mwoah geen zin in rimpelfestijnquote:Op zondag 13 september 2009 01:02 schreef MOD het volgende:
Je kan ook gewoon zelf mee gaan feesten natuurlijk
Na 23:00 mag het geloof ik niet meer in het weekend. Omdat je niet wilt zeiken wacht je tot middernacht, maar dat is het ook al geweest. Dus. Zie boven.quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef nattermann het volgende:
Gewoon de politie bellen ivm geluidsoverlast.
Nog sorry daarvoor.quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef MOD het volgende:
Dan moet je ff aanbelen of het wat zachter kan.
En je kan gewoon nu de petten bellen, dan komen ze over een half uurtje de boel sussen. Hebben ze bij mij ook een keer gedaan
Is er toevallig nog een leuke film op tv ofzo dan?quote:
Je moet ook zeggen dat je op het punt staat om met een honkbalknuppel de muziek zachter te gaan zetten. Voor alleen een beetje geluidsoverlast laten ze hun koffie echt niet koud worden.quote:
Te druk waarmee? Zijn er net drie mensen neergeknald, is er een potloodventer gesignaleerd, moet het verkeer worden geregeld op een druk kruispunt waar de verkeerslichten zijn uitgevallen?quote:
zoiets idd., of melden dat je bezig bent met het maken van een molotov-cocktailquote:Op zondag 13 september 2009 02:02 schreef admiraal_anaal het volgende:te druk
Zeiden ze hier ook eens, alleen toen ik vertelde dat ik in staat was om met mijn wagen hun voorpui (van mijn buren dus) in te rijden waren ze er ineens binnen 5 minuten
En pui van me buren inrijden ging moeilijk gezien ze op 1 hoog wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |