We liepen op een gegeven moment naar de auto's en zowel JJH als ik stonden met boeken voor jou klaar. Maar toen konden we je nergens meer vinden en was je al weg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Loontjah het volgende:
Volgens mij is iemand mijn boek vergeten mee te nemen.
Ik zoek eventjes op wie
Niet opeens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen hebben je nog gezocht, maar je was opeens weg.
Nog een leuk wist je datjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was het leuk he?
Ik verrek nu wel van de honger, want ik mocht niet meer naar de Mac
Ik had het wel gemeld aan de rest van de orgaaanisaaaasie, maar doordat het nogal euhm...rumoerig was is het niet doorgekomen denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Niet opeens.
Had het aan Ingetjuh doorgegeven.
Ik wist niet dat de tour zo lang duurde want ik moest nog werken ( had al half vrij gekregen met moeite ).
Had veel langer willen blijven.
Ik ben wel naar de Mek geweest, maar ik verrek ook van de hongerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was het leuk he?
Ik verrek nu wel van de honger, want ik mocht niet meer naar de Mac
Had me even geroepen dan, want dan had ik je de boeken gegeven!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Niet opeens.
Ik wist niet dat de tour zo lang duurde want ik moest nog werken ( had al half vrij gekregen met moeite ).
Oohh, dat is jammerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Niet opeens.
Ssssht, ze hoeven niet alles te wetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog een leuk wist je datje
Élk verhaal dat Ing vertelt eindigt met een Mac maaltijd
Taartquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de Mek geweest, maar ik verrek ook van de honger
Ik ga nog een stukje taart eten
Dat was gewoon leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ssssht, ze hoeven niet alles te weten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Een afterparty bij de Mek in Utrecht Heerenveen:')
Ja stom he, ben je zoveel uur bij elkaar, praat je nog amper met iemandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we moeten gewoon snel weer gaan, of gewoon ergens wat gaan eten en drinken. Nu eigenlijk amper mensen gesproken om er iedere keer wel iets te doen was (eten @ Mac, uitladen, rondleiding, spullen opruimen, en toen zat het er alweer op)
Eigenlijk moet je zo'n dag afsluiten met gezamelijk ergens iets eten en dan niet bij de Mac.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we moeten gewoon snel weer gaan, of gewoon ergens wat gaan eten en drinken. Nu eigenlijk amper mensen gesproken om er iedere keer wel iets te doen was (eten @ Mac, uitladen, rondleiding, spullen opruimen, en toen zat het er alweer op)
Dan pas ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, dat is jammerMaar volgend jaar kun ej weer
Het maakt eigenlijk allemaal niks uit. Maar zoals ik al in het vorige topic (en de auto terug) zei ben ik nogal een sulletje wat dat betreft, ben meteen thuis onder douche gesprongen, kleren in was gedaan, en schoenen staan nachtje op balkon door te waaienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:31 schreef Loontjah het volgende:
Leuk trouwens om jullie allemaal eens te zien.
Kep nog een vraagje.. wat hebben jullie precies met jullie schoenen gedaan i.v.m. huisdieren.
Moet ik ze wassen ofzo, want heb hier nog een (gezonde) kat rondlopen.. ben benieuwd
Ik heb me prima vermaakt hoor, jij en Maes zijn cool, en helemaal geen menopauze-carnaval of ouwe truttenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stom he, ben je zoveel uur bij elkaar, praat je nog amper met iemand
Nou ja, behalve in de auto dan
Als dat een gevaar zou zijn, zouden alle vrijwilligers ook elke keer hun schoenen moeten wassen. En er was een dame (onze rondleiding dame) die enkele keren per week er is en thuis meerdere katten heeft. Dus dan had ze ons er vast voor gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:31 schreef Loontjah het volgende:
Leuk trouwens om jullie allemaal eens te zien.
Kep nog een vraagje.. wat hebben jullie precies met jullie schoenen gedaan i.v.m. huisdieren.
Moet ik ze wassen ofzo, want heb hier nog een (gezonde) kat rondlopen.. ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |