Ja dat dacht ik ook. Maar hij is in feite nog jong, hij is aanvoerder en de belangrijkste speler. Die druk voelt hij ook, maar hij heeft zo enorm veel klasse dat ie daarmee nog de man is. Hij is soms wat onrustig in de afwerking, of te rustig, dan wil ie het te mooi doen. Maar dat vind ik ook wel weer zijn charme.quote:Op zondag 13 september 2009 17:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Al vind ik dat hij nog veel meer kan scoren ondanks dit super gemiddelde al
Whehehequote:Op zondag 13 september 2009 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
''Doe mij maar een frikandel, die andere (bitterballen) lust ik niet''
Luis
Ze willen gewoon geen 55 euro neerleggen maar wel daar gaan bierenquote:Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, wordt het zo spannend dan in Brussel?
Vertel me ff bij welke pomp zij hun benzine tanken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geen 55 euro neerleggen maar wel daar gaan bieren
quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef Noshiba het volgende:
't zal me niks verbazen dat als ze de nul hielden vandaag ze een middag vrij krijgen. Ze bleven bloedfanatiek achterin.
Voorderest vind ik het raar dat jol pantelic erin deed voor dario. Terwijl maarten ook gewoon gewisseld had kunnen worden.
Nee, ga er effe lekker op in harryquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef Noshiba het volgende:
't zal me niks verbazen dat als ze de nul hielden vandaag ze een middag vrij krijgen. Ze bleven bloedfanatiek achterin.
Voorderest vind ik het raar dat jol pantelic erin deed voor dario. Terwijl maarten ook gewoon gewisseld had kunnen worden.
Waarom zou je dat nou weer doen?quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef Noshiba het volgende:
Hij heeft hem snel deletequote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, ga er effe lekker op in harry
Ja, ik had je sarcasme pas wat later doorquote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, ga er effe lekker op in harry
hehe, snel z'n eigen post weghalen xD
quote:
Tsja ik vind het weer vrij verneukt dat je geen kaarten mag overnemen, want zij hebben dus EU+ en gaan wss niet en anders kon ik gewoon andere een kaart laten halenquote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vertel me ff bij welke pomp zij hun benzine tanken.
Ton Ojers was weer geweldigquote:Op zondag 13 september 2009 18:29 schreef Jasza het volgende:
Robbertje Schilder bij studio Ajax op at5, ook Ton ojers
http://www.vak410.nl/main(...)endary_heroes_01.jpgquote:Op zondag 13 september 2009 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een foto van het mount rushmore Ajax doek?
Die vrouw met dr zestien kattenquote:Op zondag 13 september 2009 18:29 schreef Jasza het volgende:
Robbertje Schilder bij studio Ajax op at5, ook Ton ojers
Hotlink doet het nietquote:Op zondag 13 september 2009 18:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/main(...)endary_heroes_01.jpg
Toch raar, die vier. Ik mis bijvoorbeeld Ivan Gabrich, Ismael Urzaiz, Froylan Ledezma, Victor Sikora etc.quote:Op zondag 13 september 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hotlink doet het niet
Op tinypic even geupload
http://i32.tinypic.com/2dayx06.jpg
Je vergeet Vierklauquote:Op zondag 13 september 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch raar, die vier. Ik mis bijvoorbeeld Ivan Gabrich, Ismael Urzaiz, Froylan Ledezma, Victor Sikora etc.
Vierklau, Sno, Veldman, Juan, Marcio Santosquote:Op zondag 13 september 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch raar, die vier. Ik mis bijvoorbeeld Ivan Gabrich, Ismael Urzaiz, Froylan Ledezma, Victor Sikora etc.
Te vet zeg!quote:Op zondag 13 september 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hotlink doet het niet
Op tinypic even geupload
http://i32.tinypic.com/2dayx06.jpg
Inderdaad dan mag je jezelf geen fan noemen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
Wat is de bijnaam van Edgar Davids
Wat een prutser, dat je dat niet weet.
Vanwaar ik zat leek het echt heel veel op een schwalbe.quote:Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja wtf wat een schop. En die scheids op 5 meter
Dan raad ik je aan om straks even de beelden terug te zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Vanwaar ik zat leek het echt heel veel op een schwalbe.
Op EL ook, maar in de herhaling zag je Penders(?) echt voor de enkel/voet van Pantelic gaanquote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Kom net uit het stadion en vanuit waar ik zat had het ook wel wat weg van een schwalbe.quote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Wat dacht je van Anastasiou. Is iedereen hem alweer vergeten ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |