abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72689284
k die buren van mij hebben gewoon een dj en bar etc ingehuurd zitten hier te feesten met fcking harde muziek in de achtertuin. Zijn hier regels voor want ik wil onderhand eens gaan slapen

ergo: Hoelaat mag ik de politite gaan bellen
  zondag 13 september 2009 @ 01:02:24 #2
245965 Feejx
Glaasje champie?
pi_72689303
Als in nu?
Rotsje&Koekje
  zondag 13 september 2009 @ 01:02:57 #3
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_72689315
Je kan ook gewoon zelf mee gaan feesten natuurlijk
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_72689316
yep nu

konden ze geen zaal afhuren ofzo
pi_72689327
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:02 schreef MOD het volgende:
Je kan ook gewoon zelf mee gaan feesten natuurlijk
mwoah geen zin in rimpelfestijn

srsly zijn hier regels voor, ik vind dit vrij aso
  zondag 13 september 2009 @ 01:04:07 #6
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72689341
Je mag best nu gaan bellen, hoor
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_72689346
tot 22u 's avonds geloofde ik. Of 23u in 't weekend.
  zondag 13 september 2009 @ 01:04:25 #9
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_72689348
Gewoon de politie bellen ivm geluidsoverlast.
Tics van je petten.
  zondag 13 september 2009 @ 01:04:36 #10
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_72689354
Dan moet je ff aanbelen of het wat zachter kan.
En je kan gewoon nu de petten bellen, dan komen ze over een half uurtje de boel sussen. Hebben ze bij mij ook een keer gedaan
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_72689372
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef nattermann het volgende:
Gewoon de politie bellen ivm geluidsoverlast.
Na 23:00 mag het geloof ik niet meer in het weekend. Omdat je niet wilt zeiken wacht je tot middernacht, maar dat is het ook al geweest. Dus. Zie boven.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 september 2009 @ 01:05:30 #12
245965 Feejx
Glaasje champie?
pi_72689375
Gewoon nu bellen
Rotsje&Koekje
pi_72689376
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef MOD het volgende:
Dan moet je ff aanbelen of het wat zachter kan.
En je kan gewoon nu de petten bellen, dan komen ze over een half uurtje de boel sussen. Hebben ze bij mij ook een keer gedaan
Nog sorry daarvoor.
pi_72689496
gebeld, ze komen niet, was te druk
pi_72689505
njah hoop maar dat ze zo kappen, ga echt niet daarheen lopen
pi_72689511
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:12 schreef SOG het volgende:
Is er toevallig nog een leuke film op tv ofzo dan?
Ontopic: kutstreek, ga anders zelf even naar de buren
Edit: dat tweede is dus geen optie
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72689563
quote:
Je moet ook zeggen dat je op het punt staat om met een honkbalknuppel de muziek zachter te gaan zetten. Voor alleen een beetje geluidsoverlast laten ze hun koffie echt niet koud worden.
pi_72689576
haha goed punt lol
  zondag 13 september 2009 @ 01:23:17 #19
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72689668
quote:
Te druk waarmee? Zijn er net drie mensen neergeknald, is er een potloodventer gesignaleerd, moet het verkeer worden geregeld op een druk kruispunt waar de verkeerslichten zijn uitgevallen?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_72690249
te druk
Zeiden ze hier ook eens, alleen toen ik vertelde dat ik in staat was om met mijn wagen hun voorpui (van mijn buren dus) in te rijden waren ze er ineens binnen 5 minuten
En pui van me buren inrijden ging moeilijk gezien ze op 1 hoog wonen
pi_72690317
hier is officieel nix tegen in te brengen.. als er meer buren zijn die er last van hebben maak je misschien nog kans

Je kan ook ff de politie bellen en zeggen dat er iemand met een pistool rond loopt ofzo :p
pi_72690522
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
te druk
Zeiden ze hier ook eens, alleen toen ik vertelde dat ik in staat was om met mijn wagen hun voorpui (van mijn buren dus) in te rijden waren ze er ineens binnen 5 minuten
En pui van me buren inrijden ging moeilijk gezien ze op 1 hoog wonen
zoiets idd., of melden dat je bezig bent met het maken van een molotov-cocktail
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 13 september 2009 @ 02:20:28 #23
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72690523
TS volgens mij zijn wij buren.. ik heb die shit hier ook.. elke fucking zaterdagavond fucking tuinfeest tot 1 a 2 uur in de nacht, en die gasten wonen er pas een jaar.. ik gvd mijn hele leven..
pi_72690619
Hier zijn ze ondertussen opgehouden.
Maar het lijkt wel zomer. De afgelopen periode 3 keer een feestje. 1 tijdens onze vakantie maar die mensen hadden tenminste de beleeftheid om een briefje in de bus te doen.
pi_72690662
nou ze hebben m uitgezet, ontezettend pissed ben ik alsnog langsgegaan
pi_72690667
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:20 schreef marcusa het volgende:
TS volgens mij zijn wij buren.. ik heb die shit hier ook.. elke fucking zaterdagavond fucking tuinfeest tot 1 a 2 uur in de nacht, en die gasten wonen er pas een jaar.. ik gvd mijn hele leven..
als je in tilburg woont? ze wonen er idd pas
pi_72690681
politie heb je ook niks aan trouwens.
  zondag 13 september 2009 @ 02:42:38 #28
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_72690760
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef jxbe84 het volgende:
hier is officieel nix tegen in te brengen.. als er meer buren zijn die er last van hebben maak je misschien nog kans

Je kan ook ff de politie bellen en zeggen dat er iemand met een pistool rond loopt ofzo :p
quote:
De kosten voor inzet die de politie maandagavond 28 juli aan de Markentster na een melding heeft gemaakt worden mogelijk verhaald op de melder, een 32 jarige man uit IJmuiden. De politie rukte die avond massaal uit na melding dat een bewoner daar met een vuurwapen had lopen zwaaien en de woning was binnengegaan. Na een uur werd duidelijk dat er sprake was van een valse melding. Door deze melding werd de bewoner van die woning ook nog eens in een kwaad daglicht gesteld. De IJmuidenaar is als verdachte gehoord en kent de consequenties van zijn handelen. Naast een proces-verbaal voor het doen van een valse melding gaat de politie proberen de kosten op de verdachte te verhalen door ze in de strafzaak in te brengen. In het kader van het doen van valse melding waarbij de politie onnodige inzet heeft gepleegd probeert Politie Hollands Midden altijd om de gemaakte kosten te verhalen op de melder.
http://www.alphen.com/nie(...)ogelijk_voor_melder/

Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_72694170
sowieso sociaal dat ze dat even melden..
pi_72694234
Als die lui dat melden van tevoren, zou ik er inderdaad niet zo'n punt van maken. Leven en laten leven, iedereen wil wel eens los toch? .

Als ze het niet gemeld hebben is het minder handig en was ik toch even daarheen gelopen. Meteen naar de politie gaan is echt een stap te ver wat mij betreft.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_72694411
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Als die lui dat melden van tevoren, zou ik er inderdaad niet zo'n punt van maken. Leven en laten leven, iedereen wil wel eens los toch? .

Als ze het niet gemeld hebben is het minder handig en was ik toch even daarheen gelopen. Meteen naar de politie gaan is echt een stap te ver wat mij betreft.
Ja precies. Gewoon even langsgaan en zeggen dat het wel aardig hard gaat en je probeert te slapen oid, ipv direct de politie bellen.
pi_72694502
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies. Gewoon even langsgaan en zeggen dat het wel aardig hard gaat en je probeert te slapen oid, ipv direct de politie bellen.
Jij zou je bed uit stappen om 1 uur snachts om je aan te kleden en naar de buren toe te gaan? Ik denk dat ik lekker de politie zou bellen, de buren kwamen ten slotte ook niet langs om het even vooraf te melden (wat mij vrij normaal lijkt als je een dj in je tuin zet en die schijnbaar tot 1 uur of later hebt ingehuurd)
pi_72694539
Nee, ik lig nooit om 1 uur in bed. Ik slaap meestal pas rond een uur of 4 en dan zijn die feestjes vaak ook wel afgelopen.

Maar idd, de buren hadden het ook even van tevoren kunnen melden. En als ik eenmaal in bed lig ga ik er ook niet uit. Meestal erger ik me 5 minuten en dan val ik alsnog in slaap.
pi_72695103
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:46 schreef Robin__ het volgende:
sowieso sociaal dat ze dat even melden..
idd vind ik ook 1 van de dingen waar ik pissig over was.

Ook had de vent waarsch een instelling van we gaan door tot er iemand iets van zegt.

ik ben niet zo een zeurpiet, maar een tuinfeest met dj met professionele apparatuur (dat geluid gaat door merg en been ) , hard om half 3 snachts

huur dan een zaal af ofzo
pi_72695157
Ik had gister ook feest hier toen de kroeg dicht was met 2 dames
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_72695223
quote:

nouja zoals ik al zei: ik vind een dj in je achtertuin midden in een woonwijk met muziek aan 's nachts sowieso al een stap te ver.

Vaak gaat het hier op het forum of hier bij mij in de buurt om feesten binnenshuis met muziek ook binnenshuis. Keiharde muziek buiten lijkt net alsof de muziek uit je eigen huis komt op de begane grond als je boven ligt te pitten en nog erger eigenlijk

Ik vond het ontzettend asociaal van die mensen

IK ben er trouwens ook heen gelopen om 2:30, hierna hebben ze de muziek heel zacht gezet en heb ik gewoon kunnen slapen
  zondag 13 september 2009 @ 12:39:05 #37
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_72695353
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef SOG het volgende:

[..]

idd vind ik ook 1 van de dingen waar ik pissig over was.

Ook had de vent waarsch een instelling van we gaan door tot er iemand iets van zegt.

ik ben niet zo een zeurpiet, maar een tuinfeest met dj met professionele apparatuur (dat geluid gaat door merg en been ) , hard om half 3 snachts

huur dan een zaal af ofzo
Ach, beetje lol hebben moet kunnen. Hadden gisteren ook een feestje waarbij de politie nog is langsgekomen omdat het geluid te hard stond (je kon het blijkbaar 3 huizenblokken verder nog horen ) maar goed, de politie was wel voor rede vatbaar. En de direct omwonenden waren van tevoren ingelicht en hadden er begrip voor

Mensen die vroeg willen slapen
Don't let my username fool you...
  zondag 13 september 2009 @ 12:41:48 #38
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72695424
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef SOG het volgende:

[..]

IK ben er trouwens ook heen gelopen om 2:30, hierna hebben ze de muziek heel zacht gezet en heb ik gewoon kunnen slapen
Gewoon voor rede vatbaar dus.
Conclusie: Je had gewoon om 1 uur even langs moeten gaan.
Eerst de politie bellen vind ik trouwens toch vrij kansloos. Dat zet alleen maar kwaad bloed.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_72695849
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:39 schreef Metalfreak het volgende:

Mensen die vroeg willen slapen
Ja, inderdaad. Alsof 2 uur 's nachts een tijd is waarop normale mensen op bed liggen!
pi_72695898
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:

Ja, dat maakt het normaal om om 2.30 uur je buurt wakker te houden Ook al ben je voor rede vatbaar, je blijft een enorme aso als je wacht totdat er iemand aan je deur komt. Dat doen mensen namelijk pas nádat ze zich een paar uur eraan geërgerd hebben. Alsof dat geen kwaad bloed zet.
pi_72695963
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Conclusie: Je had gewoon om 1 uur even langs moeten gaan.
Eerst de politie bellen vind ik trouwens toch vrij kansloos. Dat zet alleen maar kwaad bloed.
Nee het zijn nog steeds tokkies.. hoe triest is het als je buren moeten komen vragen of het zachter kan om half 3.. alsof je dat zelf niet kon bedenken.

kwaad bloed kwaad bloed.. denk dat ze daar zelf harder mee bezig zijn, en het is niet alsof de politie zegt ja die meneer van nummer 12 heeft gebeld of het wat zachter kan.. je gaat niet zomaar de politie bellen, maar als het zo'n tering herrie is dat nog tig andere buren er last van hebben zou ik dat rustig doen. Gaan ze maar lekker kwaad zitten wezen op de politie.
  maandag 14 september 2009 @ 14:33:53 #42
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_72729631
Wij hebben de afgelopen maand 2 feestjes gehad die tot diep in de nacht duurden , waren twee verjaardagen . We hebben echter netjes de omwonende buren verteld van de verjaardagen en dat het wat meer herrie als gebruikelijk kon opleveren en dat was totaal geen probleem voor de buren..

Als je een keer een verjaardag of wat anders wil vieren , moet dat kunnen in mijn ogen maar wel in overleg met je buren .
Een kikker met bril..
pi_72730233
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef Robin__ het volgende:

maar als het zo'n tering herrie is dat nog tig andere buren er last van hebben zou ik dat rustig doen. Gaan ze maar lekker kwaad zitten wezen op de politie.
Waarom laat je de politie opdraven voor problemen die je makkelijk zelf kunt oplossen?
pi_72730747
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:57 schreef Alicey het volgende:

Waarom laat je de politie opdraven voor problemen die je makkelijk zelf kunt oplossen?
Omdat je geen zin hebt om om 2.30 uur uit je bed te komen, aan te kleden en de confrontatie aan te gaan met je asociale buren?
pi_72731681
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:18 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Omdat je geen zin hebt om om 2.30 uur uit je bed te komen, aan te kleden en de confrontatie aan te gaan met je asociale buren?
Hoezo "confrontatie aangaan"? Is een simpel verzoek of het iets zachter kan zoveel gevraagd?
pi_72732304
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef Alicey het volgende:

Hoezo "confrontatie aangaan"? Is een simpel verzoek of het iets zachter kan zoveel gevraagd?
Nee. Maar in mijn ervaring doen mensen die om 2.30 uur 's nachts de buurt wakker houden niet aan simpele verzoeken. Been there, done that. En de volgende keer mag de politie het oplossen.
pi_72733015
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:13 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Nee. Maar in mijn ervaring doen mensen die om 2.30 uur 's nachts de buurt wakker houden niet aan simpele verzoeken. Been there, done that. En de volgende keer mag de politie het oplossen.
Naar mijn ervaring doen mensen dat wel. Soms hebben ze simpelweg niet in de gaten hoe laat het geworden is.
pi_72750517
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring doen mensen dat wel. Soms hebben ze simpelweg niet in de gaten hoe laat het geworden is.
Vaak wel maar soms ook niet.
En als je dan vervolgens ook wat overlast veroorzaakt met die stoeptegel door het raam, van de mensen die na zo'n verzoek niks doen, dan heb jij het weer gedaan...
pi_72753241
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:

Lekker bij ze aanbellen dan Ik neem het risico niet meer.
pi_72756400
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Lekker bij ze aanbellen dan Ik neem het risico niet meer.
Wat voor risico praten we precies over?
pi_72756406
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef HarryP het volgende:

Vaak wel maar soms ook niet.
En als je dan vervolgens ook wat overlast veroorzaakt met die stoeptegel door het raam, van de mensen die na zo'n verzoek niks doen, dan heb jij het weer gedaan...
Je kunt het altijd een keer proberen lijkt me. Sorteert het geen effect, dan kun je het natuurlijk bij een volgende keer waar het diezelfde buren betreft gewoon overslaan.
pi_72760299
quote:

Je kan ook los gaan tot een normale tijd, als ik zie dat ze tot half 3 door zijn gegaan vind ik dat echt buiten alle proporties. En als het regelmatig voorkomt is het helemaal asociaal. Er zijn niet voor niks regels, en 1 daarvan is dat je na 11u stil bent om het woongenot van mensen om je heen te waarborgen. Ik heb zelf ook van die buren die rustig hun 30 koppige familie uitnodigen en tot half 1 -1u doorgaan met feesten en dan het liefst doordeweeks. Mijn wekker gaat weer om 6u hoor! Als je los wilt gaan doe je dat maar in een gehuurd zaaltje ergens.

Ik kan me echt vreselijk kwaad maken om mensen die maar menen het recht te hebben teringherrie te gaan maken tot 's avonds laat in een woonwijk.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:21:58 #53
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_72760593
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd. Je kent de buren niet (TS misschien ook niet). En ik ga ook niet zo snel meer even vragen of het zachter kan.
Het verbaast me trouwens dat de politie niet zei dat je zelf langs moet gaan. Ik dacht dat dat sowieso stelregel was (in Utrecht).
Of het kwam omdat de politie al wist dat mijn buurman een messentrekker was.
Toen ik, na tegen een mes gekene te hebben, aangaf zelf niet meer te gaan zijn ze een paar keer op klachten polshoogte wezen nemen. maar hebben ze verder nooit iets gedaan. Altijd bij ons ff luistenen om te constateren dat het echt hard was, en dan weer snel wegrijden.
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:24:06 #54
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_72760656
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor risico praten we precies over?
Lees mijn reactie. En blijkbaar sta ik niet alleen.
Laten we eerlijk zijn. Mensen die om 2 uur nog hard muziek draaien zijn tokkies. En van tokkies kun je van alles verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')