*hoopt op regen*quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk allemaal niks uit. Maar zoals ik al in het vorige topic (en de auto terug) zei ben ik nogal een sulletje wat dat betreft, ben meteen thuis onder douche gesprongen, kleren in was gedaan, en schoenen staan nachtje op balkon door te waaien
Ow, mijn schoenen staan hier gewoon. Ik heb niet begrepenj dat we daar nog iets bijzonders mee moesten, dus dat heb ik dan ook niet gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:31 schreef Loontjah het volgende:
Leuk trouwens om jullie allemaal eens te zien.
Kep nog een vraagje.. wat hebben jullie precies met jullie schoenen gedaan i.v.m. huisdieren.
Moet ik ze wassen ofzo, want heb hier nog een (gezonde) kat rondlopen.. ben benieuwd
"Slaap je?"quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb die arme Hara ook compleet ondergerateld in de auto (zenuwen jeweetz) en Chips was zo verstandig om te doen alsof ze sliep
Tja, t zijn die sproeten en blauwe ogen hequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En je zag er nog wel zo lief en onschuldig uit, is niks op FOK! dan echt![]()
Toen wilde je gewoon geen woord hebben dat je lag te snurkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Slaap je?"
- 'NEE!'
Vlakbij dat tankstation,.
Viespeukquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook niks met mn schoenen gedaan en ik heb ook niet gedoucht![]()
Wel andere kleren aangetrokken
En ik stem vóór een aftermeeting!
Ik heb het met je te doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef MikeyMo het volgende:
eten? wetende dat ik doodsangsten in het vooruitzicht had zo met Q achter het stuur had ik toch geen hap door mijn strot gekregen.
Ze reed vast heel goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen![]()
Echt, zoals ze al de Macparkeerplaats op kwam rijden en dat busje bijna ramde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend wel!quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Viespeuk![]()
Maar idd napraat-after meeting waar wat meer gebabbeld kan worden dan dit? Of gewoon dagje DTH en dan ergens dineren?
morgenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:17 schreef Electro-Worm het volgende:
ik wil foto's waar ik heel schattig ben met een kat.
serieus.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook niks met mn schoenen gedaan en ik heb ook niet gedoucht![]()
Wel andere kleren aangetrokken
En ik stem vóór een aftermeeting!
Die vale rooie zeker? Je bent nog te horen op de film " oh, je vagjuhquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Ziggy's vacht altijd zo shabby (ze wast zich niet jeweets), maar nu heb ik gezien dat het nog veel erger kan![]()
Ooooh, dat ging net goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen![]()
Echt, zoals ze al de Macparkeerplaats op kwam rijden en dat busje bijna ramde
Ik vond het geweldig dat ze zelf heen en terug reed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef MikeyMo het volgende:
eten? wetende dat ik doodsangsten in het vooruitzicht had zo met Q achter het stuur had ik toch geen hap door mijn strot gekregen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |