merken dat je sokken aan de vloer blijven plakken. Schoenen aandoen.
* Niet meer douchen omdat de douchebak te vies was.
* In je kleding in slaap vallen. Volgende ochtend luchtverfrisser erop spuiten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 17:31:04 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72734547
tvp!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_72734563
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

* Na 2 maanden je dekbed eens verschonen. Al die rode en witte vlekken zien er een beetje vies uit.
* Maanden leven op alleen pizza en bier omdat je te lui bent om te koken en om überhaubt de afwas te doen.
* Er op het einde van de dag achterkomen dat je nog niet gegeten hebt, maar slechts wodka, bier, mede, ouzo en een of ander raars Tjechisch spul dat naar kaneel smaakt ophebt.
Dit gaat wel erg ver
  maandag 14 september 2009 @ 17:51:12 #218
158452 IQM
I am the one
pi_72735111
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ben jij ooit wel eens níét vrijgezel geweest?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 14 september 2009 @ 17:55:14 #219
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72735230
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik niet iig

Wat ook niet helpt is dat ik al meer dan een jaar in hotels woon... ik vergeet tegenwoordig wel eens door te trekken omdat alle plees dat hier automatisch doen. En boodschappen doen? Volgens mij was de laatste keer ergens in maart.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72735715
Ik herken heel weinig hiervan. Ik maak iedere week schoon, was altijd gelijk na het eten af, doe altijd de was.

Alleen ik leef in mijn trainingsbroek en sloebertrui De enigste plek waar ik hem niet aan heb is mijn werk, wat ik erg spijtig vind Verder ga ik echt overal in mijn traingsbroek heen en het zijn niet bepaald modieuze trainingsbroeken

Volgens mij zie ik een verband tussen geen relatie en mijn trainingsbroek
  maandag 14 september 2009 @ 18:23:48 #221
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72736138
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Rapaille het volgende:
-Lege kratten niet weg brengen maar gewoon in de garage zetten en flessen Na een paar weken erachter komen dat je 8 kratten hebt staan en 4 zakken met lege flessen
Het meest briljante is als je ze gaat inleveren en onderweg vraagt iemand je:
"zo zo, feestje gehad "
jij "Neuj hoor "
" "

Mijn vrijgezelle dingen (toen ik nog vrijgezel was )
- afwas laten staan/hergebruiken wanneer nodig
- kleding wassen?
- kleding strijken???
- dagelijks minimaal een halve tray bier wegzuipen..
- los van de halve tray, dagelijks in de kroeg zitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 september 2009 @ 18:34:55 #222
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_72736476
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:09 schreef MissX het volgende:
Ik herken heel weinig hiervan. Ik maak iedere week schoon, was altijd gelijk na het eten af, doe altijd de was.

Alleen ik leef in mijn trainingsbroek en sloebertrui De enigste plek waar ik hem niet aan heb is mijn werk, wat ik erg spijtig vind Verder ga ik echt overal in mijn traingsbroek heen en het zijn niet bepaald modieuze trainingsbroeken

Volgens mij zie ik een verband tussen geen relatie en mijn trainingsbroek
Is dat het Ik zit thuis ook in makkelijke broek, niet erg charming. Kleed me direct om als ik thuiskom
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 14 september 2009 @ 18:43:12 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72736734
Bepaalde plaatsen op de vloer hebben waar je niets meer kunt neerzetten omdat het vastplakt...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 14 september 2009 @ 18:46:22 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72736845
Haha, mooie dingen staan er in.

Douchen met een biertje is ook wel herkenbaar, zeker net voor het stappen. (Doe ik nooit voordat ik naar m'n werk ga bijv.)

Heb niet het hele topic gelezen dus misschien dingen dubbel:

* Barbecue krijgen als cadeau van je werk, één keer barbecuen op je balkon, daarna geen zin om schoon te maken en dat ding drie jaar laten staan. Nadat je merkt dat er zich nieuwe plantensoorten op je vleesresten hebben ontwikkeld het ding wegpleuren.

* Kerstboom in keuken zetten, geen zin om na kerst dat ding op te ruimen. In juni erachter komen dat je eigenlijk een meurende TAK in je keuken hebt staan, allemaal naalden op de grond, maar nog wel inclusief kerstballen en piek. Mee naar buiten gesleurd en over het hek van de spoorlijn gooien. (We wonen aan het spoor)

* Koelkast niet meer openmaken omdat het 'er stinkt'. Dit maanden volhouden, en samen met je andere huisgenoten alleen de andere koelkast gebruiken. Na 5 maanden stinkt de hele keuken naar bedorven lijken, dan besluiten om samen dat ding schoon te maken. Met een doek voor je mond de deur open sjorren, en kokhalzend toezien hoe het binnen in je koelkast compleet is dichtgegroeid met de meest smerige mossen, paddestoelen en schimmels. Na een beetje prikken en schrapen in de brij bijna over je nek gaan, die deur dichtgooien en de hele koelkast inclusief inhoud naar buiten sjouwt en 'm 200 meter verder (in het donker) achter een boom pleurt. (dit was in m'n vorige huis)

* In de vijver van de huisbaas pissen en er etensresten ingooien. Na een paar maanden constateren dat alle vissen dood zijn.

* Voor het eerst in 3 jaar eens de wc grondig schoonmaken.

* In de winter de verwarming gewoon op 25 graden zetten en in je trainingsbroek en blote buik de hele dag als een pauper door je huis wandelen.

* Dagje werken als uitzendkracht in de horeca, kunt geen schoon overhemd vinden, dan maar je smerige witte kroegoverhemd gebruiken vol biervlekken. "Zozo, net koffie gemorst?" horen als je op de plaats van bestemming aankomt.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 14 september 2009 @ 18:47:28 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_72736875
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik ben momenteel in een relatie. Al 2,5 jaar.

Daarvoor was het inderdaad weinig soeps.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')