mwoah geen zin in rimpelfestijnquote:Op zondag 13 september 2009 01:02 schreef MOD het volgende:
Je kan ook gewoon zelf mee gaan feesten natuurlijk
Na 23:00 mag het geloof ik niet meer in het weekend. Omdat je niet wilt zeiken wacht je tot middernacht, maar dat is het ook al geweest. Dus. Zie boven.quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef nattermann het volgende:
Gewoon de politie bellen ivm geluidsoverlast.
Nog sorry daarvoor.quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef MOD het volgende:
Dan moet je ff aanbelen of het wat zachter kan.
En je kan gewoon nu de petten bellen, dan komen ze over een half uurtje de boel sussen. Hebben ze bij mij ook een keer gedaan
Is er toevallig nog een leuke film op tv ofzo dan?quote:
Je moet ook zeggen dat je op het punt staat om met een honkbalknuppel de muziek zachter te gaan zetten. Voor alleen een beetje geluidsoverlast laten ze hun koffie echt niet koud worden.quote:
Te druk waarmee? Zijn er net drie mensen neergeknald, is er een potloodventer gesignaleerd, moet het verkeer worden geregeld op een druk kruispunt waar de verkeerslichten zijn uitgevallen?quote:
zoiets idd., of melden dat je bezig bent met het maken van een molotov-cocktailquote:Op zondag 13 september 2009 02:02 schreef admiraal_anaal het volgende:te druk
Zeiden ze hier ook eens, alleen toen ik vertelde dat ik in staat was om met mijn wagen hun voorpui (van mijn buren dus) in te rijden waren ze er ineens binnen 5 minuten
En pui van me buren inrijden ging moeilijk gezien ze op 1 hoog wonen
als je in tilburg woont? ze wonen er idd pasquote:Op zondag 13 september 2009 02:20 schreef marcusa het volgende:
TS volgens mij zijn wij buren..![]()
![]()
ik heb die shit hier ook.. elke fucking zaterdagavond fucking tuinfeest tot 1 a 2 uur in de nacht, en die gasten wonen er pas een jaar.. ik gvd mijn hele leven..
quote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef jxbe84 het volgende:
hier is officieel nix tegen in te brengen.. als er meer buren zijn die er last van hebben maak je misschien nog kans
Je kan ook ff de politie bellen en zeggen dat er iemand met een pistool rond loopt ofzo :p
http://www.alphen.com/nie(...)ogelijk_voor_melder/quote:De kosten voor inzet die de politie maandagavond 28 juli aan de Markentster na een melding heeft gemaakt worden mogelijk verhaald op de melder, een 32 jarige man uit IJmuiden. De politie rukte die avond massaal uit na melding dat een bewoner daar met een vuurwapen had lopen zwaaien en de woning was binnengegaan. Na een uur werd duidelijk dat er sprake was van een valse melding. Door deze melding werd de bewoner van die woning ook nog eens in een kwaad daglicht gesteld. De IJmuidenaar is als verdachte gehoord en kent de consequenties van zijn handelen. Naast een proces-verbaal voor het doen van een valse melding gaat de politie proberen de kosten op de verdachte te verhalen door ze in de strafzaak in te brengen. In het kader van het doen van valse melding waarbij de politie onnodige inzet heeft gepleegd probeert Politie Hollands Midden altijd om de gemaakte kosten te verhalen op de melder.
Ja precies. Gewoon even langsgaan en zeggen dat het wel aardig hard gaat en je probeert te slapen oid, ipv direct de politie bellen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Als die lui dat melden van tevoren, zou ik er inderdaad niet zo'n punt van maken. Leven en laten leven, iedereen wil wel eens los toch?.
Als ze het niet gemeld hebben is het minder handig en was ik toch even daarheen gelopen. Meteen naar de politie gaan is echt een stap te ver wat mij betreft.
Jij zou je bed uit stappen om 1 uur snachts om je aan te kleden en naar de buren toe te gaan? Ik denk dat ik lekker de politie zou bellen, de buren kwamen ten slotte ook niet langs om het even vooraf te melden (wat mij vrij normaal lijkt als je een dj in je tuin zet en die schijnbaar tot 1 uur of later hebt ingehuurd)quote:Op zondag 13 september 2009 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Gewoon even langsgaan en zeggen dat het wel aardig hard gaat en je probeert te slapen oid, ipv direct de politie bellen.
idd vind ik ook 1 van de dingen waar ik pissig over was.quote:Op zondag 13 september 2009 11:46 schreef Robin__ het volgende:
sowieso sociaal dat ze dat even melden..
nouja zoals ik al zei: ik vind een dj in je achtertuin midden in een woonwijk met muziek aan 's nachts sowieso al een stap te ver.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Als die lui dat melden van tevoren, zou ik er inderdaad niet zo'n punt van maken. Leven en laten leven, iedereen wil wel eens los toch?.
Als ze het niet gemeld hebben is het minder handig en was ik toch even daarheen gelopen. Meteen naar de politie gaan is echt een stap te ver wat mij betreft.
Ach, beetje lol hebben moet kunnen. Hadden gisteren ook een feestje waarbij de politie nog is langsgekomen omdat het geluid te hard stond (je kon het blijkbaar 3 huizenblokken verder nog horenquote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef SOG het volgende:
[..]
idd vind ik ook 1 van de dingen waar ik pissig over was.
Ook had de vent waarsch een instelling van we gaan door tot er iemand iets van zegt.
ik ben niet zo een zeurpiet, maar een tuinfeest met dj met professionele apparatuur (dat geluid gaat door merg en been) , hard om half 3 snachts
![]()
huur dan een zaal af ofzo
Gewoon voor rede vatbaar dus.quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef SOG het volgende:
[..]
IK ben er trouwens ook heen gelopen om 2:30, hierna hebben ze de muziek heel zacht gezet en heb ik gewoon kunnen slapen
Ja, dat maakt het normaal om om 2.30 uur je buurt wakker te houdenquote:
Nee het zijn nog steeds tokkies.. hoe triest is het als je buren moeten komen vragen of het zachter kan om half 3.. alsof je dat zelf niet kon bedenken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon voor rede vatbaar dus.
Conclusie: Je had gewoon om 1 uur even langs moeten gaan.![]()
Eerst de politie bellen vind ik trouwens toch vrij kansloos. Dat zet alleen maar kwaad bloed.
Waarom laat je de politie opdraven voor problemen die je makkelijk zelf kunt oplossen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef Robin__ het volgende:
maar als het zo'n tering herrie is dat nog tig andere buren er last van hebben zou ik dat rustig doen. Gaan ze maar lekker kwaad zitten wezen op de politie.
Omdat je geen zin hebt om om 2.30 uur uit je bed te komen, aan te kleden en de confrontatie aan te gaan met je asociale buren?quote:Op maandag 14 september 2009 14:57 schreef Alicey het volgende:
Waarom laat je de politie opdraven voor problemen die je makkelijk zelf kunt oplossen?![]()
Hoezo "confrontatie aangaan"? Is een simpel verzoek of het iets zachter kan zoveel gevraagd?quote:Op maandag 14 september 2009 15:18 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Omdat je geen zin hebt om om 2.30 uur uit je bed te komen, aan te kleden en de confrontatie aan te gaan met je asociale buren?
Nee. Maar in mijn ervaring doen mensen die om 2.30 uur 's nachts de buurt wakker houden niet aan simpele verzoeken. Been there, done that. En de volgende keer mag de politie het oplossen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef Alicey het volgende:
Hoezo "confrontatie aangaan"? Is een simpel verzoek of het iets zachter kan zoveel gevraagd?![]()
Naar mijn ervaring doen mensen dat wel. Soms hebben ze simpelweg niet in de gaten hoe laat het geworden is.quote:Op maandag 14 september 2009 16:13 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Nee. Maar in mijn ervaring doen mensen die om 2.30 uur 's nachts de buurt wakker houden niet aan simpele verzoeken. Been there, done that. En de volgende keer mag de politie het oplossen.
Vaak wel maar soms ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring doen mensen dat wel. Soms hebben ze simpelweg niet in de gaten hoe laat het geworden is.
Lekker bij ze aanbellen danquote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:
Naar mijn ervaring doen mensen dat wel. Soms hebben ze simpelweg niet in de gaten hoe laat het geworden is.
Wat voor risico praten we precies over?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Lekker bij ze aanbellen danIk neem het risico niet meer.
Je kunt het altijd een keer proberen lijkt me. Sorteert het geen effect, dan kun je het natuurlijk bij een volgende keer waar het diezelfde buren betreft gewoon overslaan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef HarryP het volgende:
Vaak wel maar soms ook niet.
En als je dan vervolgens ook wat overlast veroorzaakt met die stoeptegel door het raam, van de mensen die na zo'n verzoek niks doen, dan heb jij het weer gedaan...
Je kan ook los gaan tot een normale tijd, als ik zie dat ze tot half 3 door zijn gegaan vind ik dat echt buiten alle proporties. En als het regelmatig voorkomt is het helemaal asociaal. Er zijn niet voor niks regels, en 1 daarvan is dat je na 11u stil bent om het woongenot van mensen om je heen te waarborgen. Ik heb zelf ook van die buren die rustig hun 30 koppige familie uitnodigen en tot half 1 -1u doorgaan met feesten en dan het liefst doordeweeks. Mijn wekker gaat weer om 6u hoor! Als je los wilt gaan doe je dat maar in een gehuurd zaaltje ergens.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Makkelijk gezegd. Je kent de buren niet (TS misschien ook niet). En ik ga ook niet zo snel meer even vragen of het zachter kan.quote:Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo "confrontatie aangaan"? Is een simpel verzoek of het iets zachter kan zoveel gevraagd?
Lees mijn reactie. En blijkbaar sta ik niet alleen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor risico praten we precies over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |