Omdat het 08:56 is en zondag enzo. Vanavond staan vast alle foto's daar.quote:Op zondag 13 september 2009 08:49 schreef eNaSnI het volgende:
Waarom staat er hier niks: http://fotoboek.asielactie.nl/index.php?folder=/2009/ ?
Ik wil dat filmpjequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Het leuke is dat je nu een gezicht hebt bij degenen die hier posten.
En de grootste bekken staan als een verliefd meiske te knuffelen met de dieren![]()
Ik heb zo'n leuk stukje film van Q die de hondjes knuffelt![]()
Jammer dat ze niet op Fok wil!
Ik smste je nogquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
Jullie hebben nog een tijdje achter ons aangereden toch?
En Q die het fietspad op knalde![]()
Mijn Tom gaf ook aan dat ik daar NU rechtsaf moest, maar ik trapte er niet in
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze reed vast heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET! dat kon MAKKELIJK!
ik had godverdomme zeker 10 cm ruimte
stel zeikwijven
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ja! toffe pic. En die boom kon echt zatquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig dat ze zelf heen en terug reed!
Stond wel even één seconde doodsangsten uit toen ze nogal resoluut draaide op het parkeerterrein vlak langs een boomHeb je de foto van jou en Q met de hondjes gezien?
Login hier ook svp even nach pm'enquote:Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef DABAMaster het volgende:
ik ben er vanmiddag niet, maar ik heb ing, mb en re iig al gemaild met een login om te uploaden
Als je zeker wist dat het makkelijk kon, dan is het heel prima. Maar het zag eruit alsof je lucky was dat je de halve voorkant er niet afschoof in de draaiquote:Op zondag 13 september 2009 09:49 schreef Qwea het volgende:NIET! dat kon MAKKELIJK!
ik had godverdomme zeker 10 cm ruimte
stel zeikwijven
Ynske ook linkje voor fotoboek?quote:Op zondag 13 september 2009 10:25 schreef Ynske het volgende:
k heb veel poezels, een paar mensen met dieren en heel veel keer Nero
Oh wat leuk dat je hier even komt melden!quote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Allemaal
Ik was er gisteren bij als vrijwilligster toen jullie op bezoek kwamen bij Dierenthuis. Het was ook voor ons een geweldige middag. Ongelofelijk wat jullie bij elkaar hebben weten te krijgen, zoveel spullen en zo'n groot geldbedrag.
De eerste keukenrollen zijn er gisteravond al doorheen gegaan bij het schoonmaken van de kattenbakken!
Het is duidelijk dat jullie ook heel veel aandacht hebben besteed aan de inkoop omdat het allemaal precies is wat we nodig hebben. Ook de dieren hebben genoten van het bezoek. Lekker veel geknuffeld ( waar wij niet altijd veel tijd voor hebben) en aandacht. Gisteravond hebben we de taart nog aangesneden. Hij zag er niet alleen heel mooi uit, hij smaakt ook erg lekker.
Namens de dieren bedankt! En wie weet komen sommigen van jullie nog eens terug?!
Erg goed om te horen dat alles goed terecht komt. Ik (en ik weet zeker, de rest ook) hebben met veel plezier de kop boven het maaiveld uitgestoken om dit tot stand te brengen! En tuurlijk houd/houden we aandacht voor jullie.quote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Allemaal
Ik was er gisteren bij als vrijwilligster toen jullie op bezoek kwamen bij Dierenthuis. Het was ook voor ons een geweldige middag. Ongelofelijk wat jullie bij elkaar hebben weten te krijgen, zoveel spullen en zo'n groot geldbedrag.
De eerste keukenrollen zijn er gisteravond al doorheen gegaan bij het schoonmaken van de kattenbakken!
Het is duidelijk dat jullie ook heel veel aandacht hebben besteed aan de inkoop omdat het allemaal precies is wat we nodig hebben. Ook de dieren hebben genoten van het bezoek. Lekker veel geknuffeld ( waar wij niet altijd veel tijd voor hebben) en aandacht. Gisteravond hebben we de taart nog aangesneden. Hij zag er niet alleen heel mooi uit, hij smaakt ook erg lekker.
Namens de dieren bedankt! En wie weet komen sommigen van jullie nog eens terug?!
't is dat het een pokke end weg is maar ik denk dat er echt bnog wel een paar FOK!kers langs willen komen in de toekomstquote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Allemaal
Die jack hing bij MM in zn schoen hequote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Toffe foto's!
Huilende Alice
En die stakker onder dat dekentje die aan de boom gebonden was
Dat kuiken heb ik heel snel langs gescrolled uiteraard
En die Jack met al zijn ballen!
Q, wat zag je er trouwens leuk uit! Meer 'girlie' dan vorig jaar, je haar was leuk zo blond en wat langer!
Nou, die hakte er wel in he?quote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Re het volgende:
mooie foto's qwea
die hond bij het begin was gelijk een binnenkomer van: tering wat kunnen mensen die beesten toch erge dingen aandoen...
jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 september 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat je hier even komt melden!
Wie was jij? We hebben het zo fijn gehad gister! En we komen zeker nog eens terug, daar hebben we het hier al over gehad. Wie weet kunnen we ook tegen die tijd helpen verhuizen
Nee!quote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die jack hing bij MM in zn schoen hehad je dat meegekregen?
![]()
![]()
Aygo met aanganger? Nu al hilarischquote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
Alleen dan rijdt MM, met aanhanger
even kijken of we dan een vrachtwaggel kunnen regelen ofzoquote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
Alleen dan rijdt MM, met aanhanger
Heel graag. Eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Fuzzy4 het volgende:
En wie weet komen sommigen van jullie nog eens terug?!
quote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die hakte er wel in he?
En later toen hij in het café in dat mandje probeerde te klimmen. Die arme ziel.
En dan zie je de 'binnenring' nog niet!quote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Pagan het volgende:
Mijn hemel, wat een berg spullen. Mooie foto's.
Hallo!quote:Op zondag 13 september 2009 10:50 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Allemaal
Die hond lag in zn mand met die ballen, en dat was die hond je je NIET moest aaien. Dus MM dacht "ik ga spelen met zn bal!quote:Op zondag 13 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Probeerde hij een bal te schoppen ofzo?
Dat wil wel hoorquote:
Ik zie nu pas dat ie aan zijn eigen voetje zit te kagen; ik dacht dat het een uitgekleed kuiken wasquote:
Briljant. Dominantie hond... weet je wat: ik ga met zijn eigendom spelen!quote:Op zondag 13 september 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hond lag in zn mand met die ballen, en dat was die hond je je NIET moest aaien. Dus MM dacht "ik ga spelen met zn bal!"
ja, nou, niet dusen hij liet die schoen ook niet los
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Briljant. Dominantie hond... weet je wat: ik ga met zijn eigendom spelen!![]()
Maar goed dat Greys dat niet deed met haar teenslippertjes.
Wat een mooie kleurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |