Een terrorist, een dictator en een voormalig terrorist gelijkstellen aan eenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom racistisch? Nou je zo gereageerd hebben als het ging om Bin Laden, Saddam, Khadafi?
Nou vooruit, fascisme, bezettingsmacht, apartheidsstaat, terreurpraktijken uitgeoefend door de staat... Veel beter hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Een terrorist, een dictator en een voormalig terrorist gelijkstellen aan een
president van een democratisch land.
Heel normaal joh.
Tja, de PA moet nog veel leren.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou vooruit, fascisme, bezettingsmacht, apartheidsstaat, terreurpraktijken uitgeoefend door de staat... Veel beter hoor.
Je semi zinnige rectificatie zou nog een spijker op de kop slaan als Palestina een staat was.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tja, de PA moet nog veel leren.
Massamoordenaars dienen snel een einde aan hun leven te hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef bijdehand het volgende:
Jullie hopen dat die vent doodgaat en mogen dat gewoon zeggen en ik vind dat jullie trollen en normaal moeten doen en dat mag ik niet zeggen? Leg dat eens uit.
oeeh jij antisemietquote:Op donderdag 17 september 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar neem je je eigen zinsconstructie ook niet helemaal serieus.
Ik neem aan dat het hierover hebt:quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je semi zinnige rectificatie zou nog een spijker op de kop slaan als Palestina een staat was.
Bij je laatste 2 reacties weiger je daarnaast te antwoorden, jammer.
Dat woord lijkt me niet van toepassing in deze, antisemiet weer wel.quote:Waarom racistisch?
Ben je een Arabierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Arabier een antisemiet noemen, prijsloos.
Broederhaat.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabier?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen anti-semiet, ook niet als je dat beperkt tot Anti-Joods, ik ben anti-zionistisch. Ik kan de joodse taal, cultuur, geschiedenis en bijdrages aan de beschavingen heel erg waarderen, maar dat betekent niet dat omdat ze zoveel hebben bijgedragen of omdat ze 'minder achterlijk' zijn dan de Arabische landen dat ze niet bekritiseerd mogen worden, of de slechte kanten ervan mag belichten. Anti Joods sentiment zal ik nooit verdedigen, anti-zionsime? Daar kom ik altijd wel voor uit.quote:
Waarom dan altijd zo gechargeerd je mening ventileren?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen anti-semiet, ook niet als je dat beperkt tot Anti-Joods, ik ben anti-zionistisch. Ik kan de joodse taal, cultuur, geschiedenis en bijdrages aan de beschavingen heel erg waarderen, maar dat betekent niet dat omdat ze zoveel hebben bijgedragen of omdat ze 'minder achterlijk' zijn dan de Arabische landen dat ze niet bekritiseerd mogen worden, of de slechte kanten ervan mag belichten. Anti Joods sentiment zal ik nooit verdedigen, anti-zionsime? Daar kom ik altijd wel voor uit.
Omdat het in mijn optiek niet zo zwart-wit is. Anti Peres, maakt je niet anti-joods. Omdat vele users tegenwoordig juichen wanneer een prominent moslim zoals Saddam, een imam, Tariq Ramadan, een politicus negatief in het daglicht komt, het maakt ineens niet meer uit, alles wat we onszelf niet wensen, maar wel in verband wordt gebracht met 'de ander', dan wordt juichen gerechtvaardigd. Bij niet-moslims is het ineens een moreel kwestie, 'dat zeg je niet.' . 'Dat hoort niet.' Terwijl een aantal users hier herhaaldelijk Tariq Ramadan een gewelddadig dood hebben toegewenst, maar hij nooit met macht en geweld te maken heeft gehad, wanneer ik reflecteer en dat met Peres doe is de wereld in eens te klein voor vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom dan altijd zo gechargeerd je mening ventileren?
Dat stoot af.
Heb je een punt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat het in mijn optiek niet zo zwart-wit is. Anti Peres, maakt je niet anti-joods. Omdat vele users tegenwoordig juichen wanneer een prominent moslim zoals Saddam, een imam, Tariq Ramadan, een politicus negatief in het daglicht komt, het maakt ineens niet meer uit, alles wat we onszelf niet wensen, maar wel in verband wordt gebracht met 'de ander' dan wordt het ineens een moreel kwestie, 'dat zeg je niet.' . 'Dat hoort niet.' Terwijl een aantal users hier herhaaldelijk Tariq Ramadan een gewelddadig dood hebben toegewenst, maar hij nooit met macht en geweld te maken heeft gehad, wanneer ik reflecteer en dat met Peres doe is de wereld in eens te klein voor vrijheid van meningsuiting?
There is always room for discussionquote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Heb je een punt.![]()
Kom er straks op terug. moet nu weg.
Dank je, dat scheelt mij weer wat typewerk. Eens.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen anti-semiet, ook niet als je dat beperkt tot Anti-Joods, ik ben anti-zionistisch. Ik kan de joodse taal, cultuur, geschiedenis en bijdrages aan de beschavingen heel erg waarderen, maar dat betekent niet dat omdat ze zoveel hebben bijgedragen of omdat ze 'minder achterlijk' zijn dan de Arabische landen dat ze niet bekritiseerd mogen worden, of de slechte kanten ervan mag belichten. Anti Joods sentiment zal ik nooit verdedigen, anti-zionsime? Daar kom ik altijd wel voor uit.
Dus de halve moslim wereld mag dood?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Massamoordenaars dienen snel een einde aan hun leven te hebben.
Massamoordenaars zoals velen hier in Israel is walgelijk en doodwensing waard.
te beginnn met de pailes .quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Massamoordenaars dienen snel een einde aan hun leven te hebben.
Massamoordenaars zoals velen hier in Israel is walgelijk en doodwensing waard.
je praat nu over de palies neem ik aan .quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou vooruit, fascisme, bezettingsmacht, apartheidsstaat, terreurpraktijken uitgeoefend door de staat... Veel beter hoor.
Democratisch? Mogen de Palestijnen hun bezetter kiezen dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Een terrorist, een dictator en een voormalig terrorist gelijkstellen aan een
president van een democratisch land.
Heel normaal joh.
Het zou wat moois zijn als de israeliers straks op hamas gaan stemmenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Democratisch? Mogen de Palestijnen hun bezetter kiezen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |