Toevallig gisteren ook aan de southern comfort gezeten. Is ook met sprite goed te doen. Of met spa&fruit cactus. Of met wat je ook hebt staan.quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:Drank
![]()
![]()
![]()
Feestje van de kroeg gehad, die bestaat 5 jaar en dat moest gevierd worden
Maar toen wij aankwamen was de bessen
op
en toen wist ik niet wat ik moest drinken en een bekende gaf me haar glas van 'probeer dit eens' en dat was lekker
En toen was ik dus aan de cola + Southern Comfort en dat ging hárd
![]()
Geen kater
Bier was prima, schnitzel heb ik laten staan, en gekozen voor de bratwurst en currywurst mit pommesquote:Op zondag 13 september 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
He WhiteguyHoe was de scnhitzel en het bier?
Hoi MaJoquote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:ik kom even snel langs want ik ga zo
lekker weekend gehad. Gister gaan stappen en vandaag lekker gerelaxed metmorgen weer aan het werk
had ik maar meer van dit soort dagen
![]()
quote:
Zijn ze nog steeds bezig?quote:Op maandag 14 september 2009 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Bij mij op het werk is het nu wat saai. Ik zit nu Southpark te kijken en de jongens proberen weer eens uit te zoeken waar ze Tim van kennen.
quote:
Dat is ook leukquote:Op maandag 14 september 2009 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Bij mij op het werk is het nu wat saai. Ik zit nu Southpark te kijken en de jongens proberen weer eens uit te zoeken waar ze Tim van kennen.
Da's aardig van je suitemate.quote:Op maandag 14 september 2009 03:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is ook leukIk heb net een doodsaaie opdracht af en een van mijn suitemates heeft het nagekeken
We hebben in de suite twee douches voor negen meiden, wasmachines delen we met het hele huis, net als drogers. Maar het is te doenquote:Op maandag 14 september 2009 03:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's aardig van je suitemate.![]()
Hebben jullie trouwens alles in de suite wat jullie nodig hebben of zijn er zaken die je met iedereen in het house moet delen? Wasmachines oid
Ah, da's zeker goed te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 03:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben in de suite twee douches voor negen meiden, wasmachines delen we met het hele huis, net als drogers. Maar het is te doen
we beginnen allemaal op verschillende tijdenquote:Op maandag 14 september 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, da's zeker goed te doen.
Alhoewel.....negen meiden die na het opstaan gaan vechten om die twee douches.
Dan is het wel relaxed.quote:Op maandag 14 september 2009 03:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we beginnen allemaal op verschillende tijden
mudfight catfight pics!quote:Op maandag 14 september 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, da's zeker goed te doen.
Alhoewel.....negen meiden die na het opstaan gaan vechten om die twee douches.
Wel in het werk hoorquote:Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo
Heb je nu al geen zin meer in het werk!?
Ah, ik schrok al.quote:Op maandag 14 september 2009 07:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel in het werk hoormaar het vroege opstaan valt me zwaar
tevens Meuningsaffie doen?
Sterktequote:Op maandag 14 september 2009 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben er weg van. Naar Venray voor de uitvaart.
Ik ben eigenlijk wel redelijk relaxt. Toen ik buiten kwam, renden de kinderen ook al weg en ik had Lennon in alleen een rompertje op mn arm.quote:Op maandag 14 september 2009 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Sterkte vandaag C4
En Diaan, heb je dan niet ontzettend veel zin om een deuk in het dak van zo'n kind te maken? ik wel op die momenten namelijk.
Gaan ze ongetwijfeld beginnen met de daken...quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou ze als straf de rest van het jaar jullie auto's hebben laten wassen
hee dat was wel een goede geweest... Maar ik moet die kinderen niet te vaak bij ons rond huis hebben. Laatst vielen ze Twan ook al lastig toen hij gewoon aan het spelen was op het gras. Heb ze toen ook moeten wegsturen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou ze als straf de rest van het jaar jullie auto's hebben laten wassen
quote:Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ons gisteren is overkomen...
Dit ging me toch echt te ver... Twan zou een paar weken straf hebben gekregen trouwens. Dit kan gewoon niet. Je moet van andermans spullen afblijven.quote:
Filmpjes editten is wel tofquote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
Omg, ik mag zo de promo monteren voor ons programma![]()
dat voorstukje dus wat je tijdens de reclameblokken ziet
i love my job
![]()
Tip: Southern Comfort met ginger ale. Of Safari met ginger ale, allebei verraderlijk zoetquote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:
cola + Southern Comfort
Ik heb ook al gehoord dat hetquote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Tip: Southern Comfort met ginger ale. Of Safari met ginger ale, allebei verraderlijk zoet
Kom kom, het is nou niet echt een exquise drank die jaren heeft liggen rijpen, gewoon een likeurtje. Als je nou iets door een Glennfiddich oid gooit, ja dan mag je boos worden.quote:Op maandag 14 september 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat hetschandalig
is dat Southern Comfort uberhaupt met iets gemixed wordt
Ja ik vond het ook enigszins belachelijk (sowieso vind ik mensen die gillen dat je drank niet mag mixen een beetje overdrijven). Edit: behalve dan iets wat jarenlang heeft liggen rijpen iddquote:Op maandag 14 september 2009 12:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Kom kom, het is nou niet echt een exquise drank die jaren heeft liggen rijpen, gewoon een likeurtje. Als je nou iets door een Glennfiddich oid gooit, ja dan mag je boos worden.
quote:
Final Cut Proquote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Filmpjes editten is wel tofWelk programma moet je gebruiken?
Ik ben echt een nerd heDamn it
![]()
quote:
Ken ik van naam, ik heb moeten leren werken met Adobe Premiere Proquote:
Hangt er vanaf hoe je het plaatje bekijktquote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel cirkels zie je?
[ afbeelding ]
Ok, neem Adobe, vermenigvuldig dat keer 10 plus allemaal mooie specs en je hebt final cut proquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb er zin in
Maar C4 heeft nog niet eens seizoen 6 gezien dus ik zeg maar niet te veel enzo erover
[..]
Ken ik van naam, ik heb moeten leren werken met Adobe Premiere ProVeel succes alvast
Dat zijn toch geen cirkels? Ik zie alleen vierkantjesquote:Op maandag 14 september 2009 12:15 schreef iamredleader het volgende:
16
0quote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel cirkels zie je?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Tip: Southern Comfort met ginger ale.
Het is geen whiskey, maar een whiskeylikeur. Gooi er dus maar in wat je wiltquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Southern Comfort is toch de enige whiskey die je mag mixen?? Tenminste, zo heb ik mij laten vertellen.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, IARL en Diaan, er zitten inderdaad 16 cirkels in verstopt
Moet je even je ogen op standje 'staren' zetten, dat werkt het beste als je je middagdipje of afterdinnerdip hebtquote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen cirkels? Ik zie alleen vierkantjes
Dat dronk ik vroeger ook op feestjes!!quote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Southern Comfort is toch de enige whiskey die je mag mixen?? Tenminste, zo heb ik mij laten vertellen. Ik vind trouwens Malibu met spa citron ook erg lekker.
Ik geef toch de voorkeur aan Hot n Sweet, lijkt er wel wat op maar is minder zoet (en meer alcoholquote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je even je ogen op standje 'staren' zetten, dat werkt het beste als je je middagdipje of afterdinnerdip hebt
[..]
Dat dronk ik vroeger ook op feestjes!!is me nu iets té zoet.
Heb dit weekend weer eens een dropshotje besteld, zo lekker.......
Precies. Gewoon drinken wat je lekker vindt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uiteindelijk moet je helemaal zelf weten wat je bij wat gooit, maar met duurder spul wordt het eerder als zonde gezien (want je proeft het verschil met goedkopere varianten minder). Neemt niet weg dat ik rum-cola met bruine Captain Morgan aanmerkelijk lekkerder vind dan met goedkope witte rum. Of het dan sociaal geaccepteerd is zal me verder een zorg zijn
Ik heb me een avond prima vermaakt met allemaal rare shotjes drinkenquote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft shotjes ben ik fan van het mysterie shot, mixen ze daar zelf en is altijd weer een verrassing waar het naar smaaktHeb nog nooit een gehad die niet lekker was
Wij doen vaak 3-6-9quote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft shotjes ben ik fan van het mysterie shot, mixen ze daar zelf en is altijd weer een verrassing waar het naar smaaktHeb nog nooit een gehad die niet lekker was
quote:Vizcaya was indeed once made in Cuba. But then, if I recall my history, some guy with a beard and cigar teamed up with another guy that liked to get his face screen-printed on t-shirts to sell to alternative-type rebel-wannabes, and they both took over Cuba and enacted sanctions against the US to keep their rum and cigars out of the hands of us lousy Americans. Or something like that.
Bakfietsen zijn tofquote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug van afspraakLeuke bakfiets gezien, in keurige staat en voor een nette prijs, vanavond even met Tinuviel overleggen
Zometeen boodschappen doen, en dan zit het grootste deel van de dag er weer op!
Daar ben je mooi klaar mee zulke buren.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, mijn overburen hebben een stuk of 4 kinderen, en nu loopt er een kleine dreumes buiten (kan net lopen) helemaal hysterisch te krijsen, dus ik even uit het raam kijken; staat de buggy buiten, maar verder niemand te zienhet kind loopt de hele tijd de gang in en dan weer naar de buggy, dan weer naar mama roepen, maar die is blijkbaar nog boven ofzo
(bovenwoning). Ze is misschien de baby nog zover klaar aan het maken om weg te gaan, maar laat dat kleine meisje dan niet alleen beneden
![]()
Het is trouwens lang niet de eerste keer... die mensen maken sowieso altijd veel lawaai, en ik heb ditzelfde meisje al eens eerder een beetje getroost toen ze krijsend vastzat in de buggy...was mama ook boven bezig
quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, mijn overburen hebben een stuk of 4 kinderen, en nu loopt er een kleine dreumes buiten (kan net lopen) helemaal hysterisch te krijsen, dus ik even uit het raam kijken; staat de buggy buiten, maar verder niemand te zienhet kind loopt de hele tijd de gang in en dan weer naar de buggy, dan weer naar mama roepen, maar die is blijkbaar nog boven ofzo
(bovenwoning). Ze is misschien de baby nog zover klaar aan het maken om weg te gaan, maar laat dat kleine meisje dan niet alleen beneden
![]()
Het is trouwens lang niet de eerste keer... die mensen maken sowieso altijd veel lawaai, en ik heb ditzelfde meisje al eens eerder een beetje getroost toen ze krijsend vastzat in de buggy...was mama ook boven bezig
quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
Een uitzending van 45 minuten inkorten naar 20 seconden is niet gemakkelijkwas ik eindelijk klaar, moeten er andere fragmenten in
quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, mijn overburen ....
doe ikquote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk alblauw in ons topic
![]()
Hoi lafferJullie mogen wel vaker buurten hoor
Oorzaak?quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, mijn trein is ook nog eens uitgevallen
He bah MaJo, dat klinkt echt naar, dat ze niks meer eetquote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
voel me blehmijn oma is vandaag opgenomen in het ziekenhuis omdat ze niets meer eet en dus graatmager is geworden
ik ben nu onderweg naar wijk om op willow te passen zodat mijn ouders naar oma kunnen. Maar het liefst zou ik zelf ook bij haar langs gaan
damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |