quote:
Final Cut Proquote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Filmpjes editten is wel tofWelk programma moet je gebruiken?
Ik ben echt een nerd heDamn it
![]()
quote:
Ken ik van naam, ik heb moeten leren werken met Adobe Premiere Proquote:
Hangt er vanaf hoe je het plaatje bekijktquote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel cirkels zie je?
[ afbeelding ]
Ok, neem Adobe, vermenigvuldig dat keer 10 plus allemaal mooie specs en je hebt final cut proquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb er zin in
Maar C4 heeft nog niet eens seizoen 6 gezien dus ik zeg maar niet te veel enzo erover
[..]
Ken ik van naam, ik heb moeten leren werken met Adobe Premiere ProVeel succes alvast
Dat zijn toch geen cirkels? Ik zie alleen vierkantjesquote:Op maandag 14 september 2009 12:15 schreef iamredleader het volgende:
16
0quote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel cirkels zie je?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Tip: Southern Comfort met ginger ale.
Het is geen whiskey, maar een whiskeylikeur. Gooi er dus maar in wat je wiltquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Southern Comfort is toch de enige whiskey die je mag mixen?? Tenminste, zo heb ik mij laten vertellen.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, IARL en Diaan, er zitten inderdaad 16 cirkels in verstopt
Moet je even je ogen op standje 'staren' zetten, dat werkt het beste als je je middagdipje of afterdinnerdip hebtquote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen cirkels? Ik zie alleen vierkantjes
Dat dronk ik vroeger ook op feestjes!!quote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Southern Comfort is toch de enige whiskey die je mag mixen?? Tenminste, zo heb ik mij laten vertellen. Ik vind trouwens Malibu met spa citron ook erg lekker.
Ik geef toch de voorkeur aan Hot n Sweet, lijkt er wel wat op maar is minder zoet (en meer alcoholquote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je even je ogen op standje 'staren' zetten, dat werkt het beste als je je middagdipje of afterdinnerdip hebt
[..]
Dat dronk ik vroeger ook op feestjes!!is me nu iets té zoet.
Heb dit weekend weer eens een dropshotje besteld, zo lekker.......
Precies. Gewoon drinken wat je lekker vindt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uiteindelijk moet je helemaal zelf weten wat je bij wat gooit, maar met duurder spul wordt het eerder als zonde gezien (want je proeft het verschil met goedkopere varianten minder). Neemt niet weg dat ik rum-cola met bruine Captain Morgan aanmerkelijk lekkerder vind dan met goedkope witte rum. Of het dan sociaal geaccepteerd is zal me verder een zorg zijn
Ik heb me een avond prima vermaakt met allemaal rare shotjes drinkenquote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft shotjes ben ik fan van het mysterie shot, mixen ze daar zelf en is altijd weer een verrassing waar het naar smaaktHeb nog nooit een gehad die niet lekker was
Wij doen vaak 3-6-9quote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft shotjes ben ik fan van het mysterie shot, mixen ze daar zelf en is altijd weer een verrassing waar het naar smaaktHeb nog nooit een gehad die niet lekker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |