Hotlink doet het nietquote:Op zondag 13 september 2009 18:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/main(...)endary_heroes_01.jpg
Toch raar, die vier. Ik mis bijvoorbeeld Ivan Gabrich, Ismael Urzaiz, Froylan Ledezma, Victor Sikora etc.quote:Op zondag 13 september 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hotlink doet het niet
Op tinypic even geupload
http://i32.tinypic.com/2dayx06.jpg
Je vergeet Vierklauquote:Op zondag 13 september 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch raar, die vier. Ik mis bijvoorbeeld Ivan Gabrich, Ismael Urzaiz, Froylan Ledezma, Victor Sikora etc.
Vierklau, Sno, Veldman, Juan, Marcio Santosquote:Op zondag 13 september 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch raar, die vier. Ik mis bijvoorbeeld Ivan Gabrich, Ismael Urzaiz, Froylan Ledezma, Victor Sikora etc.
Te vet zeg!quote:Op zondag 13 september 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hotlink doet het niet
Op tinypic even geupload
Inderdaad dan mag je jezelf geen fan noemen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
Wat is de bijnaam van Edgar Davids
Wat een prutser, dat je dat niet weet.
Vanwaar ik zat leek het echt heel veel op een schwalbe.quote:Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja wtf wat een schop. En die scheids op 5 meter
Dan raad ik je aan om straks even de beelden terug te zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Vanwaar ik zat leek het echt heel veel op een schwalbe.
Op EL ook, maar in de herhaling zag je Penders(?) echt voor de enkel/voet van Pantelic gaanquote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Kom net uit het stadion en vanuit waar ik zat had het ook wel wat weg van een schwalbe.quote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Wat dacht je van Anastasiou. Is iedereen hem alweer vergeten ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Debut thoughts:quote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.otib.co.uk/index.php?showtopic=120245quote:I know that the performance of these two debutees is covered on the match thread but I thought it worth a separate post.
Firstly, I think that was a good point at Coventry. They shaded the first half, we shaded the second. On the whole we might have deserved a win but getting a draw at a mid-table (which is where I'm sure Coventry will end up) team is good enough.
But what of the two debutees?
...snip...
All in all, I think that Saborio could be an absolute gem.
But what of Sno? I was less impressed by Sno. Like Saborio, he got booked for a stupid foul. He has twice been dismissed on previous debuts so I was glad he only got 15 minutes to get stuck in... I'm not sure of the reason but he was deployed wide left and this probably isn't his favoured position. He certainly looked lost on occasion. Sno also failed to track back on occasion which is odd as he had fresh legs. I hope he isn't here to pick up the cheque every week.
Nevertheless, I think that Sno does strengthen our squad and I hope that with time together with the other players he can really fit into a strong Championship team.
Jezus tering, wat een smerige overtreding zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Het was idd geen schwalbe van Pantelic.
Moet ie wel aan zijn aanname werkenquote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef Wooldoor het volgende:
In het hele spel van Cvitanich zie je gewoon dat het een teamspeler is, kerel heeft een prima instelling. Ik hoop dat hij het red bij Ajax, want spelers met zo'n instelling heb je gewoon nodig in je team.
quote:
Stond beetje achterin.quote:Op zondag 13 september 2009 19:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zag je nergens in het home ouwe, maar het was wel een gezellig middagje inderdaad.
Van de NAC-website.quote:In elk geval was het een heerlijk middagje voor Luis Suarez, die als een echte aanvoerder Ajax naar de grote overwinning leidde. Al in de eerste minuten mocht hij twee keer de bal vrij aannemen in het vijandelijke strafschopgebied. Toen kwam NAC nog weg. Maar al in de 11e minuut scoorde Cvitanich, de eerste van drie treffers die hij mocht maken in de ruimte die Suarez voortdurend creëerde door weer eens achteloos een reeks NAC’ers uit te spelen.
NAC heeft sowieso altijd leuke stukkies over Ajax. Ook in de programmaboekjes.quote:
Je zou bijna gaan denken dat Vertonghen en Alderweireld het perfecte centrale duo isquote:Op zondag 13 september 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
Overigens al 3 wedstrijden de 0 achter elkaar
quote:Op zondag 13 september 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
Overigens al 3 wedstrijden de 0 achter elkaar
quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef StarGazer het volgende:
Die actie van Aissati vlak voor rust. Als Zidane in zijn beste dagen Sno toen Bristol interesse had
Die voorzet van Suarez op Aissati, in één voetbeweging. Ook mooi.quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef StarGazer het volgende:
Die actie van Aissati vlak voor rust. Als Zidane in zijn beste dagen
Toch gek dat na de wissel van Sno ineens allemaal flesjes zijn gegooid op de plek waaar hij het veld in kwamquote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar vind de uitwerking eigenlijk niet echt geslaagd. Als in; moeilijk te herkennen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hotlink doet het niet
Op tinypic even geupload
Emanuelson slechtste man op het veldquote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Echt genoten vanmiddag. Veel kansen, mooie goals, de wil om te winnen, inzet.
Man van de wedstrijd Cvitanich, Emanuelson slechtste man op het veld en Aissati was ook wat ongelukkig hier en daar.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Man van de wedstrijd Cvitanich, Emanuelson slechtste man op het veld en Aissati was ook wat ongelukkig hier en daar.
Urby de slechtste? Hij speelde prima.quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Juist!quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Emanuelson slechtste man op het veld?
Ik vond hem juist weer erg goed spelen.
Ik denk niet dat jullie veel te zeggen hebben met die waardeloze tifo van jullie de laatste tijd.quote:
Ja, vond ik wel. Veel zwakke passes, leverde veel de bal in. Van der Wiel was ook kleurloos, normaal stoomt hij wel vaak op aan de rechterkant. Wel degelijk, maar dat was het.quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Emanuelson slechtste man op het veld?
Ik vond hem juist weer erg goed spelen.
Kennedy was een stuk slechter, Anita deed ook nauwelijks goed.quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Jij dacht ook dat Ajax niet met 5-0 zou winnen van Slovanquote:Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben het nog steeds totaal niet met je eens Ray.
Emanuelson behoorde tot de beste Ajacieden.
Anita en Kennedy waren zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |